معرفی و دانلود کتاب می می نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می می نی راسته

عکس جلد کتاب می می نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می می نی راسته
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می می نی راسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می می نی راسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می می نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می می نی راسته

می‌می‌نی ناقلا به دنبال شیرینی! کتاب می می نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می می نی راسته، دهمین کتاب از مجموعه ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی‌ست. اشعار این کتاب محبوب و پرفروش توسط شاعر نام‌آشنای کودکان، ناصر کشاورز سروده شده و با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و حل مشکلات رفتاری خردسالان و کودکان به انتشار رسیده است. میمونک بازیگوش قصه ظرف شیرینی را می‌شکند و به مامان دروغ می‌گوید، اما از این کار پشیمان می‌شود و به دنبال جبران کار اشتباه خود است.

درباره‌ی کتاب می‌می‌نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می‌می‌نی راسته

زیر و رو کردن خانه برای پیدا کردن خوراکی یکی از کارهای همیشگی و لذت‌های یواشکی بچه‌هاست. همه‌ی بچه‌ها عاشق شیرینی هستند و می‌می‌نی هم از این قاعده مستثنی نیست. ناصر کشاورز در کتاب می‌می‌نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می‌می‌نی راسته، با اقتباس از کتاب بابلز اعتراف می‌کند (Bubbles Owns Up) در قالب یک شعر کودکانه، ماجرای روزی را تعریف می‌کند که می‌می‌نی به‌جای پیدا کردن شیرینی دسته گل به آب می‌دهد! او در آشپزخانه مشغول گشتن می‌شود و بالاخره ظرف شیرینی‌ها را بالای کمد پیدا می‌کند، اما وقتی می‌خواهد آن را بردارد، ظرف از دستش بر زمین می‌افتد و می‌شکند. هنگامی‌که مامان با ظرف شکسته‌ی شیرینی‌ها مواجه می‌شود، مطمئن است یا می‌می‌نی این کار را انجام داده یا خواهرش جی‌می‌نی. می‌می‌نی اول انکار می‌کند، اما تصمیم می‌گیرد راستش را بگوید. مامانی برای راستگویی به او و جی‌می‌نی جایزه می‌دهد، فکر می‌کنید آن‌ها چه جایزه‌ای از مامان گرفتند؟

شعرها و تصاویر کتاب می‌می‌نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می‌می‌نی راسته، اهمیت راستگویی و پذیرش مسئولیت خطاها را به کودکان یاد می‌دهد. آن‌ها همچنین یاد می‌گیرند که آدم راستگو مورد احترام است. کتاب می‌می‌نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می‌می‌نی راسته توسط انتشارات افق به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور خردسالان و ترانه‌های کودکانه قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های می‌می‌نی

می‌می‌نی یک میمونک کوچولو و بازیگوش است که ماجراهای او و مامانش، در قالب کتاب‌های مصور و با زبان شعر برای کودکان خردسال دو تا شش‌ساله تدوین شده است. شخصیت می‌می‌نی بر اساس مجموعه داستان‌های بابلز (Bubbles) شکل گرفته و ناصر کشاورز، شاعر برجسته‌ی کودکان، اشعار کتاب را با توجه به محتوای داستان‌های اصلی تنظیم کرده است. ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی شامل مطالب آموزنده هستند و این مجموعه با هدف آموختن نکات اخلاقی و مهارت‌های رفتاری، و همچنین کمک به والدین و سرپرستان در امر آموزش کودکان خردسال به انتشار رسیده‌‌ است. این مجموعه‌ی محبوب تاکنون بیش از سی بار تجدید چاپ شده و نسخه‌ی الکترونیک آن اکنون از طریق سایت کتابراه در اختیار همگان قرار گرفته است.

اقتباس‌ هنری از مجموعه شعر می‌می‌نی

مجموعه اشعار کودکانه‌ی می‌می‌نی در قالب پویانمایی و در برنامه‌ای تحت عنوان «شهر قصه» در شبکه‌ی پویا تولید و پخش شده است.

کتاب می‌می‌نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می‌می‌نی راسته مناسب چه کسانی است؟

مجموعه‌ ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی شامل کتاب‌هایی مناسب برای کودکان 2 تا 6 ساله است. همچنین اگر می‌خواهید به کودک خود بیاموزید همیشه راست بگوید و مسئولیت خطاهایش را بر عهده بگیرد، کتاب می‌می‌نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می‌می‌نی راسته، انتخاب مناسبی برای این کار است.

با ناصر کشاورز بیشتر آشنا شویم

ناصر کشاورز شاعر و نویسنده‌ی نام‌آشنای کتاب‌های کودکان، متولد 1341 در تهران است. دوران کودکی و نوجوانی‌اش در شهر دامغان گذشت. پس از پذیرفته شدن در رشته‌ی مهندسی صنایع، فقط یک ترم در کلاس درس حاضر شد و سپس از ادامه‌ی تحصیل انصراف داد. ناصر کشاور فعالیت رسمی خود به‌عنوان نویسنده را با مجله‌ی کیهان بچه‌ها آغاز کرد و نخستین شعرش در سال 1362 در این مجله به انتشار رسید. «من و مرغابی‌ها» اولین کتاب اوست که در سال 1365 منتشر شد و از آن زمان تاکنون، بیش از 160 عنوان کتاب در حوزه‌ی ادبیات کودکان به رشته‌ی تحریر در آورده است. ناصر کشاورز موفق شده در دوران فعالیتش جوایز و افتخارات زیادی را کسب نماید. از مهم‌ترین افتخارات او می‌توان به دریافت نشان درجه‌یک هنری، نشان مداد پرنده از کانون پرورش فکری و دریافت نشان ماه طلایی از جشنواره‌ی ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرد. مجموعه کتاب‌هایی مانند «دویدم و دویدم»، «شعرهای نی‌نی کوچولو» و «کی بود کی بود»، برخی از دیگر آثار او در زمینه‌ی ادبیات کودک و نوجوان محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب می می نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می می نی راسته می‌خوانیم

مامان می‌خوام راست بگم
اون ظرفو من شکستم
منو ببخش و محکم
بزن به پشت دستم
من قول می‌دم که دیگه
دروغ نگم، مامان‌جون!
از این کاری که کردم
خیلی شدم پشیمون

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می می نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می می نی راسته
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات23
زبانفارسی
شابک978-964-369-113-4
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب می می نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می می نی راسته

برای دریافت کتاب می می نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می می نی راسته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.