معرفی و دانلود کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر

عکس جلد کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر

برداشتی سرگرم کننده، بامزه و هیجان‌انگیز از قصه‌ی شنل قرمزی برادران گریم! الکس تی. اسمیت در کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر داستان دختری با پیراهن قرمز را به تصویر می‌کشد که قرار است برای درمان خاله‌اش راه درازی را طی کند، غافل از اینکه یک شیر گرسنه در کمین او نشسته است.

موضوع کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر چیست؟

قرمزی کوچولو به محض اینکه باخبر می‌شود خاله‌اش دچار یک بیماری پوستی شده مقداری دارو، خوراکی و لوازم را در سبد می‌ریزد، از پدرش خداحافظی می‌کند و به راه می‌افتد. اما از آن جایی که تا خانه خاله راه بسیار درازی بود او باید از کنار تمساح‌ها، زرافه‌ها، میمون‌ها، گوزن‌ها و... می‌گذشت. در طول راه او با یک شیر بسیار گرسنه ملاقات می‌کند. شیر که می‌فهمد قرمزی قرار است به خانه‌ی خاله‌اش برود تصمیم می‌گیرد زودتر از قرمزی خودش را به آن جا برساند و با شکار کردن قرمزی و خاله‌اش دلی از عزا دربیاورد. شیر خودش را در یکی از لباس‌های خاله جا می‌‌کند و در رختخواب او می‌خوابد. همین که قرمزی وارد خانه‌ی خاله می‌شود و شیر را می‌بیند و از نقشه‌اش با خبر می‌شود، تصمیم می‌گیرد یک درس درست و حسابی به شیر ناقلا بدهد.

کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر (Little Red and the Very Hungry Lion) نوشته الکس تی. اسمیت (Alex T. Smith) برداشتی آزاد و طنز گونه است از افسانه شنل قرمزی که سال‌ها پیش توسط برادران گریم نوشته شد. البته شخصیت‌های داستان و پایان قصه با افسانه اصلی تفاوت‌های بسیاری دارد و بر جنبه‌های طنز آن افزوده شده است.

کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب برای کودکان 3 تا 7 ساله مناسب و سرگرم کننده خواهد بود. این کتاب به کودکان می‌آموزد اعتماد کردن به غریبه‌ها و کسانی که اصلا نمی‌شناسند، کار درستی نیست.

در بخشی از کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر می‌خوانیم:

وقتی قرمزی کوچولو فهمید چه اتفاقی افتاده، گفت: وای عزیزم! وای عزیزم! همین الان می‌آیم پیشت.
این شد که قرمزی کوچولو وسایلش را ریخت توی سبد و با بابا خداحافظی کرد و راه افتاد.
از روی شکم تمساح‌ها پرد.
تا خانه‌ی خاله رزی خیلی راه بود.
قرمزی کوچولو از زیر پاهای دارز زرافه‌ها رد شد... و از کنار میمون‌های پر سر و صدا گذر کرد...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نباید آدم بخوری آقای شیر
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-583-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر

برای دریافت کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.