معرفی و دانلود کتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس

عکس جلد کتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس
قیمت:
۴۷,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس

کتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس اولین جلد از رمان کمیک و ماجراجویانه‌ی کازو کیبوایشی‌، در فهرست پرفروش‌ترین‌های سایت نیویورک تایمز قرار دارد. در این اثر امیلی و نوین، شخصیت‌های اصلی داستان، سعی دارند برای نجات مادرشان از دست شیاطین وارد دنیای مرموز و ترسناک موجوداتی عجیب‌وغریب شوند.

درباره‌ی کتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس

در ابتدا همه‌چیز برای شخصیت‌های داستان، امیلی و نوین، روی روال است، البته تا وقتی که پدرشان را در یک تصادف رانندگی از دست می‌دهند. آن‌ها بعد از این حادثه با مادرشان در خانه‌ای قدیمی سکونت می‌کنند، بی آنکه حدس بزنند که به زودی قرار است شیاطین مادرشان را بربایند و به دنیای تاریک خود ببرند. حالا امیلی و نوین باید برای نجات او وارد این دنیایی خطرناک شوند و موانع را از سر راه بردارند. آیا آن‌ها از پس مشکلات پیش رویشان بر می‌آیند و سرانجام مثل دو قهرمان این بحران را پشت سر می‌گذارند؟ یا شکست می‌خورند و و تنها دارایی زندگی خود یعنی مادرشان را از دست می‌دهند؟

این اثر حس ماجراجویی، ترس و دلهره، و در یک کلام هیجان را در وجودتان بیدار می‌کند. از ویژگی‌های آن که سبب می‌شود در خواندنتان سرعت بگیرید و لذت بیشتری ببرید، تصاویر کمیک آن است. اگر پیش از این رمان تصویری خوانده باشید، حتماً می‌دانید در اینگونه آثار تصویر پابه‌پای متن پیش می‌رود و شما می‌توانید موقعیت مکانی و زمانی داستان را تا حد زیادی لمس کنید. البته پیشنهاد می‌دهیم از قدرت تجسم خلاقتان هم بهره ببرید.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب‌های نگهبان سنگ

نگهبان سنگ روایت سفرهای پررمزوراز امیلی و نوین، برای مبارزه با دنیای تاریک شیاطین است که عملیات دشواری را رقم می‌زند. در هر جلد از این مجموعه سفر آن‌ها با موانع تازه‌ای روبه‌رو می‌شود و باید بی‌وقفه تلاش کنند تا شرایط را تغییر دهند. کازو کیبوایشی در مجموعه‌ی نامبرده (Amulet: The Stonekeeper) ماجرای دنیایی پر از شیاطین، ربات‌ها و حیوانات سخنگو را پیش رویتان ترسیم کرده است.

تاکنون یک جلد از این مجموعه با عنوان خانه‌ی سایلاس از سوی نشر پرتقال منتشر شده. در کتاب‌های دیگر این مجموعه، امیلی و نوین در جست‌و‌جوی شهر گمشده‌ای هستند که گمان می‌رود در بالای ابرها قرار دارد.

جوایز و افتخارات کتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس

- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
- بهترین کتاب نوجوان در سال 2009
- نامزد جایزه کتاب Bluestem در سال 2015

نکوداشت‌های کتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس

- صحنه‌های اکشن همراه با ماجراجویی و خیال‌پردازی در یک روند هیجان‌انگیز امتداد پیدا می‌کنند. این کتاب جذابیت زیادی برای خوانندگان دارد. (booklist)
- یک مجموعه‌ی فانتزی به همراه گرافیکی غنی که کاملاً به پای کتاب BONE این نویسنده می‌رسد و خواندنش برای همه‌ی طرفداران فانتزی یک ضرورت است. (Kirkus Reviews)

کتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای نوجوانان علاقه‌مند به رمان‌های مصور، با موضوعات هیجان‌انگیز جذاب خواهد بود.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

با کازو کیبوایشی بیشتر آشنا شویم

کازو کیبوایشی (Kazu Kibuishi) نویسنده و طراح مجموعه‌رمان‌های تصویری، در توکیوی ژاپن به دنیا آمد. او در کودکی به آمریکا مهاجرت کرد و سال 2000 در کالیفرنیا فارغ‌التحصیل شد. کیبوایشی در حال حاضر ویراستار، مدیر هنری و طراح جلد مجموعه‌های کمیک است و تاکنون نُه جلد از مجموعه‌ی نگهبان سنگ او منتشر شده است. او سال 2015 تصویر جلد یکی از جلدهای هری‌پاتر را بر عهده داشته و آثارش به عنوان گرافیست همواره مورد توجه بوده است. او هم‌اکنون با همسر و دو فرزندش در نزدیکی سیاتل واشنگتن زندگی می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس
نویسنده
مترجمپارسا ذی قیمت
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات191
زبانفارسی
شابک978-600-462-778-8
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس

سامیار میرزاگلپور
۱۴۰۲/۷/۲۸
داستان قشنگی داشت ولی خب نیمه تمام موند امیدوارم زودتر بیاد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس

برای دریافت کتاب نگهبان سنگ 1: خانه‌ سایلاس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.