معرفی و دانلود کتاب موفقیت در خون توست

عکس جلد کتاب موفقیت در خون توست
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت در خون توست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت در خون توست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موفقیت در خون توست

کتاب موفقیت در خون توست اثر ایرج شرفی برخلاف کتاب‌های بسیاری که در زمینه موفقیت نوشته شده‌اند، بسیار ساده، روان و بدون هیچ‌گونه تکلف و زیاده‌گویی است. نویسنده در نوشتن آن سعی کرده تا مطالب را به ساده‌ترین زبان ممکن بیان کند تا درک آن برای همه راحت و جذاب باشد.

هر فردی برای محقق کردن اهداف و رؤیاهایی که در سر می‌پروراند، بایستی بداند که موفقیت همانند یک قفل رمزدار است که برای باز کردن آن بایستی رقم‌های صحیح و ترتیب درست آن‌ها را پیدا کرد؛ آن‌وقت است که هرچه بخواهد به دست می‌آورد.

قطعاً شما هم در زندگی خود اهداف یا خواسته‌هایی را در ذهن می‌پرورانید؛ اما به علت ندانستن اصول موفقیت کمتر کسی به دنبال پیدا کردن راهی برای تحقق آن‌هاست. کتاب موفقیت در خون توست درصدد آن است که رمزهای موفقیت را برای شما فاش کند تا به کمک آن، قفل‌های بسته را باز کنید و به موفقیت برسید.

اگر با کتاب موفقیت در خون توست همراه شوید به شما می‌آموزد، چگونه به آرامش بیشتری دست یابید؛ چگونه اهدافتان را بشناسید و آن‌ها را به دست آورید؛ چگونه اعتماد به‌ نفس پولادین در خود به وجود آورید. به شما خواهد آموخت قدرت تمرکز و تصمیم‌گیری خود را تقویت کنید و با تضادها چگونه برخورد کنید. در خلال آن با نیروهای نهفته در وجود خود آشنا می‌شوید و از آن‌ها در راه رسیدن به اهدافتان کمک می‌گیرید. راه‌های تغییر و تثبیت باورهای ذهنی را فرا می‌گیرید. خواهید آموخت چگونه ارتباطاتی پایدار برقرار کنید تا در راه رسیدن به موفقیت، سرعت بالاتری داشته باشید. همچنین شما را با اصول دستیابی به ثروت آشنا خواهد کرد.

این کتاب سعی کرده است اصول و قوانین مهم و حیاتی موفقیت را به زبانی بسیار ساده و کوتاه اما دلنشین برای شما گردآوری کند تا نقشه راهی باشد برای شما که موفقیت در خونتان است اما خود را باور ندارید و یا قاعده رسیدن به موفقیت را نمی‌دانید. آشنایی شما با این کتاب و این که اکنون آن را به دست گرفته‌اید قطعاً بی دلیل نبوده است. حتماً مدت‌هاست به دنبال موفقیت هستید، مدت‌هاست رؤیایی را دنبال می‌کنید، مدت‌هاست به دنبال فرصتی برای تغییر در زندگی‌تان می‌گردید. بسیار مشتاقم تا به شما بگویم که راه‌های رسیدن به موفقیت و سعادت بسیار ساده‌اند، به سادگی تمرینات این کتاب. تمریناتی که هرکدام از آن‌ها پله‌ای از نردبان موفقیت هستند.

مخاطب اصلی این کتاب جوانان باانگیزه، دانشجویان فعال و کارآفرینان پرشور هستند اما برای هر آن‌ کس که سودای موفقیت در سر دارد می‌تواند راه گشا باشد؛ فارغ از اینکه چه سنی دارد، جنسیت او چیست، تا چه مقطعی تحصیل کرده و به چه شغلی مشغول است.

نکاتی که در این کتاب گردآوری شده همیشه و در مورد همه افراد کارساز هستند. همانند صدها هزار نفر از افرادی که در سطح ایران و جهان این اصول و تکنیک‌ها را اجرا کرده و به موفقیت‌های بی‌نظیری دست یافته‌اند، شما هم می‌توانید در هر حوزه‌ای که دوست دارید به موفقیت برسید.

تمامی مطالب کاربردی‌اند و از هرگونه حاشیه روی اجتناب شده است تا حق مطلب ادا شود. کتاب موفقیت در خون توست، کتابی نیست که صرفاً مطالب تئوری را بیان کرده باشد، بلکه در جای جای آن تمرین‌هایی به شما داده‌ شده تا حس پویایی را در شما زنده کند. تمریناتی که همگی ساده و البته کاربردی‌اند. برای فهم بالاتر، در انتهای فصول چکیده فصل به‌صورت جداگانه آورده شده است. این کتاب همچنین می‌تواند منبع مناسبی برای تدریس اساتید، معلمان و مربیان در همایش‌ها و سمینارها یا کلاس‌های درس باشد. به جرأت می‌توان گفت در هیچ کتابی نمی‌توانید این حجم از اطلاعات ارزشمند را به‌صورت یکجا بیابید که با زبانی روان شما را به سمت موفقیت هدایت کند.

