معرفی و دانلود کتاب موجودات حال به هم زن: پشه

عکس جلد کتاب موجودات حال به هم زن: پشه
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موجودات حال به هم زن: پشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موجودات حال به هم زن: پشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موجودات حال به هم زن: پشه

کتاب موجودات حال به هم زن: پشه، یکی از جذاب‌ترین کتاب‌های مجموعه‌ی موجودات حال به هم زن اثر الیس گراول است. این کتاب کودک علمی و غیرداستانی، درباره‌ی پشه، یکی از آزادهنده‌ترین حشرات روی زمین، صحبت می‌کند. اما ممکن است با دیدن تصویرسازی‌های بانمک و اطلاعات جالب موجود در کتاب، نه‌تنها دیگر از پشه بدتان نیاید، که عاشقش هم بشوید.

درباره‌ی کتاب موجودات حال به هم زن: پشه

بچه‌ها همیشه از خاراندن جای نیش پشه‌های حال به هم زن کلافه می‌شوند. صدای ویز ویز پشه‌ها هم، خواب را از چشم آن‌ها می‌گیرد. در هر صورت، پشه یکی از کم‌طرفدارترین موجودات روی زمین است. اما این باعث نمی‌شود که موضوع جذابی برای بررسی نباشد. تازه کسی چه می‌داند؛ شاید، بعد از اینکه با هم بیشتر آشنا شدیم، زیاد از هم بدمان نیامد! کتاب موجودات حال به هم زن: پشه (The Mosquito: Disgusting Critters)، نوشته‌ی الیس گراول (Elise Gravel)، با شوخ‌طبعی و لحنی صمیمانه، اطلاعات علمی خوبی درباره‌ی پشه‌ها ارائه می‌دهد. اینکه پشه‌ها در کجا زندگی می‌کنند، چگونه زیاد می‌شوند؟ غذایشان چیست؟ اولین پشه‌ها در چه زمانی به وجود آمده‌اند؟ و ... فقط بخشی از اطلاعات جالبی است که در کتاب موجودات حال به هم زن: پشه به بچه‌ها آموزش داده می‌شود.

در کتاب موجودات حال به هم زن: پشه، علاوه بر اینکه بچه‌ها اطلاعاتی علمی بسیار خوبی به دست می‌آورند، در واقع به‌نوعی به این موجود علاقه‌مند می‌شوند و دید بازتری نسبت به سایر پدیده‌ها پیدا می‌کنند. آن‌ها به اکتشافی ذهنی می‌رسند که ممکن است موارد یا موجودات آزاردهنده و ناخوشایند دیگر را نیز، با کمی تحقیق و دانش بیشتر، چندان تنفرانگیز تلقی نکنند.

کتاب موجودات حال به هم زن: پشه را نسترن فتحی، مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان و بزرگسال، با همان لحن شیرین و طنازانه‌ی متن اصلی، ترجمه و انتشارات کتاب چ، بخش کودک و نوجوان نشر چشمه، چاپ کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی موجودات حال به هم زن

مجموعه‌ی 10 جلدی موجودات حال به هم زن را، الیس گراول، درباره‌ی موجوداتی که آدم‌ها معمولا دوستشان ندارند نوشته و تصویرگری کرده است و این کار را آنقدر شیرین و بانمک انجام داده که می‌تواند همه را به این موجودات حال به هم زن علاقه‌مند کند! در این مجموعه، جانوران مختلف به کودکان رده‌ی سنی 6 تا 9 سال معرفی شده و درباره‌ی ظاهر، محل زندگی، گونه‌های مختلف، تغذیه و ویژگی‌های خاص هر حیوان نکات جالبی ارائه می‌شود. نویسنده این کار را با نوشته‌های کوتاه و شوخ‌طبعانه انجام می‌دهد و تصویرسازی‌های این مجموعه نیز در عین سادگی به جذابیت متن افزوده است و کودکان را حسابی به خنده می‌اندازد. موجوادات حال به هم زنی که در این مجموعه معرفی می‌شوند شامل: سوسک، پشه، مگس، کرم، عنکبوت، خفاش، موش فاضلاب، شپش سر، حلزون بی‌صدف و وزغ هستند. کار ترجمه‌ی این مجموعه را نسترن فتحی برعهده داشته و نشر کتاب چ چاپ آن را چاپ و منتشر کرده است.

کتاب موجودات حال به هم زن: پشه برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب موجودات حال به هم زن: پشه برای کودکان 6 تا 9 سال مناسب است. البته مطمئن باشید که بزرگترها هم قطعا از خواندن این کتاب حال به هم زن لذت می‌برند!

در بخشی از کتاب موجودات حال به هم زن: پشه می‌خوانیم

وقتی پشه نیش می‌زند، کمی از آب دهان خودش را وارد پوست ما می‌کند. این آب دهان کاری می‌کند که ما نیش او را حس نکنیم. او هم با خیال راحت یواشکی خون‌مان را می‌خورد. تا بفهمیم چه خبر است، پشه پرواز کرده و رفته دنبال کارش! یوهاهاها! مثل دزدها نصفه‌شبی!

چند دقیقه بعد پوست ما کمی باد می‌کند و آب دهان پشه واکنش نشان می‌دهد. این نقطه که می‌خارد چند روز بعد محو می‌شود.
بد نبود ها؟ دارم روی امضام کار می‌کنم. صدای پشه خیلی رو اعصاب است. ویززززز. این صدای بال‌هایش است که 800 بار در ثانیه به هم می‌خورند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موجودات حال به هم زن: پشه
نویسنده
مترجمنسترن فتحی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-5212-52-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موجودات حال به هم زن: پشه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب موجودات حال به هم زن: پشه

برای دریافت کتاب موجودات حال به هم زن: پشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.