معرفی و دانلود کتاب هفت قصر

عکس جلد کتاب هفت قصر
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هفت قصر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هفت قصر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هفت قصر

کتاب هفت قصر نوشته امین ابراهیمی، جلد دوم از مجموعه داستان هیجان‌انگیز گل‌های سرخ است.

در کتاب هفت قصر، قهرمان داستان سوار بر وسیله نقلیه‌ای مدرن از مجموعه‌ای فوق مدرن در دل جهان هستی به همراه شخصی دیگر، از ساخته‌های سالیان گذشته خودش که در آن‌جا در بخش‌های مختلف نگهداری می‌شود دیدن می‌کند که این موضوع باعث یادآوری خاطرات آن روزها می‌شود... .

مجموعه کتاب‌های علمی و تخیلی ناجی در فصل‌های مختلف منتشر شده‌اند. هر فصل نیز دارای چهار جلد کتاب است. کتاب هفت قصر در واقع جلد ششم از مجموعه ناجی محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب هفت قصر می‌خوانید:

مسیر نگاهش را دنبال کردم مقابل محلی که نشسته بودیم را نشان می‌داد دقیقا منظورش را متوجه شدم او هم تعجب کرده بود زیرا که آن قسمتی که پس از دالان ورودی به آن وارد شده بودیم یک پیش آمدگی در دل آسمان بود که روی آن چند میز و صندلی سنگی قرار داشت و اگر بخواهم درست حس و حال آن را شرح بدهم او باید حس فضانوردی را می‌داشت که روی فضاپیمای خودش نشسته بود و به فضای بی‌کران نگاه می‌کرد. با این تفاوت که در این پیش آمدگی اگر از آن‌جا به اطراف نگاه می‌کردی، در دو طرف نمایی باز از آسمان وجود داشت که لکه‌هایی از ابر در آن در حال حرکت بودند و دسته‌هایی از پرندگان در دور دست‌ها به پرواز گروهی خودشان مشغول بودند، پروانه‌هایی که گاه به گاه از مکانی نامعلوم می‌آمدند و در دوردست‌ها ناپدید می‌شدند. در مقابل هم قصری بزرگ بود که یک قصر در سمت راست آن و یک قصر هم سمت چپ آن قرار داشت. آرام از جایم بلند شدم و از ساینا خواستم همراه من بیاید، با تعجب نگاهم می‌کرد گویی برای تصمیم‌گیری در مورد این که همراه من بیاید و یا این که هم‌چنان در آن‌جا بماند و به آن منظره نگاه بکند، مردد بود. از دیدن این وضعیت کمی گیج شده بودم و فکر می‌کردم که مانند همیشه برای دیدن مکان‌های جدید اشتیاق زیادی داشته باشد اما این مرتبه این گونه نبود اما او که هنوز آن جا را ندیده بود؟ و نمی‌دانست که آن جا هم زیبایی بی‌نظیری دارد... اما شاید او به همین دلیل دلش نمی‌خواست از این منظره دل بکند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: هفت قصر
بخش دوم: یک روز متفاوت
بخش سوم: اتاق بیونیک - رباتیک
بخش چهارم: آن شب در پارک شهر
بخش پنجم: اتاق پنهان
بخش ششم: سفر و دیدار در رستوران
بخش هفتم: مکان طلوع خورشید و سحر باد
بخش هشتم: کالبدهای بی ادراک
بخش نهم: عبور از خطر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هفت قصر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهرسار
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات167
زبانفارسی
شابک978-600-97643-7-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هفت قصر

زهرا نوروزی
۱۳۹۹/۹/۲۸
ممنون از سازندش زیبا بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب هفت قصر

برای دریافت کتاب هفت قصر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.