معرفی و دانلود کتاب همکاری چندجانبه بانک‌ها در راستای پیشرفت اقتصادی کشور

عکس جلد کتاب همکاری چندجانبه بانک‌ها در راستای پیشرفت اقتصادی کشور
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همکاری چندجانبه بانک‌ها در راستای پیشرفت اقتصادی کشور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همکاری چندجانبه بانک‌ها در راستای پیشرفت اقتصادی کشور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همکاری چندجانبه بانک‌ها در راستای پیشرفت اقتصادی کشور

کتاب همکاری چندجانبه بانک‌ها در راستای پیشرفت اقتصادی کشور نوشته‌ی آریا عزیزی با تاکید بر ماهیت و تاریخچه‌ی بانک‌ها به روابط و همکاری آن‌ها و نقش بانک‌های مرکزی در روابط بین‌المللی می‌پردازد.

کتاب همکاری چندجانبه بانک‌ها در راستای پیشرفت اقتصادی به تمام سوال‌های شما پیرامون بانک‌ مرکزی و اقداماتی که این سازمان می‌تواند در راستای بهبود اقتصاد کشور و انعقاد قراردادهای بین‌المللی صورت دهد، می‌پردازد.

آریا عزیزی فصل نخست کتاب حاضر را مانند مقدمه‌ای درنظرمی‌گیرد و برای شما از کلیات می‌گوید و تاریخچه‌ی بانک مرکزی را شرح می‌دهد. در فصل دوم مباحث مهمی مطرح می‌شود و نحوه‌ی شکل‌گیری اتحادیه‌ی اروپا و بانک مرکزی توضیح داده می‌شود و بخش عمده‌ی فصل سوم نیز به معرفی بانک تسویه‌های بین‌المللی اختصاص می‌یابد. آریا عزیزی در فصل پایانی این کتاب پژوهشی، تأثیر همکاری میان بانک‌های مرکزی را مورد بررسی قرار می‌دهد و شما را با هر آنچه لازم است درباره‌ی این موضوع بدانید، آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب همکاری چندجانبه بانک‌ها در راستای پیشرفت اقتصادی کشور می‌خوانیم:

وظیفه حفظ ثبات مالی تا حدودی با وظیفه تضمین یک سیستم پرداخت‌های موثر و کارا همپوشانی دارد و یک سیستم پرداخت‌های موثر و کارا به سیستمی گفته می‌شود که افراد در آن مشتاقانه و با کمال میل پول را در قبال کالا و یا خدمات قبول می‌کنند. بانک‌های مرکزی نیز در سیستم‌های پرداخت‌های بین المللی نقش دارند و بانک مرکزی اغلب اندوخته‌های ارزی خارجی را مدیریت می‌کند و در برخی موارد درجاتی از مسئولیت تنظیم فرایندها و نرخ تبدیل ارز را نیز برعهده دارد و به عنوان عامل مالی دولت، بانک مرکزی معمولا سپرده‌های نهادهای دولتی را می‌پذیرد و به صدور چک برای آن‌ها می‌پردازد و به صدور اوراق بهادار دولتی و بازخرید آن‌ها می‌پردازد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه
فصل دوم: بانکداری مرکزی و پیشینه و مفهوم همکاری...
فصل سوم: همکاری منطقه‌ای میان بانکهای مرکزی در چارچوب اتحادیه اروپا...
فصل چهارم: همکاری جهانی میان بانک‌های مرکزی...
فصل پنجم: ماهیت و آثار مترتب بر موافقت نامه‌های منعقده...
منابع و ماخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همکاری چندجانبه بانک‌ها در راستای پیشرفت اقتصادی کشور
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فرزانگان دانشگاه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات250
زبانفارسی
شابک978-622-6538-35-0
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب همکاری چندجانبه بانک‌ها در راستای پیشرفت اقتصادی کشور

برای دریافت کتاب همکاری چندجانبه بانک‌ها در راستای پیشرفت اقتصادی کشور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.