معرفی و دانلود کتاب می می نی 12: پرنده رو درخته می می نی شده شلخته

عکس جلد کتاب می می نی 12: پرنده رو درخته می می نی شده شلخته
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 12: پرنده رو درخته می می نی شده شلخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 12: پرنده رو درخته می می نی شده شلخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می می نی 12: پرنده رو درخته می می نی شده شلخته

کتاب می می نی 12: پرنده رو درخته می می نی شده شلخته، نام دوازدهمین کتاب از مجموعه ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی‌ست. اشعار این کتاب محبوب و پرفروش توسط شاعر نام‌آشنای کودکان ناصر کشاورز سروده شده و با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و حل مشکلات رفتاری خردسالان و کودکان، به انتشار رسیده است. قرار است مهمان‌های عزیزی به خانه‌ی می‌می‌نی بیایند. مامان از او می‌خواهد اتاقش را مرتب کند و اسباب‌بازی‌هایش را سر جایشان بگذارد، اما کو گوش شنوا...

درباره‌ی کتاب می‌می‌نی 12: پرنده رو درخته می‌می‌نی شده شلخته

بچه‌ها عاشق بازی هستند، اما وقتی نوبت به جمع کردن وسایلشان می‌رسد، همیشه به دنبال بهانه‌ای برای در رفتن از انجام کارهای شخصی‌شان می‌گردند. ناصر کشاورز در کتاب می‌می‌نی 12: پرنده رو درخته می‌می‌نی شده شلخته با اقتباس از کتاب بابلز بی‌احتیاط است (Bubbles is Careless) در قالب شعری کودکانه، ماجرای بی‌احتیاطی می‌می‌نی را تعریف می‌کند. قرار است بابابزرگ و مامان‌بزرگ به خانه‌ی آن‌ها بیایند و مامان دوست دارد همه‌جا تمیز و مرتب باشد. او از می‌می‌نی خواهش می‌کند اسباب‌بازی‌هایش را از کف اتاق جمع کند، اما می‌می‌نی می‌خواهد کارتون ببیند. وقتی مهمان‌ها می‌آیند، می‌می‌نی پدربزرگ را به اتاقش می‌برد، اما بی‌احتیاطی او و شلوغ بودن اتاقش باعث یک اتفاق بد می‌شود. فکر می‌کنید در اتاق می‌می‌نی چه اتفاقی می‌افتد؟

شعرها و تصاویر کتاب می‌می‌نی 12: پرنده رو درخته می‌می‌نی شده شلخته، بچه‌ها را با اهمیت تمیز و مرتب بودن آشنا می‌سازد و به آن‌ها یاد می‌دهد اگر وسایلشان را سر جای خود نگذارند و بی‌احتیاطی کنند، ممکن است برای کسی اتفاق بدی بیفتد.

کتاب می‌می‌نی 12: پرنده رو درخته می‌می‌نی شده شلخته توسط انتشارات افق به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق سایت کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور خردسالان و ترانه‌های کودکانه قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های می‌می‌نی

می‌می‌نی یک میمونک کوچولو و بازیگوش است که ماجراهای او و مامانش، در قالب کتاب‌های مصور و با زبان شعر برای کودکان خردسال دو تا شش‌ساله تدوین شده است. شخصیت می‌می‌نی بر اساس مجموعه داستان‌های بابلز (Bubbles) شکل گرفته و ناصر کشاورز، شاعر برجسته‌ی کودکان، اشعار کتاب را با توجه به محتوای داستان‌های اصلی تنظیم کرده است. ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی شامل مطالب آموزنده هستند و این مجموعه با هدف آموختن نکات اخلاقی و مهارت‌های رفتاری، و همچنین کمک به والدین و سرپرستان در امر آموزش کودکان خردسال به انتشار رسیده‌‌ است. این مجموعه‌ی محبوب تاکنون بیش از سی بار تجدید چاپ شده و نسخه‌ی الکترونیک آن اکنون از طریق سایت کتابراه در اختیار همگان قرار گرفته است.

اقتباس‌ هنری از مجموعه شعر می‌می‌نی

مجموعه اشعار کودکانه‌ی می‌می‌نی در قالب پویانمایی و در برنامه‌ای تحت عنوان «شهر قصه» در شبکه‌ی پویا تولید و پخش شده است.

کتاب می‌می‌نی 12: پرنده رو درخته می‌می‌نی شده شلخته، مناسب چه کسانی است؟

مجموعه‌ ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی شامل کتاب‌هایی مناسب برای کودکان 2 تا 6 ساله است. همچنین اگر می‌خواهید اهمیت مرتب بودن و مسئولیت‌پذیری را به کودک خود آموزش دهید، کتاب می‌می‌نی 12: پرنده رو درخته می‌می‌نی شده شلخته، انتخاب مناسبی برای این کار است.

با ناصر کشاورز بیشتر آشنا شویم

ناصر کشاورز شاعر و نویسنده‌ی کتاب‌های کودکان در سال 1341 چشم به دنیا گشود. دوران کودکی و نوجوانی‌اش در شهر دامغان سپری شد و پس از یک ترم تحصیل در رشته‌ی مهندسی صنایع، از ادامه‌ی تحصیل انصراف داد. فعالیت او به‌عنوان نویسنده رسماً با مجله‌ی کیهان بچه‌ها آغاز شد و نخستین شعرش در سال 1362 در این مجله به انتشار رسید. اولین کتاب ناصر کشاورز با عنوان «من و مرغابی‌ها» در سال 1365 به چاپ رسید و از آن زمان تاکنون، بیش از 160 عنوان کتاب در حوزه‌ی ادبیات کودکان منتشر نموده است. او در دوران فعالیتش موفق شده جوایز و افتخارات زیادی را کسب کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دریافت نشان درجه‌یک هنری، دریافت نشان ماه طلایی از جشنواره‌ی ادبیات کودک و نوجوان و نشان مداد پرنده از کانون پرورش فکری اشاره کرد. مجموعه کتاب‌های «دویدم و دویدم»، شعرهای «نی‌نی کوچولو» و «کی بود کی بود»، از جمله آثار او در حوزه‌ی شعر و داستان کودکان است.

در بخشی از کتاب می می نی 12: پرنده رو درخته می می نی شده شلخته می‌خوانیم

مگه بهت نگفتم
اتاق ‌رو جمع‌وجور کن؟
از زیر پای مهمون
وسیله‌هاتو دور کن؟
حالا دیدی عزیزم
که خیلی زشته این کار؟
شکر خدا که بابام
سرش نخورد به دیوار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می می نی 12: پرنده رو درخته می می نی شده شلخته
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات23
زبانفارسی
شابک978-964-369-115-2
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب می می نی 12: پرنده رو درخته می می نی شده شلخته

برای دریافت کتاب می می نی 12: پرنده رو درخته می می نی شده شلخته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.