معرفی و دانلود کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم): رشته انسانی

عکس جلد کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم): رشته انسانی
قیمت:
۶۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم): رشته انسانی

کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم) به تألیف حسام حاج مومن، مهارت‌های درک مطلب متون عربی رشته‌ی انسانی را به شما آموزش می‌دهد و تمرینات متنوعی را برای تسلط هر چه بیشتر بر این مهارت‌ها ارائه می‌کند. به این ترتیب مهارت متن‌خوانی شما و سرعت پاسخگویی‌تان را به پرسش‌های چهارگزینه‌ای درک مطلب عربی در کنکور سراسری به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم)

با رویارویی، تجزیه و تحلیل مطالب و درک مفاهیم موجود در متن می‌توانید فرایند درک مطلب متن را پشت سر بگذارید. بنابراین برای درک مطلب و طی کردن مراحل این فرایند، لازم است مهارت‌های مورد نیاز را آموزش دیده باشید. هر چقدر متن‌های بیشتری بخوانید و تمرینات بیشتری را از سر بگذرانید، مهارتتان نیز بیشتر تقویت می‌شود. بهتر است به جای اینکه صرفاً مطالب کنکورهای گذشته را بخوانید، متن‌خوانی و مهارت‌های آن را بیاموزید. به این ترتیب از پس هر متنی بر می‌آیید و ترسی از رویارویی با متون جدید نخواهید داشت.

کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم) انتشارات خیلی سبز، به قلم حسام حاج مومن، تمام این مهارت‌ها را به شما آموزش می‌دهد و در چهار مرحله با شما تمرین می‌کند تا بتوانید با سرعت بالایی به سؤالات درک متن عربی در کنکور سراسری رشته‌ی انسانی پاسخ بدهید.

مؤلف در فصل اول کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم) تیپ سؤال‌های رایج در درس عربی کنکور سراسری رشته‌ی انسانی را بررسی می‌کند و روش پاسخگویی به این سؤالات را توضیح می‌دهد. در فصل دوم، متن‌هایی کوتاه و ساده به نام «متنک» در اختیار شما می‌گذارد تا با استفاده از آن‌ها برای متن‌های جدی‌تر آمادگی کسب کنید. فصل سوم به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش اول شامل متن‌های تألیفی است که از جهت موضوع و نگارش کاملاً مطابق با سؤالات کنکور طراحی شده‌اند. این بخش پاسخنامه‌ای مفصل و تحلیلی دارد که ترفندهای طراحی سؤالات، درک مطلب و روش‌ها و تکنیک‌های پاسخگویی سریع به این پرسش‌ها را به شما آموزش می‌دهد. نویسنده توصیه می‌کند از این پرسش‌ها و پاسخ‌هایشان، نه به منظور ارزیابی، بلکه برای یادگیری استفاده کنید.

در بخش دوم کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم) نوبت ارزیابی فرا می‌رسد. در این بخش مجموعه‌ی کاملی از متن‌های کنکورهای سال‌های گذشته ذکر شده است تا با کمک این متون و رجوع به پاسخنامه‌ی این بخش، درست یا نادرست بودن آموخته‌هایتان را بسنجید و با ارزیابی دقیق عملکردتان، خود را برای شرکت در کنکور سراسری آماده کنید.

کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم) در چهار فصل و ذیل مجموعه کتاب‌های موضوعی انتشارات خیلی سبز به انتشار رسیده است.

کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم) برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان سه پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی انسانی با استفاده از این کتاب بر حوزه‌ی درک مطلب درس عربی تسلط کامل می‌یابند.

فهرست مطالب کتاب

گپ با دانش‌آموز
فصل اول: متن‌شناسی، آشنایی با تیپ‌های مختلف سؤال
فصل دوم: متنک
فصل سوم: متن
متن‌های تألیفی
متن‌های کنکور
پاسخنامه‌ی تشریحی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم): رشته انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات177
زبانعربی
شابک978-622-230-675-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم)

برای دریافت کتاب موضوعی درک مطلب عربی (دهم، یازدهم، دوازدهم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.