معرفی و دانلود کتاب مهارت در چابکی بازاریابی

عکس جلد کتاب مهارت در چابکی بازاریابی
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهارت در چابکی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت در چابکی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت در چابکی بازاریابی

بازاریابی یکی از مهم‌ترین شیوه‌های کسب‌وکار در دنیای امروز است که بسیاری از افراد در هر سطحی از فعالیت خدماتی خود به آن نیاز دارند. کتاب مهارت در چابکی بازاریابی نوشته آندریا فرایریر بهترین رهنمون‌ها را درباره مهارت چابکی در بازاریابی، چگونگی به‌کارگیری آن و همچنین علت اهمیت این مهارت به شما ارائه می‌کند.

درباره کتاب مهارت در چابکی بازاریابی

با هر بار شنیدن نام «بازار» یا «بازاریابی»، در اولین لحظه چه چیزی در ذهن شما نقش می‌بندد؟ بازار عرصه رقابت میان عرضه‌کنندگان است. تفاوتی هم ندارد که شما کالایی را ارائه می‌دهید یا خدمات‌رسانی می‌کنید. آنچه اهمیت دارد، این است که شما در بازار چابک باشید! اصلاً تابه‌حال به معنای چابکی در بازاریابی فکر کرده‌اید؟ چابکی چه کمکی به کسب سود و پیشرفت شما در بازار می‌کند؟

منطق بازاریابی چابک بر این اصل استوار شده است که افراد بتوانند عملیات بازاریابی را اجرا کرده و به راحتی در آن فعالیت کنند؛ درحالی‌که به اولویت‌ها نیز پایبند بمانند!

در واقع اگر قرار باشد تعریف ساده و درعین‌حال دقیقی را از مهارت چابکی در بازار ارائه دهیم، می‌توانیم آن را به این صورت بیان کنیم: «چابکی بازاریابی شیوه‌ای است که به بهینه‌سازی فعالیت‌های شرکت‌ها و گروه‌های بازاریابی کمک می‌کند و به دنبال پاسخ درباره اولویت‌ها و ترجیحات مشتریان، پیگیری و برآوردن خواسته‌های آن‌ها و دقت در سبک‌های رفتاری این گروه است.»

اگر به شیوه فعالیت و استراتژی‌های به‌کار رفته در میان مدیران و کسب‌وکارها نگاه کنید، خواهید دید که همه به دنبال بهترین و موثرترین راه برای مدیریت بازاریابی هستند که از این طریق هم توجه مشتری را جلب کنند و هم به نیازهای آن‌ها پاسخ دهند و در نهایت به آن سطح از پیشرفتی که در ذهن خود نزدیک شوند.

کتاب مهارت در چابکی بازاریابی (Mastering Marketing Agility) به‌خوبی درباره تنها راه موثر بازاریابی و رسیدن موفقیت در این مسیر دشوار صحبت می‌کند. آندریا فرایریر (Andrea Fryrear) در این کتاب مجموعه‌ای از نظرات همکارانش درباره چارچوب چابکی بازار را با تجربیات خودش در این زمینه، ترکیب و بیان کرده و در نهایت با زیرکی خاصی، چارجوب چابک جدید را که به طور منحصربه‌فرد برای بازاریابی کاربرد دارد، به شما ارائه می‌دهد. او این چارچوب نوین را «رایمارکتینگ» می‌نامد.

این کتاب به شما می‌گوید که چطور با تمرکز بر اجرا، ایده‌های بازاریابی خودتان را به واقعیت تبدیل کنید. چارچوب کتاب مهارت در چابکی بازاریابی به این صورت است که چهار موضوع اصلی یعنی «محصول»، «قیمت»، «توزیع» و «ترویج» را در برمی‌گیرد و از کلیات به سمت جزییات حرکت می‌کند. با خواندن و اجرایی کردن آموزه‌های این کتاب، می‌توانید در زمینه مهارت‌های چابکی در بازاریابی بسیار عالی ظاهر شوید و به ایده‌آل‌های موجود در ذهن خود برسید. اثر پیش روی شما، در واقع یک راهنمای همیشگی برای ساخت یک بخش بازاریابی عالی است که به شما کمک می‌کند بدون نیاز به بازسازی عملیات خود در هر بار تغییر شیوه‌های بازاریابی، به جدیدترین و بهترین‌ها دست یابید.

