معرفی و دانلود کتاب هنر نفوذ در دیگران

عکس جلد کتاب هنر نفوذ در دیگران
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر نفوذ در دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر نفوذ در دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر نفوذ در دیگران

بندیکت ری، کتاب هنر نفوذ در دیگران را با هدف ارائه تکنیک‌های روان‌شناختی به رشته‌ی تحریر درآورده که با استفاده از آن‌ها می‌توان بر نحوه‌ی عملکرد و رفتار افراد تأثیر گذاشت. تکنیک‌هایی که بندیکت ری در این کتاب معرفی کرده و آموزش می‌دهد شما را قادر می‌سازد تا اطرافیان خود، اعم از کارمندان، همکاران، مشتریان، دوستان، اعضای خانواده و... را مدیریت کنید و تسلط بیشتری بر آنچه در اطرافتان رخ می‌دهد، داشته باشید.

درباره‌ی کتاب هنر نفوذ در دیگران

حتماً تابه‌حال برای شما هم پیش آمده که آرزوی کسب مهارت‌هایی را کرده باشید که باعث می‌شوند مردم به حرف‌های شما گوش دهند. مثلاً اینکه برای انجام کارهای اداری ساعت‌ها مجبور به صبر کردن نباشید و کارمند مربوط، کارتان را زودتر راه بیندازد، یا اینکه به مدارک ناقصتان ایراد نگیرد. وام بانکی‌تان بی‌چون‌وچرا آماده شود و مجبور به پیدا کردن چند ضامن نباشید، یک پلیس راهنمایی و رانندگی سر راهتان قرار بگیرد که با کمی توضیح از خطایتان بگذرد و جریمه‌تان نکند یا استادی که نمره‌تان را با ارفاق کردن کمی بالاتر دهد! حقیقت این است که توانایی وادار کردن دیگران برای سهیم شدن در ایده‌هایتان و انجام هرآنچه در ذهن دارید، بسیار وسوسه‌برانگیز است، اینطور نیست؟ آیا آرزو نمی‌کنید که ای کاش قدرت دستکاری، تأثیرگذاری، متقاعدسازی و خواندن ذهن مردم را داشتید؟

معرفی و دانلود کتاب هنر نفوذ در دیگران

بندیکت ری (Benedict Ray) در کتاب هنر نفوذ در دیگران (Psychological Triggers) بیان می‌کند که هنر دستکاری، متقاعد کردن، و تأثیرگذاری بر ذهن دیگران همیشه هم بار منفی ندارد و همه چیز بستگی به زاویه‌ی دید و طرز تفکرتان دارد. اینکه آن را به‌عنوان ابزاری ببینید که می‌توان برای ساخت یا تخریب به کارش گرفت، کاملاً در اختیار خودتان است و در انتخاب آزاد هستید!

خوشبختانه برای بیشتر مردم، یک اینفلوئنسر ماهر بودن یا یک متقاعد‌کننده‌ی همه‌جانبه بودن، استعدادی ذاتی نیست که با آن متولد شده باشند. این‌ها مهارت‌هایی هستند که با تلاش، تمرین مداوم و اجرای درست دستورات، به‌راحتی می‌توان توسعه‌شان داد و در واقع، کسبشان کرد. بندیکت ری عنوان می‌کند که آنچه لازم است به خاطر بسپاریم، مفاهیم و بار منفی اساسی‌ مربوط به هنر دستکاری‌ست. هنری که به‌قطع می‌توان از آن برای دستیابی به نتایج خوب و مثبت نیز استفاده کرد. پس از مطالعه‌ی کتاب راهنمای بندیکت ری و با استفاده از یادگیری تکنیک‌های مخفی از طریق تمرین و تکرار، می‌توانید به یک دستکاری‌کننده، متقاعدکننده، تأثیرگذار و سخنور بسیار مؤثر تبدیل شوید.

با مطالعه‌ی کتاب هنر نفوذ در دیگران خواهید آموخت که:

  • محرک‌های روانی چیستند و چگونه می‌توانید از آن‌ها به مؤثرترین شکل ممکن استفاده کنید.
  • روانشناسی چگونه برای دستکاری، متقاعدسازی و نفوذ کاربرد دارد.
  • محرک‌های اجتماعی و عاطفی در روانشناسی کدام‌ها هستند.
  • تکنیک‌های مخفی برای محرک‌های اجتماعی و عاطفی که می‌توانید از آن‌ها برای رسیدن به آنچه می‌خواهید استفاده کنید، کدام‌ها هستند.
  • چگونه از دستکاری اراده‌ی آزاد و کنترل استفاده کنید تا به آنچه می خواهید برسید و همیشه برنده و پیروز میدان باشید.
  • تکنیک‌های متقاعدسازی، نفوذ عمیق، و هنر خواندن ذهن افراد کدام‌اند.

