معرفی و دانلود کتاب نخستین گام برای یادگیری گیتار

عکس جلد کتاب نخستین گام برای یادگیری گیتار
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نخستین گام برای یادگیری گیتار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نخستین گام برای یادگیری گیتار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نخستین گام برای یادگیری گیتار

مسعود کوهساری در کتاب نخستین گام برای یادگیری گیتار ‌با ارائه اطلاعاتی مفید به شما کمک می‌کند تا به طور گام به گام و صحیح اصول اولیه نواختن گیتار را بیاموزید.

درباره کتاب نخستین گام برای یادگیری گیتار:

امروزه کتاب‌ها و متد‌های زیادی به صورت ترجمه و یا تالیف برای آموزش گیتار در بازار موجود است که هر کدام شیوه‌ای خاص را برای آموزش در نظر گرفته‌اند. خوشبختانه‌ برای آموزش گیتار در سبک‌های کلاسیک و فلامنکو متدهای معتبر جهانی وجود دارد.

مسعود کوهساری با تجربه‌ی بیش از 20 سال تحصیل، نوازندگی و تدریس موسیقی به این باور رسیده‌ است که یادگیری ساز را می‌توان همچون تحصیل در مدرسه در نظر گرفت! همچنان که مقاطع مختلف تحصیلی وجود دارد و بخشی از مقاطع پایه، بین دانش‌آموزان همه‌ی سطوح یکسان است و از دوره‌ی دبیرستان محصلین اقدام به انتخاب رشته می‌کنند، هنرجو‌های ساز گیتار نیز باید مقاطع مشترک را از یک شیوه‌ی کلاسه شده بیاموزند و بعد با توجه به علاقمندی و توانایی، سبک مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

مخصوصا در ارتباط با سبک پاپ که متد جامعی برای آموزش آن وجود ندارد. بسیاری پس از دوره‌ی آموزش نوازندگی در این شیوه برای ادامه‌ی یادگیری در سبک‌های اصلی، با مشکل عدم پیشینه‌ی آموزشی مشترک در نت و ریتم‌خوانی، انگشت‌گذاری صحیح و اجرای درست تکنیک‌ها مواجه می‌شوند.

این کتاب با الهام از متدهای معتبر و تجربه‌ی آموزشی شخصی، نخستین گام در آموزش گیتار است و تلاش می‌کند تا هنرجویان عزیز روش کلاسیک ابتدایی را به همراه الفبای موسیقایی مشترک در اجرای ساز و نت‌های پنج فرت اول گیتار یاد بگیرند.

کتاب نخستین گام برای یادگیری گیتار مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای هنرجویان و مدرسین گیتار مفید و سودمند خواهد بود.

با مسعود کوهساری بیشتر آشنا شویم:

او دانش آموخته‌ی رشته‌ی موسیقی و از نوازندگان و مدرسان گیتار است. مسعود کوهساری تدریس گیتار را به طور جدی از اواسط دهه‌ی 80 و در آموزشگاه‌های گیلان آغاز کرد. این کتاب نیز بر گرفته از تجربیات سال‌های آموزش و تدریس اوست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نخستین گام برای یادگیری گیتار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجور
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-622-748454-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش موسیقی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نخستین گام برای یادگیری گیتار

Reza Najar
۱۴۰۰/۲/۱۴
درود، تجربه مطالعه کتابهای موسیقی فراوانی را دارم و به جراعت این کتاب با ویراستاری بی نظیر و با محتوای جذاب خواننده را به سر مقصد میرساند. تشکر
ج ط
۱۴۰۱/۴/۲۲
خوب هستش برای شروع به نظرم هر زمان بشه میشه ازش استفاده کرد
میلاد نصیری
۱۴۰۲/۱/۱
کتاب آموزنده وبسیار عالی بود
Hosein Vash
۱۴۰۱/۵/۲۶
با سپاس از کتابراه🌼
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب نخستین گام برای یادگیری گیتار

برای دریافت کتاب نخستین گام برای یادگیری گیتار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.