معرفی و دانلود کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File Starter سطر به سطر: واژگان کتاب استارتر

عکس جلد کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File Starter سطر به سطر: واژگان کتاب استارتر
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File Starter سطر به سطر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File Starter سطر به سطر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File Starter سطر به سطر: واژگان کتاب استارتر

کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File Starter سطر به سطر نوشته‌ی مهدیه معیا، خودآموز و راهنمای آموزشی واژگان کتاب استارتر است که به‌صورت کامل و همراه با فونتیک (راهنمای تلفظ) به شما ارائه می‌شود. تنها با مطالعه‌ی این کتاب، می‌توانید واژگان سطح «Starter» را به بهترین نحو فرا بگیرید و از مراجع دیگر بی‌نیاز شوید. کتاب حاضر خودآموزی جامع است که نیاز زبان‌آموزان را به کلاس درس و مراجع دیگر رفع می‌کند.

درباره‌ی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File Starter سطر به سطر

مجموعه واژگان کتاب‌های «American English File»، از شش جلد - استارتر تا کتاب پنج - تشکیل شده است و در کنار کتاب‌های «دستور زبان انگلیسی American English File» توسط انتشارات راین به چاپ رسیده. این کتاب‌ها بستری فراهم کرده‌اند تا زبان‌آموزان بتوانند همراه با کتاب‌های‌ اصلی که شامل Student book و Workbook می‌شوند، به صورت خودآموز به یادگیری لغات این زبان بپردازند.

این مجموعه حاصل تلاش اساتیدی است که مدت‌ها در عرصه آموزش زبان انگلیسی فعالیت داشته‌اند و پس از ارزیابی نیاز زبان‌آموزان، اقدام به تهیه مجموعه‌ای چندمنظوره کرده‌اند. در این کتاب، که توسط انتشارات راین منتشر شده‌ است، با نگاهی متفاوت به یادگیری زبان انگلیسی، تلاش شده تا نیاز زبان‌آموزان به محتوای کامل به‌خوبی پاسخ داده شود تا تنها به کمک یک کتاب، یادگیری واژگان سطح «Starter» به شکلی بی‌نقص صورت پذیرد.

مهم‌ترین مزیت این اثر در مقایسه با بسیاری از آثار تالیفی دیگر، محتوای کاملی است که نیازهای زبان‌آموزان در کلاس درس و حتی یادگیری به شیوه خودآموز را پاسخ خواهد داد. در این کتاب ضمن گزینش دقیق و موشکافانه لغت‌ها، کلمات جدید هر یونیت به همراه راهنمای تلفظ (فونتیک)، معنی فارسی، و مثالی کاربردی آورده شده‌اند تا علاوه‌بر ساده‌کردن فرایند جست‌وجوی لغت‌ها، به‌خاطرسپاری آن واژه نیز آسان‌تر شود.

در اولین قدم، محل قرار گرفتن هر کلمه در متن کتاب بیان شده است تا در زمان مطالعه، همگام با نیاز زبان‌آموزان، معنی واژه مورد نیاز نیز بیان شود. به این ترتیب، بدون جست‌وجو بین واژگان این کتاب، کلمات به همان ترتیبی که در کتاب «American English File» آمده‌اند، در کتاب واژگان قرار گرفته‌اند.

در ادامه، کلمه و شیوه تلفظ آن بیان شده که با توجه به آموزش نحوه تلفظ در کتاب استارتر، قرار دادن فونتیک کلمات نه‌تنها به تلفظ هر واژه کمک خواهد کرد، بلکه اقدامی مؤثر در راستای آشنایی با سیستم آوایی نیز خواهد بود. با تمرین تلفظ واژگان هر درس، زبان‌آموزان به مرور نحوه خواندن نمادهای آوایی را نیز فراخواهند گرفت که در همه‌ی سطوح زبان‌ انگلیسی چاره‌ساز است.

پس از الگوی آوایی هر واژه، معنای فارسی واژه قرار داده شده است که فراگیری واژه و به‌خاطر سپردن آن را تسهیل خواهد کرد. علاوه بر این، در سطح استارتر، اغلب زبان‌آموزان نگران متوجه نشدن معانی هستند و به‌این‌ترتیب کتاب واژگان استارتر، ضمن کاهش اضطراب یادگیری، راه را بر یادگیری بر اساس حدس و گمان می‌بندد.

در نهایت، بعد از یادگیری معنی کلمه، شیوه کاربرد آن در جمله نیز در قالب مثالی به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود تا با نحوه‌ی کاربرد هر واژه نیز آشنا شوند. به‌این‌ترتیب، آن دسته از زبان‌آموزانی که در کلاس‌های گروهی به فراگیری زبان انگلیسی می‌پردازند، محتوای کافی برای پرسش‌های کلاسی و همچنین یادگیری کامل خواهند داشت. افرادی که شخصاً اقدام به یادگیری می‌کنند نیز، الگویی صحیح برای یادگیری در اختیار دارند که برای ساخت جملات آتی نیز کمک‌کننده خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File Starter سطر به سطر: واژگان کتاب استارتر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات109
زبانانگلیسی
شابک978-622-5744-07-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File Starter سطر به سطر

mona tamimi
۱۴۰۲/۶/۲۴
این کتاب فوق العاده است برای کسایی که تازه زبان خوندن رو بصورت خوداموز شروع کردن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File Starter سطر به سطر

برای دریافت کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File Starter سطر به سطر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.