معرفی و دانلود کتاب من هم شبیه تو هستم!

عکس جلد کتاب من هم شبیه تو هستم!
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من هم شبیه تو هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من هم شبیه تو هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من هم شبیه تو هستم!

کتاب من هم شبیه تو هستم! اولین مجلد از مجموعه‌ی «زمزمه‌های مثبت ذهنی» است و روایتگر زندگی دختربچه‌ی‌ رنگین‌پوستی‌ست که برای کشف و شناختن خود، سفری را آغاز می‌کند. لوری رایت نویسنده‌ای که کتاب‌هایش تا کنون به چندین زبان دنیا ترجمه شده‌اند، در این مجموعه‌ بسیاری از مفاهیم و مهارت‌هایی که نیاز است کودکان در سن کم بیاموزند را به رشته‌ی تحریر درآورده است.

درباره‎‌ی کتاب من هم شبیه تو هستم!

انسان‌ها بیشتر از آن‌که باهم متفاوت باشند، به یکدیگر شبیه‌اند. این جمله، خلاصه‌ی مفیدی از کتاب من هم شبیه تو هستم است. هدف اصلی کتاب، پذیرش تفاوت‌های خود، در عین همدلی و مشارکت با دیگران است. کودکان باید به این آگاهی برسند که اگرچه ممکن است انسان‌ها باهم تفاوت‌های ظاهری داشته باشند، اما همه‌ی آن‌ها در نهایت، شبیه همدیگر هستند.

کتاب من هم شبیه تو هستم! (!I Belong) با استفاده از نثر ساده و مثال‌های قابل‌فهم، مفاهیمی مانند شباهت، تفاوت، مشارکت و... را مطرح می‌کند تا کودکان بتوانند به‌راحتی آن‌ها را درک و درونی کنند. همچنین استفاده از تصاویر رنگارنگ در کنار داستان‌سرایی جذاب، یکی دیگر از نقاط قوت کتاب است که موجب می‌شود کودکان در عین بازی و سرگرمی، حس تعلق به جهان و پذیرش خود را تقویت کنند. تأکید کتاب من هم شبیه تو هستم! بر این نکته است که اگرچه همه‌ی افراد خاص و منحصربه‌فرد هستند، اما می‌توانند در جامعه مشارکت و همکاری کنند.

معرفی و دانلود کتاب من هم شبیه تو هستم!

لوری رایت (Laurie Wright) مربی مهدکودک است و به گفته‌ی خود، به هزاران خانواده درباره‌ی نحوه‌ی ارتباط و صحبت با کودکان و استفاده‌ی دقیق از کلمات کمک کرده است. او که خود مادر سه فرزند است، هدف اصلی کتاب من هم شبیه به تو هستم! را ترویج آگاهی ذهنی، خودگویی مثبت و ترویج همدلی می‌داند. ایده‌ی رایت در این کتاب، پذیرش فردیت و عشق به خویشتن و پیداکردن جایگاه خود در جهان و درک عمیق از آن توسط کودکان است.

به‌ طور کلی، کتاب من هم شبیه تو هستم تنوع و کثرت را محترم می‌شمارد و در پی آموختن این ایده به کودکان است که افراد باید به تفاوت‌های یکدیگر احترام بگذارند. این کتاب می‌تواند به‌عنوان ابزار مهمی برای ایجاد شفقت، انعطاف‌پذیری و تقویت عزت‌نفس و حس تعلق به جهان در کودکان مورداستفاده قرار گیرد.

درباره‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی

به همت انتشارات مهرسا و با هدف آموزش، رشد و توسعه‌ی توانمندی، مثبت‌اندیشی و تقویت خودباوری، مجموعه کتاب زمزمه‌های مثبت ذهنی (Mindful Mantras)، برای مخاطبان کودک منتشر شده است. این مجموعه که توسط لوری رایت به نگارش درآمده، شامل چندین مجلد با نام‌های «من هم شبیه تو هستم!»، «من امتحانش می‌کنم!»، «من مراقب حالم هستم!»، «من مهم هستم!»، «من خودم را باور دارم!»، «من به خودم افتخار می‌کنم!»، «من از پسش بر می‌آیم!»، «من بهترین رفتار را می‌کنم!» و «من می‌توانم!» است.

مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی که به شیوه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده طراحی شده، به کودکان کمک می‌کند که اضطراب خود را کاهش دهند، با خودگویی مثبت و افزایش اعتمادبه‌نفس احساس موفقیت بیشتری داشته باشند و بتوانند از پس موقعیت‌های مختلف زندگی برآیند.

کتاب من هم شبیه به تو هستم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کودکان بالای 5 سال و کسانی که به ادبیات کودک علاقه‌مندند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب من هم شبیه تو هستم! می‌خوانیم

چهار تا گوش
دو تا بینی
دو تا قلب
من هم شبیه تو هستم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من هم شبیه تو هستم!
نویسنده
مترجمابوذر مومنی زاده
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-743714-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من هم شبیه تو هستم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من هم شبیه تو هستم!

برای دریافت کتاب من هم شبیه تو هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.