معرفی و دانلود کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی

عکس جلد کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی

کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی نوشته‌ی لوک بودن و ماریا الیزا هورتادو گراسیت، به یک «هنر» اجدادی اهالی هاوایی می‌پردازد که به لطف آن می‌فهمیم هر آنچه در زندگی ما اتفاق می‌افتد و هرچیزی که ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، از خاطرات و برنامه‌های ناخودآگاهی سرچشمه می‌گیرد که از پیش در ذهن داریم و ما را در دنیایی پر از رنج زندانی می‌کند. با پاک‌سازی این الگوهای سمی قدیمی، هواُپونوپونو از ما دعوت می‌کند تا مشکلات خود را به اهرم‌هایی تبدیل کنیم که برای تکامل و بازیابی هویت اصیل ما مفید هستند. هویتی صلح‌طلب، آزاد و آرام.

درباره‌ی کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به‌دنبال کلیدهای خوشبختی، زندگی شاد جمعی و صلح با تمامی هم‌نوعان هستید. لوک بودن (Luc Bodin) و ماریا الیزا هورتادو گراسیت (Maria-Elisa Hurtado-Graciet) در کتاب هواُپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی (Ho'oponopono: Le secret des guérisseurs hawaïens) این آگاهی را در ما پرورش می‌دهند که بشریت با پیوندی از عشق جهانی باید برای دستیابی به روشی جدید بر اساس صلح درونی تلاش کند. فقط همین آرامش و آزادی که در درون خودمان یافت می‌شود می‌تواند تغییراتی را که به دنبالشان هستیم در جهان ایجاد کند.

معرفی و دانلود کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی

هواُپونوپونو به ما می‌گوید که ما فقط به یکدیگر متصل نیستیم، در واقع، با محیط خود و جهان اطرافمان یکپارچه هستیم. چه می‌شد اگر همه‌ی ما با عشقی یکپارچه به هم متصل و با هم متحد شده بودیم؟ چه می‌شد اگر قدرت چهار کلمه برای روشن کردن زندگی‌های روزمره‌مان کافی بود؟ این پیامی است که کتاب پیش رو آن را منتقل می‌کند و پیش‌تر میلیون‌ها خواننده را در سراسر جهان جذب کرده است. فردی نسبت به شما پرخاشگری نشان می‌دهد؟ به‌جای این‌که به او به همان شیوه پاسخ دهید، با تمرین هواُپونوپونو، برایش عشق بفرستید. اگر تمام مشکلات شما تنها ناشی از رنج درونی‌تان باشد، چه؟ این هنر اجدادی هاوایی به شما کمک می‌کند خود را از بلوک‌های محدود‌کننده‌ی ذهنتان رها کنید و مهم‌تر از هر چیز، به همان زندگی شاد موردنظرتان برسید. کافی‌ست تنها به گذر زمان و صبر اعتماد کنید.

سادگی روش هواُپونوپونو شما را شگفت‌زده خواهد کرد و درعین‌حال با خواندن این کتاب بدون‌ شک حس بازیابی خودِ فراموش‌شده‌تان را خواهید داشت. اما شگفت‌زدگی اصلی شما قطعاً پس از عملی کردن این شیوه و مشاهده‌ی تغییراتی که در زندگی و محیط اطرافتان رخ می‌دهد، خواهد بود. تکنیک هواُپونوپونو روشی جدید برای زندگی به ما ارائه می‌دهد که در آن مهم‌ترین چیز ایجاد آرامش درونی است. آرامشی که کم‌کم در اطرافمان منتشر می‌شود و تغییری را که می‌خواهیم، در دنیا ایجاد می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی

