معرفی و دانلود کتاب می می نی 2: گل می‌کشه یا نی نی

عکس جلد کتاب می می نی 2: گل می‌کشه یا نی نی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 2: گل می‌کشه یا نی نی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 2: گل می‌کشه یا نی نی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می می نی 2: گل می‌کشه یا نی نی

کتاب مصور می می نی 2: گل می‌کشه یا نی نی دومین کتاب از مجموعه‌ی پرفروش ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی‌ست. اشعار اثر پیش رو توسط شاعر نام‌آشنای کودکان ناصر کشاورز سروده شده و با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و حل مشکلات رفتاری خردسالان و کودکان، به انتشار رسیده است. خواهر می‌می‌نی مشغول نقاشی کردن است و می‌می‌نی هم دوست دارد نقاشی بکشد، اما چون کاغذ ندارد روی دیوار هنرنمایی می‌کند و ماجرا از اینجا شروع می‌شود...

درباره‌ی کتاب می‌می‌نی 2: گل می‌کشه یا نی‌نی

به محض اینکه کودکان نقاشی کشیدن را یاد می‌گیرند، دوست دارند روی دیوار خط‌خطی کنند و نقاشی بکشند و دیگر هیچ دیواری از دست خلاقیت‌های هنری آن‌ها در امان نیست. ناصر کشاورز در کتاب می‌می‌نی 2: گل می‌کشه یا نی‌نی، با اقتباس از کتاب بابلز هنرمند (Bubbles the Artist) در قالب یک شعر کودکانه، ماجرای هنرنمایی‌های می‌می‌نی روی دیوار را بازگو می‌کند. خواهر می‌می‌نی مدادرنگی‌هایش را رها کرده و دنبال کاری رفته است. می‌می‌نی با دیدن آن‌ها وسوسه می‌شود او هم یک نقاشی بکشد، اما چون کاغذ پیدا نمی‌کند، روی دیوار مشغول نقاشی می‌شود. مامان با دیدن این کار می‌می‌نی ناراحت می‌شود و به او می‌گوید که هیچ‌وقت نباید روی دیوار نقاشی کند. هر سه با هم مشغول تمیز کردن دیوار می‌شوند و می‌می‌نی و خواهرش یک هدیه‌ی زیبا به مامان می‌دهند. فکر می‌کنید هدیه‌ی آن‌ها چیست؟

شعرها و تصاویر کتاب می‌می‌نی 2: گل می‌کشه یا نی‌نی، به بچه‌ها یاد می‌دهد روی دیوار نقاشی نکنند و برای انجام هر کاری از ابزار مناسب آن استفاده نمایند. کتاب می‌می‌نی 2: گل می‌کشه یا نی‌نی به کوشش نشر افق به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور خردسالان و ترانه‌های کودکانه قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های می‌می‌نی

می‌می‌نی یک میمونک کوچولو و بازیگوش است که ماجراهای او و مامانش، در قالب کتاب‌های مصور و با زبان شعر برای کودکان خردسال دو تا شش‌ساله تدوین شده است شخصیت می‌می‌نی بر اساس مجموعه داستان‌های بابلز (Bubbles) شکل گرفته و ناصر کشاورز، شاعر برجسته‌ی کودکان، اشعار کتاب را با توجه به محتوای داستان‌های اصلی تنظیم کرده است. ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی شامل مطالب آموزنده هستند و این مجموعه با هدف آموختن نکات اخلاقی و مهارت‌های رفتاری، همچنین کمک به والدین و سرپرستان در امر آموزش کودکان خردسال به انتشار رسیده‌‌ است. این مجموعه‌ی محبوب تاکنون بیش از سی بار تجدید چاپ شده و نسخه‌ی الکترونیک آن اکنون از طریق کتابراه در اختیار همگان قرار گرفته است.

اقتباس‌ هنری از مجموعه شعر می‌می‌نی

مجموعه اشعار کودکانه‌ی می‌می‌نی در قالب پویانمایی و در برنامه‌ای تحت عنوان «شهر قصه»، در شبکه‌ی پویا تولید و پخش شده است.

کتاب می‌می‌نی 2: گل می‌کشه یا نی‌نی مناسب چه کسانی است؟

این اثر برای کودکان 2 تا 6 سال مناسب است. همچنین اگر می‌خواهید به کودکان خود یاد دهید روی دیوار نقاشی نکنند، کتاب می‌می‌نی 2: گل می‌کشه یا نی نی انتخابی مناسب برای آموزش این نکته است.

با ناصر کشاورز بیشتر آشنا شویم

ناصر کشاورز شاعر و نویسنده‌ی نام‌آشنای کتاب‌های کودکان، متولد 1341 در تهران است. دوران کودکی و نوجوانی‌اش در شهر دامغان گذشت. پس از پذیرفته شدن در رشته‌ی مهندسی صنایع، فقط یک ترم در کلاس درس حاضر شد و سپس از ادامه‌ی تحصیل انصراف داد. ناصر کشاور فعالیت رسمی خود به عنوان نویسنده را با مجله‌ی کیهان بچه‌ها آغاز کرد و نخستین شعرش در سال 1362 در این مجله به انتشار رسید. «من و مرغابی‌ها» اولین کتاب اوست که در سال 1365 منتشر شد و از آن زمان تاکنون، بیش از 160 عنوان کتاب در حوزه‌ی ادبیات کودکان به رشته‌ی تحریر در آورده است. ناصر کشاورز موفق شده در دوران فعالیتش جوایز و افتخارات زیادی را کسب نماید. از مهم‌ترین افتخارات او می‌توان به دریافت نشان درجه‌یک هنری، نشان مداد پرنده از کانون پرورش فکری و دریافت نشان ماه طلایی از جشنواره‌ی ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرد. مجموعه کتاب‌هایی مانند «دویدم و دویدم»، «شعرهای نی‌نی کوچولو» و «کی بود کی بود»، برخی از دیگر آثار او در زمینه‌ی ادبیات کودک و نوجوان محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب می می نی 2: گل می‌کشه یا نی نی می‌خوانیم

خیلی دلم می‌خواد که
کمک کنم مامان جون
می‌خوام ببینم این‌ کار
سخته برام یا آسون باشه بیا کمک کن
یه دستمال هم تو بردار
یه خُرده نمدارش کن
آروم بکش رو دیوار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می می نی 2: گل می‌کشه یا نی نی
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات23
زبانفارسی
شابک978-964-369-054-7
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب می می نی 2: گل می‌کشه یا نی نی

فاطمه قدمی
۱۴۰۳/۱/۲۸
مفهوم نقاشی نکشیدن روی دیوار به خوبی بیان شد. دختر من بعد از خوندن این کتاب دیگه رو دیوار نقاشی نمیکشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب می می نی 2: گل می‌کشه یا نی نی

برای دریافت کتاب می می نی 2: گل می‌کشه یا نی نی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.