معرفی و دانلود کتاب من شگفت‌ انگیزترین جانور دریا هستم!

عکس جلد کتاب من شگفت‌ انگیزترین جانور دریا هستم!
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من شگفت‌ انگیزترین جانور دریا هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من شگفت‌ انگیزترین جانور دریا هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من شگفت‌ انگیزترین جانور دریا هستم!

شگفت‌انگیزترین جانور دریا کدام است؟ عروس دریایی جعبه‌ای؟ ماهی چشم‌بُشکه‌ای؟ یا اژدهای دریایی برگ‌دار؟ در کتاب من شگفت‌ انگیزترین جانور دریا هستم! نوشته‌ی برندا گایبرسون کودکان با جهان حیرت‌آور زیر آب و جانوران خارق‌العاده‌ی ساکن آن آشنا می‌شوند.

درباره‌ی کتاب من شگفت انگیزترین جانور دریا هستم!:

هیچ می‌دانید بزرگ‌ترین خزنده‌ی آبزی زمین کدام است؟ خون کدام جانور آبی‌رنگ است؟ کدام حیوان استاد تغییرچهره است؟ و از میان این‌همه شگفتی، کدام جانور حیرت‌انگیزترین موجود دریاست؟ کتاب من شگفت‌انگیزترین جانور دریا هستم! (The Most Amazing Creature in the Sea) قرار است کودکان را با جانورانی آشنا کند که احتمالاً تابه‌حال نام آن‌ها هم به گوششان نخورده اما از آشنایی با آن‌ها لذت فراوان خواهند برد.

برندا گایبرسون (Brenda Guiberson) در این کتاب سیزده جانوری را به ما معرفی می‌کند که هر یک خصوصیاتی منحصربه‌فرد دارند، یکی کشنده‌ترین سمّ دنیا را دارد، دیگری سنگین‌ترین ماهی مهره‌دار دنیاست، و آن‌یکی غول‌پیکرترین جانور کره‌ی زمین. گایبرسون با ارائه‌ی اطلاعاتی جذاب از هر کدام از این جانوران تلاش می‌کند نظر کودکان را به دنیای بی‌نظیر زیر آب جلب کند و آن‌ها را به شناخت بیشتر از محیط‌زیستشان سوق دهد.

تصاویر جذاب و پرکشش گنادی اسپیرین (Gennady Spirin) هم به یاری این کتاب آمده تا کودکان تصویری دقیق از این جانوران در ذهنشان داشته باشند و بتوانند نام آن‌ها را با خصوصیات ظاهری‌شان تداعی کنند.

کتاب من شگفت‌انگیزترین جانور دریا هستم! درنهایت شگفت‌انگیزترین جانور دریا را به کودکان معرفی نمی‌کند، بلکه از آن‌ها می‌خواهد، با شناختی که از جانوران به دست آورده‌اند و با اطلاعاتی که بعدها از جانوران دریایی دیگر کسب می‌کنند، شگفت‌انگیزترین جانور دریا را خود انتخاب کنند.

این کتاب موفق شده در سال 2018 نامزد دریافت جایزه‌ی بلواستم شود.

نکوداشت‌های کتاب من شگفت انگیزترین جانور دریا هستم!:

- شگفت‌انگیزترین جانور دریا کیست؟... این نویسنده‌ی توانا و تصویرگر ماهر از خوانندگانشان دعوت می‌کنند تا پاسخ این پرسش را خودشان انتخاب کنند و از این طریق، حس شگفتی آن‌ها نسبت به محیط طبیعی را تشویق می‌کنند. (کیرکاس ریویو)

- پاراگراف‌هایی کوتاه که خواندن آن‌ها با صدای بلند بسیار تأثیرگذار خواهد بود و تصاویر غنی با جزئیات پیچیده که از فاصله‌ای نزدیک به‌خوبی دیده می‌شوند. این کتاب تصویری برای این منظور طراحی شده تا در گروه‌های کودکان بلندخوانی شود. کتاب من شگفت‌انگیزترین جانور دریا هستم یک کلاس درس علوم است. (بوک‌لیست)

- خواننده لذت خواهد برد از اینکه فکر کند چه کسی شایسته‌ی عنوان شگفت‌انگیزترین جانور دریاست... نگاهی الهام‌بخش به تنوع اقیانوس که اهمیت هر موجودی را آشکار می‌کند. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب من شگفت انگیزترین جانور دریا هستم! برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودکی بین 3 تا 7 سال در اطرافتان هست که دوست دارید او را با شگفتی‌های دنیای زیر دریا آشنا کنید، یا اگر دوست دارید کتابی علمی را برای گروهی از کودکان بلندخوانی کنید، این کتاب انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.

با برندا گایبرسون و گنادی اسپیرین بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر هیچ‌وقت گمان نمی‌کرد نویسنده شود، بلکه دوست داشت کاشف جنگل باشد. اما اکنون از طریق نوشتن کتاب‌های علمی برای کودکان است که راه خود را به ماجراجویی در طبیعت باز کرده است. برندا گایبرسون در رشته‌ی ادبیات انگلیسی و هنرهای زیبا از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است و زمانی که پسرش به مدرسه رفت، تصمیم گرفت کتاب‌هایی برای کودکان بنویسد.

گایبرسون تابه‌حال چندین کتاب برای کودکان نوشته و این نخستین اثر اوست که به فارسی برگردانده می‌شود.

گنادی اسپیرین در مسکو به دنیا آمده و اکنون ساکن آمریکاست. او تا کنون کتاب‌های متعددی برای کودکان تصویرسازی کرده و بارها برنده‌ی جایزه شده است.

از این تصویرساز درخشان پیش از این کتاب‌های «به یاد درخت» و «فرزندان شاه لیر» در ایران منتشر شده‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من شگفت‌ انگیزترین جانور دریا هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-8675-07-5
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب من شگفت‌ انگیزترین جانور دریا هستم!

برای دریافت کتاب من شگفت‌ انگیزترین جانور دریا هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.