معرفی و دانلود کتاب واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1

عکس جلد کتاب واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1

کتاب واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1 تالیف و گردآوری محمودرضا ولی خانی، جلد اول از سری واژه نامه‌های مختص کتاب آموزشی MENSCHEN مقاطع A1، A2 وB1 است.

واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1 در کنار کتاب‌های آموزشی MENSCHEN و برای درک بهتر این کتاب‌ها استفاده می‌شود. در این واژه نامه تمامی لغات جدید (کتاب اصلی و کارِ) کتاب‌های آموزشی MENSCHEN مقاطع A1. 1 و A1. 2 (مجموعاً A1) به صورت تمرین به تمرین همراه با معنی و مثال‌های قابل درک و کاربردی ارائه شده است. این واژه‌نامه حدوداً شامل 2400 لغت است. در کنار اسامی جنسیت و حالت جمع نیز ارائه شده است.

علت نگارش واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1

زبان آلمانی در اکثر دوره‌ها به صورت یک زبانه آموزش داده می‌شود و مدرس تنها به زبان آلمانی آموزش می‌دهد و در این کلاس‌ها زبان‌آموزان معمولاً اجازه پرسش کردن و صحبت کردن به زبان مادری ندارند. این امر باعث می‌شود که زبان‌آموز از درک صحیح بسیاری از لغاتی که مدرس توضیح می‌دهد محروم بماند. از این رو این واژه‌ نامه تألیف گردیده است.

همچنین این واژه‌ نامه از این جهت حائز اهمیت است که زبان‌آموزان در جستجوی معنی یک لغت در دیکشنری‌های متداول معمولاً با معانی بسیاری مواجه می‌شوند و در یافتن معنی دقیق کلمه در متن کتاب دچار سردرگمی می‌شوند، ولی با این واژه نامه با صرفه جویی در زمان و انرژی سریع‌تر، دقیق‌تر و مطمئن‌تر به معانی لغات جدید پی می‌برند، طوری‌که زبان‌آموز با کمک این واژه نامه قادر می‌شود به راحتی حتی به تنهایی با کتاب‌های آموزشی MENSCHEN آلمانی بیاموزد و به معنی جملات و متون کتاب اصلی پی ببرد.

قسمت‌های واژه نامه

این واژه نامه از دو قسمت اصلی تشکیل شده است: قسمت واژگان کتاب Kursbuch و قسمت واژگان کتاب Arbeitsbuch (کتاب کار). لغات بخش‌های مختلف کتاب آموزشی MENSCHEN Kursbuch (کتاب دانش‌آموز) در این واژه نامه فهرست شده است. مانند Bildlexikon، Lesemagazin و همچنین تمرین‌ها. لغات بخش Arbeitsbuch (کتاب کار) نیز در انتهای واژه نامه منطبق با صفحه به صفحه‌ی کتاب MENSCHEN Arbeitsbuch فهرست شده است.

واژه نامه MENSCHEN A1 در کنار دوره‌های آموزشی

واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1 توانسته است در کنار دوره‌های آموزشی مقطع A1 زبان‌آموزان را به خوبی همراهی کند و به کتابی محبوب و قابل اعتماد تبدیل شده است. زبان آلمانی در اکثر دوره‌ها به صورت یک زبانه آموزش داده می‌شود و مدرس تنها به زبان آلمانی آموزش می‌دهد. زبان آموز می‌تواند در کلاس درس با در دست داشتن واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN سریع‌تر و با صرف انرژی کمتری به معانی لغات مهم و تکالیف کتاب پی ببرد و بنابراین قادر می‌شود با به کارگیری واژگان درک شده سریعاً با دیگر زبان آموزان و با مدرس به زبان آلمانی به تعامل بپردازد. تجربه نشان داده است که این واژه نامه باعث می‌شود زبان آموز کمتر مجبور شود فارسی صحبت کند و به این ترتیب به صورت قابل توجهی پیشرفت می‌کند. همچنین این واژه‌ نامه می‌تواند برای انجام تکالیف منزل به بهترین شکل کمک-کننده باشد. بهترین شیوه‌ی استفاده از این واژه نامه حفظ لغات پیش از حضور در کلاس می‌باشد. واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1 کتابی کارآمد برای دوره‌ی لغات و به خاطر سپردن معنی و تلفظ واژگان می‌باشد که می‌توانید همیشه و همه جا همراه خود ببرید و با لذت از آن استفاده کنید.

واژه نامه MENSCHEN A1 برای خودآموزی

واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1 در کنار کتاب‌های «دستور زبان آلمانی مختص کتاب MENSCHEN A1» و «مکالمه زبان آلمانی بر اساس متد MENSCHEN A1» به همراه (یا حتی بدون) کتاب‌های آموزشی MENSCHEN مقطع A1 بستری را فراهم کرده است که یک زبان‌آموز مستعد بتواند به تنهایی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در یادگیری زبان آلمانی داشته باشد. این ترکیب می‌تواند برای کسانی که در مناطق دوردست به استاد زبان آلمانی دسترسی ندارند به بهترین نحو کمک کننده باشد.