دکتر لوک بودن یک پزشک متخصص در انکولوژی بالینی و متخصص در تکنیک‌های سلامت طبیعی است. وی نویسنده‌ی کتاب‌های موفق متعددی از جمله: خواندن و درک بهتر تحلیل‌های بیولوژیکی و راهنمای پزشکی جهانی و یکپارچه است. ماریا-الیزا هورتادو-گراسیت نیز پزشکی متخصص در NLP، EFT و سایر تکنیک‌های روانی-انرژیک است. او کنفرانس‌ها و کارگاه‌هایی را در فرانسه و اسپانیا اجرا کرده است. این‌دو در کتاب پیش رو، تکنیک درمان‌گران هاوایی را در پنج فصل، تحت عناوین «کشف هواُپونوپونو»، «هواُپونوپونو و هویت ما»، «هواُپونوپونو در عمل»، «هواُپونوپونو در زندگی روزمره» و «یک مسیر تکامل» برای خوانندگان تشریح کرده‌اند.

کتاب هواُپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی را فاطمه سلیمانی به فارسی برگردانده و نشر شبنا آن را منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم به‌ دنبال آرامش درونی و صلح با جهان اطراف‌تان هستید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی می‌خوانیم

فکر ما به شیوه‌ی خود انرژی را می‌سازد

زمانی‌که من شروع به مطالعه‌ی هواُپونوپونو کردم، بی‌درنگ دریافتم که این دیدگاه به زندگی درست است. این دیدگاه، با نشان دادن اینکه ما نه‌تنها به هم مرتبطیم بلکه در واقع، با محیطمان و با کائنات یکی هستیم، جای نظریه‌های فیزیک کوانتوم را می‌گیرد و آن را تقویت می‌کند. درون و بیرون ما یکی است. وقتی به این شکل توصیف می‌شود، درک این‌که ما خالق زندگی خود و تمامی پیشامدهای کوچک یا بزرگی هستیم که آن را تشکیل می‌دهد، آسان می‌شود. فکر ما به شیوه‌ی خود بنا بر الهاماتش انرژی را می‌سازد ولی همچنین بنا بر الگو‌های منفی، باورهای محدودکننده، خاطرات غیردقیق و ترس‌های فلج‌کننده‌اش، که به این ترتیب دنیایی متشکل از سایه‌ها و روشنایی‌ها را به وجود می‌آورد.

همه‌ی این‌ها تئوری بود و ذهنم را سرشار از مفهوم باشکوهی از زندگی کرد... جای بسی خوشبختی است، که هواُپونوپونو دوباره من را واقع‌بین کرد. به لطف آن، این تئوری کاربردی شد و من کم‌کم شروع به پرداختن به پیشامدهای زندگی با نگاهی تازه کردم. این کار بسیار آرام انجام می‌شد، چون هنوز واکنش‌های قدیمی که مسئولیت اتفاقات یا کشمکش‌های زندگی‌ام را به گردن دیگران می‌انداختند قدرتمند بودند.

وقتی درباره‌ی موقعیتی در آینده نگران می‌شدم، هواُپونوپونو را با فرستادن عشق تمام‌کمال و با درخواست این‌که تمام خاطرات غیردقیق من در رابطه با آن موقعیت پاک شود، انجام می‌دادم. آن‌وقت می‌دیدم که پیشامدهایی که از آن‌ها هراس داشتم برعکس با سهولتی باورنکردنی روی می‌دادند. به همین ترتیب، زمانی که کسی نسبت به من پرخاشگری می‌کرد، به‌جای آن‌که به همان شیوه پاسخ او را بدهم، درک می‌کردم که این برانگیختگی از رنجی درون من ناشی می‌شود و با انجام هواُپونوپونو، به او عشق می‌فرستادم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
1. کشف هواُپونوپونو
2. هواُپونوپونو و هویت ما
3. هواُپونوپونو در عمل
4. هواُپونوپونو در زندگی روزمره
5. یک مسیر تکامل
پایان
پیوست
نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی
نویسنده،
مترجمفاطمه سلیمانی
ناشر چاپیانتشارات شبنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات90
زبانفارسی
شابک978-622-90108-0-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی

سعید رمضانی
۱۴۰۳/۱/۱۶
بسیار عالی و کاربردی فقط باید تمرکز داشته باشید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی

برای دریافت کتاب هواپونوپونو: راز جادوی درمانگران هاوایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.