معرفی و دانلود کتاب منوچهر آزمون: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

عکس جلد کتاب منوچهر آزمون: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب منوچهر آزمون: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب منوچهر آزمون: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب منوچهر آزمون: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

منوچهر آزمون از جمله رجالی بود که به خاطر نزدیکی به کانون‌های قدرت به سرعت مراحل ترقی را طی کرد و در پست‌های مختلفی اعم از ریاست سازمان اوقاف، وزیر کار و امور اجتماعی و استانداری فارس و ... به رژیم پهلوی خدمت نمود. مجموعه‌ی حاضر علاقمندان به تاریخ معاصر را در جریان فعالیت‌های آزمون قرار داده و دریچه‌های جدیدی را برای شناخت بهتر رژیم پهلوی و انقلاب اسلامی در اختیار آنها قرار خواهد داد.
ناشر در سخن آغازین خود در مورد ضرورت تدوین کتاب‌های تاریخی می‌نویسد:
«مسئولیت کسانی که در جریان تحولات تاریخ معاصر قرار داشته‌اند، بیشتر و حساس‌تر است زیرا در صورتی که تحلیل جامع و قابل استفاده‌ای از قضایای قرن اخیر توسط افرادی مطلع و بدون وابستگی‌های سیاسی ارائه نشود، آن‌گاه طبیعی است که افرادی با اهداف و دیدگاه‌های انحرافی اقدام به تألیف و انتشار کتاب‌هایی کنند که اذهان نسل آینده را دچار انحراف نمایند.»
پس از سخن ناشر، مقدمه‌ی کتاب با عنوان «تحلیلی بر زندگی و شخصیت دکتر منوچهر آزمون» ارائه شده است. مؤلف در مقدمه به خوبی توانسته است خواننده را با فعالیت‌های سیاسی آزمون و شخصیت وی آشنا کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب منوچهر آزمون: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک
ناشر چاپیانتشارات مرکز بررسی اسناد تاریخی
سال انتشار۱۳۸۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات560
زبانفارسی
شابک978-964-5798-50-7
موضوع کتابکتاب‌های تاریخ ایران
قیمت نسخه الکترونیک
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب منوچهر آزمون: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

برای دریافت کتاب منوچهر آزمون: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.