معرفی و دانلود کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید

عکس جلد کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید

گوگل شرکتی بزرگ در حوزه‌ی فناوری اطلاعات است که بیشتر از امکانات یک موتور جست‌وجوگر حرفه‌ای آن استفاده می‌شود. سید سجاد موسوی در کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید، شما را با قابلیت‌های متعدد و سرویس‌های مختلف این برنامه آشنا می‌کند و خواهید آموخت چگونه از این مزایا در کارهای پژوهشی، کسب‌و‌کارهای تجاری و... استفاده کنید.

درباره‌ی کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید

گوگل تنها یک موتور جست‌وجوگر آنلاین نیست. دسترسی به نقشه، نمایش وضعیت آب‌وهوا، تبدیل واحد پول، روش‌های جست‌وجوی حرفه‌ای در گوگل و... تنها گوشه‌ای از امکانات ویژه‌ی آن محسوب می‌شوند. آموزش‌های این کتاب برای تمامی گروه‌ها و افراد قابل استفاده است و می‌تواند در سبک زندگی، کسب‌وکار و موفقیت افراد در آینده تأثیرگذار باشد.

کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید، نوشته‌ی سید سجاد موسوی، مروری بر تاریخچه‌ی شکل‌گیری و اهداف شرکت گوگل است و پس از مطالعه‌ی آن با امکانات ویژه‌ی سرویس‌های گوناگون گوگل آشنا می‌شوید. به‌علاوه تکنیک‌ها و ابزارهای مهم و کاربردی استفاده‌ی بهتر از موتور جست‌وجوگر گوگل را می‌آموزید تا رتبه‌ی سایت‌ و صفحات مجازی خود را در زمینه‌های شخصی و شغلی بالا ببرید.

از دیگر مباحث مطرح‌شده در این اثر رتبه‌بندی و دلایل موفقیت گوگل و توضیح امکانات جدید آن است که جزئیات آن را خواهید خواند. از منابع به‌کار رفته در این اثر باید به مقالات و جزوه‌های اینترنتی معتبر در حوزه‌های کسب‌وکار اینترنتی و مهارت فردی اشاره کرد. علاوه‌بر این منابع، نویسنده از سایر تجربیات و آموخته‌های فردی خود در این زمینه استفاده کرده است.

کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید از سوی موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار دارد.

کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید مناسب چه کسانی است؟

صاحبان کسب‌و‌کار، پژوهشگران و عموم کاربرانی که می‌خواهند استفاده‌ی بهینه‌ای از امکانات گوگل داشته باشند، ازجمله مخاطبان این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید می‌خوانیم

گوگل در ابتدا به عنوان یک شرکت خصوصی در 4 سپتامبر 1998 ثبت شد و فروش اولیه سهام آن در 19 اوت 2004 انجام شد. لری پیج و سرگئی برین و اریک اشمیت قبول کردند که به مدت بیست سال، یعنی تا سال 2024 در کنار هم کار کنند. هدف گوگل از آغاز «سازماندهی کردن اطلاعات دنیا و دسترس‌پذیر کردن آن‌ها برای عموم» بود، و شعار غیر رسمی شرکت (که توسط مهندس گوگل امیت پاتل ابداع شد و توسط پل بوچهیت از آن حمایت شد) «شرور نباشید» بود. در سال 2006 شرکت به محل جدید و کنونی‌اش در مانتین ویو، کالیفرنیا منتقل شد.

از مجموع جست‌وجوهای صورت گرفته در ماه می‌سال 2003 گوگل 32 درصد استفاده‌کنندگان از اینترنت را به خود جلب کرده بود، یاهو 25 درصد، ‌ای او ال 19 درصد و‌ام اس ان با 15 درصد در رده‌های دوم تا چهارم قرار داشتند. از آن جا که بسیاری از موتورهای جست‌وجو جهت نمایش یافته‌های خود از سایت‌های دیگر کمک می‌گیرند، گوگل تامین‌کننده 76 درصد از مجموع نتایج موتورهای جست‌وجوی دیگر است و مایکروسافت 15 درصد از آن را بر عهده دارد. از نظر محبوبیت در میان کاربران آمریکایی بر اساس آمار تهیه‌شده‌ی گوگل با 30 درصد در مقام اول قرار دارد. یاهو با کمی فاصله با 29 درصد دوم است و MSN نیز با کسب 28 درصد کاربران در رتبه سوم جای دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ھمه‌چیز درباره‌ی گوگل
فصل دوم: قابلیت ھا و سرویس ھای جالب گوگل
فصل سوم: تکنیک ھای کاربردی استفاده بھتر از موتور جستجوگر گوگل
فصل چهارم:  ابزارھای جالب و کاربردی گوگل
فصل پنجم: گوگل و دلیل موفقیت آن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات185
زبانفارسی
شابک978-600-124-536-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید

ahmad rezaei
۱۴۰۱/۱۲/۷
با سلام
من این کتاب را کامل نخواندم سطحی نگاه کرده و بصورت پراکنده خواندم؛ نسبت به قیمت ان؛ می توانم بگویم اطلاع بسیار مفید در اختیار کاربر می‌گذارد. عالی است. ممنون از کتابراه عزیز
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید

برای دریافت کتاب همه امکانات گوگل را یکجا بیاموزید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.