نکوداشت‌های کتاب مهارت در چابکی بازاریابی

- این کتاب چارچوب عملیاتی درخشانی را برای بازاریابی ارائه می‌کند که بسیار بهتر از چارچوب‌های چابک در دسترس است. سازمان‌های بازاریابی که از توصیه‌های کاربردی برای استفاده از فرآیندها و فن‌آوری‌های مورد نیاز اجرای چابکی پیروی می‌کنند، در پیشرفت‌های کاری نیز پیروز خواهند شد. (Ed Breault, Chief Marketing Officer, Aprimo)

- خواندن این کتاب برای هر بازاریاب که قصد اجرای بازاریابی چابک را دارد، ضروری است. (Evan Leybourn, founder of the Business Agility Institute)

- فرایریر در این کتاب نه تنها یک دیدگاه عملی موثری را در مورد راه‌های بهبود چابکی ارائه می‌دهد، بلکه در مورد چرایی و علت این توصیه‌ها موارد بسیار مهمی را بیان می‌کند. (Andrew Burrows, Agile Marketing Lead, IBM)

کتاب مهارت در چابکی بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه صاحبان کسب‌وکار و بازاریابانی که قصد تغییر در شیوه کسب‌وکار خود و ارتباط با مشتری را دارند،‌ بسیار کاربردی است.

با آندریا فرایریر بیشتر آشنا شویم

مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران کسب‌وکار چند میلیون دلاری AgileSherpas ، آندریا فرایریر است که در زمینه نویسندگی و ارائه مطالب مرتبط با کسب‌وکار، مهارت دارد. او همچنین به‌عنوان یک سخنران ماهر بین‌المللی شناخته می‌شود که با استفاده از محتوا، به افراد کمک می‌کند تا از قدرت‌های فوق‌العاده خود بهره ببرند و زندگی ایده‌آلشان را بسازند. از دیگر آثار فرایریر می‌توان بهمرگ یک بازاریاب (Death of a Marketer) اشاره کرد که خواندن آن به همه افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، توصیه می‌شود.

در بخش از کتاب مهارت در چابکی بازاریابی می‌خوانیم

همان‌طور که می‌دانید، توسعه مهار‌ت‌های فردی به طور تصادفی اتفاق نمی‌افتد. برای توسعه نوار بالایی تی خود نیاز به فرصت، یا زمان آزاد بیشتری دارید. تیم‌هایی که به پرورش مجموعه مهارت‌‌های بیشتری نیاز دارند باید مقداری از زمان کاری خود را به ایجاد قابلیت‌‌های جدید در میان اعضای خود اختصاص دهند.

همان‌طور که افراد فراعملکردی داریم، می‌توانیم تیم‌‌های فراعملکردی هم داشته باشیم. این تیم‌ها برای تکمیل کاری که مسئولیت آن را برعهده دارند از مهارت‌‌های لازم برخوردارند. هدف از تشکیل تیم‌های فراعملکردی کاهش وابستگی به گروه‌‌های دیگر است و باید متعهد شوند تا مقدار مشخصی از کار را در مدت زمانی معین تکمیل کنند. در تیم‌‌های سنتی چابک، این مسئله به صورت ایجاد یک منبع ذخیره کوچکی از کار نشان داده می‌شود که تیم باید در طول یک اسپرینت آن را تکمیل کند.