بندیکت ری تمامی این مطالب را در چهار فصل «مقدمه»، «تکنیک‌های اسرارآمیز»، «تکنیک‌های کنترل انسان‌ها» و «جمع‌بندی» به رشته‌ی تحریر درآورده است. برخلاف سایر کتاب‌ها، این کتاب حاوی ارجاعاتی از منابع معتبر است، نه صرفاً اطلاعات عمومی بدون هیچ مبنایی. نویسنده به شما اطمینان خاطر می‌دهد که لازم نیست روانشناس باشید تا بتوانید ذهن افراد را بخوانید و آن‌ها را وادار به انجام آنچه می‌خواهید کنید. تنها چیزی که نیاز دارید کسب و استفاده از تکنیک‌هایی است که در این کتاب توضیح داده شده‌اند.

شناخت دقیق محرک‌های روان‌شناختی درک کاملی از نحوه‌ی استفاده‌ی آن‌ها به شما می‌دهد و در یادگیری تکنیک‌هایی که می‌توانید استفاده کنید، پیشرفت می‌کنید. این یادگیری باعث می‌شود همیشه هنگام برخورد با افراد به آنچه می‌خواهید برسید. مثلاً اگر قربانی روابط بد شده‌اید، سریعاً شرایط را به نفع خود برمی‌گردانید. یا اگر در محل کارتان توجهی را که لایقش هستید، دریافت نمی‌کنید، کافی‌ست از تکنیک‌های ری استفاده کنید تا به‌عنوان شخصیتی محکم، استوار و جذاب در برابر همه به نظر برسید.

هنگامه تام کتاب هنر نفوذ در دیگران را به فارسی برگردانده و انتشارات سبزان آن را منتشر کرده و در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار داده است.

کتاب هنر نفوذ در دیگران برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از اینکه مردم به شما فشار می‌آورند خسته شده‌اید و می‌خواهید خواسته‌های خودتان در اولویت قرار بگیرند، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی کتاب پیش رو را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب هنر نفوذ در دیگران می‌خوانیم

محرک‌های اجتماعی

محرک‌های اجتماعی ابزارهایی هستند که از آن‌ها جهت ترغیب افراد برای اقدام به کاری خاص استفاده می‌شود. شاید شما به‌عنوان یک کارآفرین بخواهید از شبکه‌ی ارتباطی (وب) برای جذب مشتری و فروش بیشتر استفاده کنید، پس در اینجا محرک‌های اجتماعی همان چیزی هستند که نیاز دارید. یک کارآفرین موفق باید بر روان‌شناسی و رفتارشناسی انسان تسلط داشته باشد تا بتواند کسب‌وکار خود را به سطحی بالاتر ارتقاء دهد. محرک‌های اجتماعی می‌توانند به‌عنوان ابزاری عمل کنند که در آن، شما می‌توانید کاربران را به سمتی سوق دهید که محتوای (کالای) شما را با دنیا به اشتراک بگذارند.

آزمایش قوانین و تکنیک‌های هدایت یک کسب‌وکار و اجرای موفقیت‌آمیز آن بسیار مهم است، حتی اگر کاری که نیاز است انجام دهید با پیشینه‌ی کسب‌وکار شما مغایر باشد. طبق یکی از قوانین کسب‌وکار، زمانی که شما صرف تبلیغ محتوای (کالای) خود می‌کنید باید بسیار بیشتر از زمانی باشد که صرف تولید آن کرده‌اید. نکته‌ی کلیدی اینجاست که باید افراد را به باور آنچه خود باور دارید، وادار کنید. این مسئله‌ای است که اهمیت بیشتری دارد.

راه‌های زیادی برای قرار دادن محصولاتتان در معرض دید افراد و اجبارشان به دیدن آنچه از دست داده‌اند وجود دارد. محصولات شما برای مردم است و تبلیغ نکردن و عدم تلاش شما برای رساندن آن‌ها به مردم منجر به فروش پایین خواهد شد. بازاریابان به تکنیک‌های زیادی دسترسی دارند تا بتوانند افراد را به انجام کاری ترغیب کنند، به‌عنوان مثال، شعارهای تبلیغاتی، طراحی پرزرق‌وبرق، تأیید افراد مشهور و سایر روش‌ها. اما هیچ‌کدام به اندازه‌ی استفاده از محرک‌های روانی مؤثر نیستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مقدمه
فصل 2: تکنیک‌های اسرارآمیز
محرک‌های اجتماعی
محرک‌های احساسی
آزادی اراده و کنترل اعمال نفوذ
فصل 3: تکنیک‌های کنترل انسان‌ها
متقاعدسازی (ترغیب)
تأثیر آشکار
هنر ذهن‌خوانی افراد
مهارت‌های استادی
نکات خواندن زبان بدن
جلب توجه
فصل 4: جمع‌بندی
منابع
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر نفوذ در دیگران
نویسنده
مترجمهنگامه تام
ناشر چاپیانتشارات سبزان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-117-680-7
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر نفوذ در دیگران

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هنر نفوذ در دیگران

برای دریافت کتاب هنر نفوذ در دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.