در بخشی از کتاب موفقیت در خون توست می‌خوانیم:

بزرگ‌ترین ترسی که در میان انسان‌ها شناخته شده است، ترس از «شکست» است. شاید این موضوع به زمان کودکی همه ما برگردد. زمانی که از کلمه شکست در ذهن ما یک تصویر ناخوشایند باقی مانده است. در کودکی زمانی که چیزی را شکانده‌اید همه شما را مورد شماتت قرار داده‌اند. شاید حتی به خاطر آن تنبیه شده باشید. وقتی چیزی را شکانده‌اید، علاوه بر اینکه تنبیه شده‌اید، تکه‌های شکسته شده را جمع کرده‌اند و به سطل زباله ریخته‌اند و این یعنی از بین رفتن آن وسیله برای همیشه. این داستان باوری نامناسب در درون همه ما از کلمه «شکستن» به وجود آورده است. این باور در ضمیر ناخودآگاه ما نشسته است و هر بار که این لغت را می‌شنویم به یاد آن داستان و تحقیر و نابودی بعدازآن می‌افتیم. شاید ترسی که از شکست خوردن در مسیر دستیابی به خواسته‌هایمان داریم به دلیل این است که می‌پنداریم با شکست خوردن تمام تلاشمان هدر می‌رود و مورد شماتت و یا حتی تمسخر دیگران قرار می‌گیریم.

تضاد؛ دیدگاهی جدید برای شکست.

به‌شدت اصرار دارم تا نام شکست را از دایره لغات خود حذف کنم. من اعتقاد دارم چیزی به نام شکست وجود ندارد. هر آنچه را که افراد از آن به‌عنوان شکست نام می‌برند از دید من یک تجربه جدید یا به‌ عبارت‌ دیگر یک «تضاد» است.
تضادها مواردی هستند که سر راه ما قرار می‌گیرند تا به ما راه صحیح را نشان دهند و این وضوح را به وجود آورند تا دقیق‌تر بدانیم در زندگی به دنبال چه چیزی هستیم. سخن آن‌ها با ما فقط یک جمله است: «این موضوع خواسته شما نیست». وقتی آن‌ها به‌عنوان یک تابلو راهنما این جمله را نشان می‌دهند، ما را آگاه می‌کنند تا به سراغ خواسته‌ها و اهداف واقعی خود برویم. افرادِ کمی این موضوع را درک کرده و به مسیر خود برای رسیدن به هدفشان ادامه می‌دهند. شاید در مسیر به یک تضاد دیگر هم بربخورند تا مسیرشان دقیق‌تر مشخص شود و شاید هم به مقصد برسند. این افراد همان دسته‌ای هستند که قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند. اما هستند افرادی در این‌ بین که وقتی با تضادها مواجه می‌شوند، متوقف شده و فکر می‌کنند به پایان مسیر رسیده‌اند.

شما جزء کدام دسته هستید؟ آیا با برخورد به یک تضاد سعی می‌کنید مسیر خود را اصلاح کرده و ادامه دهید یا متوقف می‌شوید؟

ملاک موفقیت و شکست افراد، نوع نگرش آن‌ها به یک رخداد است.

فهرست مطالب کتاب

پیام ویژه استاد فرشید پاکذات درباره این کتاب
مقدمه
فصل اول: قبولش می‌کنم
فصل دوم: آن‌قدر دست دست نکن
فصل سوم: تو میگی شکست؛ من میگم تضاد
فصل چهارم: کاتالوگ انتخاب خواسته‌ها
فصل پنجم: تمرکز ذره‌بینی
فصل ششم: ارتباطات؛ جادوی رسیدن به موفقیت
فصل هفتم: اعتماد به نفس؛ بزرگ‌ترین رمز موفقیت
فصل هشتم: کودک اتم به دست
فصل نهم: باورها؛ زیر ساخت موفقیت
فصل دهم: اسب سرکش احساسات
فصل یازدهم: آرامش؛ پیش‌زمینه موفقیت
فصل دوازدهم: ثروت
فصل سیزدهم: خلاقیت؛ عصای جادویی
فصل چهاردهم: تجسم خلاق
فصل پانزدهم: 4 قانون‌ نهفته در هستی
فصل شانزدهم: استراتژی رسیدن به هدف
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موفقیت در خون توست
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات223
زبانفارسی
شابک978-600-455-501-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موفقیت در خون توست

Hadi Bakoe
۱۳۹۹/۲/۳۱
عالی بود و به دردم خورد و خیلی چیزها، با این که تو ناخودآگاهم بهش رسیده بودم، ولی دید کافی و درستی نداشتم.
haleh m
۱۳۹۸/۴/۴
کتاب خوبی بنظر میاد. علاقمند شدم بخونم
محمد محمدی
۱۳۹۷/۷/۲۷
👍👍👍👍👍عالی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب موفقیت در خون توست

برای دریافت کتاب موفقیت در خون توست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.