معرفی و دانلود کتاب نانو دارو رسانی هدفمند به سرطان سینه

عکس جلد کتاب نانو دارو رسانی هدفمند به سرطان سینه
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نانو دارو رسانی هدفمند به سرطان سینه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نانو دارو رسانی هدفمند به سرطان سینه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نانو دارو رسانی هدفمند به سرطان سینه

کتاب نانو دارو رسانی هدفمند به سرطان سینه، نوشته‌ی محمد زارعی، با دیدی آسیب‌شناسانه به سرطان سینه می‌پردازد و ضمن برشمردن عوامل و انواع این سرطان، راهکارهای نوین علم نانوپزشکی را برای درمان آن شرح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب نانو دارو رسانی هدفمند به سرطان سینه

امروزه فناوری‌ نانو اهمیت و کاربرد بسیاری در علوم گوناگون دارد. یکی از این کاربردها در حوزه‌ی بیوتکنولوژی‌ست که به ساخت سیستم‌هایی به منظور اثربخشی دارو در بدن کمک می‌کند. محمد زارعی در کتاب نانو دارو رسانی هدفمند به سرطان سینه، اثر ترکیبات مختلف را روی آزادسازی یا رهایش داروهای سرطان پستان مورد ارزیابی قرار داده است.

نانوپزشکی در اصل توانایی به‌کارگیری از فناوری نانو در حوزه بهداشت و درمان است که به پزشکان کمک می‌کند در روند تشخیص بیماری، پیشگیری و درمان آن با دقت و موفقیت بیشتری عمل کنند. در این اثر کاربرد فناوری نانو در درمان سرطان پستان بیان خواهد شد و مباحثی چون تقسیم‌بندی سرطان بر اساس بافت‌شناسی، روش‌های شیمی‌درمانی و... مطرح می‌گردد.

در این کتاب که به همت نشر آریا دانش منتشر شده است، ضمن مقدمه‌ای بر چیستی فناوری نانو، درباره‌ی متغیرهای مختلف سرطان پستان از جمله سن، جنسیت، خطر ژنتیکی و سابقه‌ی خانوادگی سخن خواهد رفت و عواملی چون دوره‌های قاعدگی، یائسگی، شیردهی و بارداری و رژیم غذایی مورد بررسی قرار می‌گیرند. در ادامه مطالبی را پیرامون مقوله‌ی سرطان پستان و شیوه‌های درمانی همچون جراحی، پرتودرمانی، رادیوتراپی، هورمون درمانی، و... می‌خوانید.

کتاب نانو دارو رسانی هدفمند به سرطان سینه مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب را به همه دانشجویان و افراد فعال در رشته‌های پزشکی و علوم آزمایشگاهی که دوست دارند اطلاعات خود را درباره‌ی این حوزه از علم تکمیل کنند، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب نانو دارو رسانی هدفمند به سرطان سینه می‌خوانیم

سرطان پستان احتمالاً یکی از قدیمی‌ترین فرم‌های شناخته‌شده‌ی سرطان در انسان‌ها است. قدیمی‌ترین توصیف سرطان (اگرچه در آن زمان از اصطلاح سرطان استفاده نمی‌شد) در مصر کشف شد و تاریخ آن تقریباً مربوط به 1600 سال قبل از میلاد مسیح است. پاپیروس Edwin Smith هشت مورد تومور پستان را تشریح کرده است که توسط سوزاندن زخم توسط آتش درمان شده‌اند. نوشته‌های قدیمی در مورد این بیماری می‌گویند: درمانی برای آن وجود ندارد. برای قرن‌ها پزشکان نتایج مشابهی را در بررسی‌هایشان گزارش کردند. حدوداً در اواخر قرن 17 ارتباط بین سرطان پستان و گره‌های لنفاوی زیر بغل عنوان شد. جراح فرانسوی Louis Petit Jean و جراح اسکاتلندی Bell Benjamin اولین کسانی بودند که گره‌های لنفاوی بافت پستان و عضله‌ی سینه را که در زیر آن قرار گرفته بود برداشتند. سپس این عمل موفقیت‌آمیز توسط Stewart Halsted William ادامه پیدا کرد و این شروع جراحی و برداشتن پستان و یا بخشی از آن از سال 1882 بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه
فصل دوم: مرور ادبیات و تحقیقات گذشته
فصل سوم: مواد و روش‌ها
فصل چهارم: نتایج
فصل پنجم: نتیجه‌گیری، بحث و پیشنهادات 
فهرست جداول
فهرست اشکال
فهرست نمودارها
فهرست اختصارات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نانو دارو رسانی هدفمند به سرطان سینه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آریا دانش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات165
زبانفارسی
شابک978-622-7662-42-9
موضوع کتابکتاب‌های شیمی، دارو
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نانو دارو رسانی هدفمند به سرطان سینه

برای دریافت کتاب نانو دارو رسانی هدفمند به سرطان سینه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.