معرفی و دانلود کتاب من هم می‌توانم (14 گام تا موفقیت)

عکس جلد کتاب من هم می‌توانم (14 گام تا موفقیت)
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من هم می‌توانم (14 گام تا موفقیت) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من هم می‌توانم (14 گام تا موفقیت) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من هم می‌توانم (14 گام تا موفقیت)

کتاب من هم می‌توانم (14 گام تا موفقیت)، حاصل مطالعات شخصی ندا گوهری در رابطه با آغاز راه موفقیت و گام‌هایی‌ست که باید برای رسیدن به یک خواسته طی کنیم. این کتاب برای همه سنین دبستان تا سالمند مناسب است. اینک جهان هستی منتظر توست برخیز...

محتوای کتاب من هم می‌توانم از الهامات ذهنی ندا گوهری نشات گرفته و او به تک تک کلماتش عشق می‌ورزد. این کتاب را می‌توانید در هنگام صرف یک استکان چای یا قهوه مطالعه کنید. البته باید خاطرنشان کنم که با یکبار خواندن هیچ مطلبی آنچنان که باید، از آن بهره‌مند نخواهید شد و این تکرار است که مطالب را ضمیمه ذهنتان خواهد کرد.

عناوین کتاب من هم می‌توانم گام‌های دستیابی به موفقیت (مالی، شغلی، تحصیلی، عاطفی و... ) است که قدم به قدم می‌توانید با آن‌ها به جلو حرکت کنید و به نکات کلیدی که در توضیحاتش یادآور شده عمل کنید. در پایان کتاب جملات تاکیدی‌ گنجانده شده تا با کمک آن‌ها بر روح پاک و توانتان مسلط شده و به راهتان ایمان کامل داشته باشید. خواستن فقط با یک گام به سمت توانستن به پیش می‌رود و با برداشتن گام اول یقین داشته باشید که گام‌های دیگر یکی پس از دیگری بر شما آشکار می‌شود. این دنیا دنیای فراوانی و دهش‌هاست به این شرط که خود فردی گیرنده و جذب کننده قوی باشید. همه چیز به خودتان بستگی دارد. به این که تا چه حد طالب تغییر، پیشرفت و شادتر زیستن باشید...

هدف اصلی در کتاب من هم می‌توانم، راه افتادن و حرکت کردن است و اینکه بدانیم دقیقا به کجا می‌رویم و از خودمان و دنیایمان چه می‌خواهیم.

در بخشی از کتاب من هم می‌توانم می‌خوانیم:

باور عنصر جدایی ناپذیر و اصلی‌ترین قدم برای موفقیت است، درست است که گام اول همیشه سخت‌ترین گام است اما یک باور درست همیشه به نتیجه درست ختم می‌شود و این را به وضوح می‌توانم بگویم. کائنات و جهان هستی تمام تلاششان بر این است که باورهایت را به تو اثبات کند.

پس باید خیلی مراقب باورهایت باشی و جالب است بدانی اگر یک فکر، مرتب در ذهنت تکرار شود تبدیل به یک باور ذهنی در تو می‌شود. باورهای تو زندگیت را شکل می‌دهند. شاید بد نباشد یکبار هم که شده با خودمان ساعتی را خلوت کنیم و به باورهایی که داریم بیندیشیم، باورهایی که ما را به این سطح از زندگی رسانده‌اند.

باورهایی که از سنین کودکی توسط پدر و مادرمان، جامعه، اقوام، مدرسه، معلم و رسانه‌ها در وجودمان نهادینه شده است و گاهی می‌تواند بسیار مخرب باشد. شاید زمان آن رسیده است که جایشان را با باورهای درست و زیبا عوض کنیم!

فهرست مطالب کتاب

قدردانی و سپاس
مقدمه نویسنده
گام اول: باور
گام دوم: هدف
گام سوم: ایمان به قدرت الهی
گام چهارم: انگیزه
گام پنجم: زمان
گام ششم: اعتماد به نفس
گام هفتم: عشق
گام هشتم: تجسم و رویاپردارزی
گام نهم: خودسازی
گام دهم: احساس مسئولیت
گام یازدهم: بخشش
گام دوازدهم: صبر
گام سیزدهم: تسلیم نشدن
گام چهاردهم: شادی
جملات تاکیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من هم می‌توانم (14 گام تا موفقیت)
نویسنده
ناشر چاپینشر بلور
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-600-306-620-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من هم می‌توانم (14 گام تا موفقیت)

هادی زارع
۱۳۹۷/۴/۱
کتاب ساده، مختصر و مفیدی بود، لذت بردم... به همه افراد پیشنهاد میکنم...
سامان نوذری
۱۳۹۸/۶/۳
بسیار عالی و انرژی بخش
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب من هم می‌توانم (14 گام تا موفقیت)

برای دریافت کتاب من هم می‌توانم (14 گام تا موفقیت) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.