در رایمارکتینگ، قصد داریم تیم‌‌های فراعملکردی را با حداقل وابستگی به سایر تیم‌‌‌ها تشکیل دهیم و ما به روش این تکامل دست یافته‌ایم. در ادامه در بررسی طراحی سازمانی و ساختار تیم بیشتر دررابطه‌با این مفهوم بحث خواهیم کرد اما اکنون باید میان رویکرد رایمارکتینگ و روش سنتی چابک تمایز قائل شویم. چارچوب‌‌های تکراری چابک مانند اسکرام تمایل دارند که تقریباً هر فردی در تیم یک فراعملکرد باشد و اگر چنین چیزی ممکن نباشد، حداقل همه مهارت‌‌های لازم در یک تیم وجود داشته باشد.

برای مثال: یو ایکس (تجربه کاربری)، توسعه بک‌اند (توسعه هسته سایت یا بخش سمت سرور) و فرانت‌اند (توسعه سمت کاربر وب) و تضمین کیفیت همگی باید در تیمی واحد وجود داشته باشند. زمانی که موعد تشکیل تیم چابک جدید فرا می‌رسد، آن‌ها این ساختار را کپی می‌کنند و دوباره یک متخصص تجربه کاربری، متخصص توسعه و متخصص تضمین کیفیت دیگری را در کنار هم قرار می‌دهند. در بازاریابی ما به‌ندرت تعداد کافی از این افراد داریم و به همین دلیل است که رایمارکتینگ خواستار تیم‌های همانند نیست. در عوض، ما کار را با دلایل خود شروع می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار از اسکات برینکر
مقدمه
بخش 1. اصول: خاک حاصلخیز چابکی بازاریابی
اصل 1: تمرکز بر مشتری
اصل 2: شفافیت بنیادی
اصل 3: بهبود مستمر
اصل 4‌: سازگاری
اصل 5‌: اعتماد
اصل 6: تمایل به عمل
اصل 7: شجاعت
ضد الگوهایی که باید از آن‌ها اجتناب شود
بخش 2. کارکنان: دشوارترین (و قدرتمندترین) بخش سیستم‌های چابک
نیروی شکست‌ناپذیر تیم‌های کارا
تیم‌های اجرایی: پرورش عملکرد
همکاران ویژه: فراعملکردی بودن در محیط چابک
تشکیل تیم اجرایی
چشم انداز راهبردی شرکت: گروه‌های راهبردی
تیمی متشکل از تیم‌ها، یا تشکیل پک‌ها
تیم‌های رهبری
ارتقا یک حرفه چابک
امنیت روانی: ویژگی اصلی تیم‌های کارا
طراحی ایده‌آل محیط چابک
بخش 3. فرآیندها: تمایز بین انجام کارها از نحوه انجام آن‌ها
مرحله اول چرخه چه: برنامه سالانه
مرحله دوم چرخه چه: برنامه سه‌ماهه
ترکیب فرایندهای نامؤثر: نحوه انجام کار در سیستم بازاریابی چابک
بخش 4. روش‌ها: فعالیت‌های روزانه برای دستیابی به چابکی پایدار
توصیه‌ی کاربردی برای تیم‌های بازاریابی چابک
قبل از شروع جریان: تجسم کار
روش‌های مشترک: صف‌ها
روش‌های مشترک: جلسات رایمارکتینگ
تیم اجرایی در مرحله جریان
تیم اجرایی در مرحله تکرار
تفاوت‌های جریان و تکرار
سنجش رایمارکتینگ در جریان و تکرار
جایگاه کارشناسان موضوع کجاست؟
اگر همکارانتان (هنوز) چابک نیستند، چه اتفاقی می‌افتد؟
بخش 5. تحول: مسیری از اینجا به آنجا
مشکلات گروه‌های آزمایشی (و نحوه اجتناب از آن‌ها)
مقیاس‌پذیری چابکی بازاریابی
رایمارکتینگ در یک جهان ناقص
رسیدن از اینجا به آنجا
نتیجه‌گیری
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت در چابکی بازاریابی
نویسنده
مترجمالناز سلیمانی
ناشر چاپیانتشارات نیلون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات229
زبانفارسی
شابک978-622-98750-9-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهارت در چابکی بازاریابی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مهارت در چابکی بازاریابی

برای دریافت کتاب مهارت در چابکی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.