واژه نامه MENSCHEN A1 و آزمون گوته

این واژه نامه در کنار سه کتاب «دستور زبان MENSCHEN A1» و کتاب «مکالمه زبان آلمانی بر اساس متد MENSCHEN A1» و «10 نمونه آزمون زبان آلمانی گوته A1» به تنهایی یک چهارچوب قوی برای قبولی در آزمون گوته مقطع A1 تشکیل می‌دهد. هر چند واژگان این واژه نامه (حدود 2400 واژه) بسیار فراتر از لغات معرفی شده برای گوته در کتاب «650 لغت آزمون گوته مقطع A1» هستند، ولی واژه نامه MENSCHEN A1 می‌تواند پایه‌ی محکمی برای ادامه یادگیری زبان آلمانی در مقاطع بالاتر ایجاد کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راین
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات169
زبانفارسی
شابک978-600-968-83-33
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان آلمانی
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1

نیما مجدیان
۱۳۹۹/۵/۲۹
به نظر خیلی در نگارش کتاب دقت شده و به تمام کلمات اشاره شده ممنون از وقتی ک گذاشتین برای نگارش کتاب. این کتاب به بسیاری از افراد مبتدی که بصورت خوداموز تمایل دارند آلمانی یادبگیرند کمک زیادی خواهد کرد
Fatemeh Yeganeh
۱۴۰۲/۱۰/۲
خیلی عالیه برای کسانی که خوداموز میخوان زبان المانی رو شروع کنند مفیده لازم نیست دیگه خودتون دونه دونه کلمات رو از کتاب معنی کنید و تلفظشون رو پیدا کنید کاملا تو وقتتون صرفه جویی میشه
ساناز زند
۱۴۰۲/۴/۳۰
بسیار عالی بود من درحال یادگیری زبان آلمانی هستم و حفظ و یادگیری لغات خیلی برام اهمیت داره و دوست داشتم حتما به صورت جمله هم با هر کلمه آشنا بشم که این واژه نامه واقعا کمکم کرد
سارا صادقی
۱۳۹۸/۷/۳۰
خیلی عالیه. ‌یک هفته ست دنبال چنین مرجع ‌کاملی میگردم. نمونه ش رو ندیدم واقعن.
افشین
۱۴۰۱/۳/۱۸
اینکه لیست همه‌ی واژگان هر درس، یکجا با ترجمه‌ی سلیس وجود داره، برای زبان آموز خیلی مفیده و اینکار سرعت یادگیری و تمرکز زبان آموز رو درس به درس بالاتر می‌بره.
مریم اسماعیلی
۱۴۰۰/۹/۱۷
خیلی عالی بود باپشتیبانی سریع تیم کتابراه تونستم نسخه رو روی لپ تاپ هم داشته باشم 😊ازاینکه شمارو برای آموزش و مطالعه انتخاب کردم خوشحالم. متشکرم موفق باشید
علی رجبی
۱۴۰۲/۲/۱۸
بسیار عالی و کاربردی بود؛ جا داره تشکر ویژه کنم از دوست عزیز محمود رضا و پدر محترمشون سالار ولی خانی بابت این کتاب عالی
محی خلج
۱۴۰۰/۱/۲۱
میخوام تشکر کنم از کتابراه و از آقای ولی خانی واقعا ممنونم بابت این اپلیکیشن خوب و کتاب عالی فوق العادس
Arman Khajouei
۱۳۹۹/۱/۳۰
میتونه باعث صرفه جویی در وقت و تمرین cognate‌های اصلی هنگام کار با کتاب منشن بشه.
علی رضاخانی
۱۴۰۱/۳/۲۵
کتاب بسیار مفیدیه. لغات بسیار کاربردی در کتاب استفاده شده که باعث میشه بعد اتمام کتاب دایره لغات شما افزایش پیدا بکنه
سحر غفوری
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
لغات بسیار کامل قسمت توضیح تلفظات کاربردی بود و برای مطالعه لغات این برنامه کاملا راحت و د‌ر دسترس هست حتی تو محل کار
احمدرضا بیگی
۱۴۰۰/۲/۲۳
عالی بود، البته کاش میشد خط به خط جملات درس رو بررسی میکرد، چون نکته‌های زیادی دارن
Roya Mohseni
۱۳۹۸/۶/۱۲
جهت نوشته‌های کتاب توی نسخه چاپی ش آزار دهنده س، من فکر میکنم خوندن نسخه مجازیش راحت تر باشه.
مسعودصادقی
۱۴۰۲/۷/۲۶
از طرف استاد زبان معرفی شده و هنوز مطالعه نکردم. ولی نظر استادم مثبت بود نسبت به کتاب
میلاد مهدیخانی
۱۴۰۲/۵/۲۱
دقیق‌ترین واژه نامه و پرکاربرد که کمک شایانی در یادگیری پیش از شروع دروس به زبان آموز داره
مشاهده همه نظرات 47

راهنمای مطالعه کتاب واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1

برای دریافت کتاب واژه نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.