معرفی و دانلود کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Family and Friends (Book 3)

عکس جلد کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Family and Friends (Book 3)
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Family and Friends (Book 3) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Family and Friends (Book 3) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Family and Friends (Book 3)

کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Family and Friends (Book 3) نوشته‌ی تارا لاکانی یک کتاب کمک‌درسی و شامل فهرست لغات کتاب (Student book) Family and Friends به صورت سطر به سطر به‌همراه معنی و مثال است. این واژه‌نامه به کمک زبان‌آموزانی می‌آید که قصد دارند با معنی تمامی لغات کتاب درسی آشنا شوند و منبعی مطمئن برای دوره کردن لغات در دست داشته باشند. واژه‌نامۀ انگلیسی - فارسی Family and Friends (Book 3) همچنین به مادران و معلمان کمک می‌کند تا هدفمندتر و مؤثرتر بتوانند از زبان‌آموزان دلبندشان لغت بپرسند و دایرۀ لغت آن‌ها را ارتقا ببخشند. مثال‌هایی برای هر لغت در نظر گرفته شده است تا کاربرد آن لغت را در یک جملۀ جدید نشان ‌دهد. در آیندۀ نزدیک (از سال 1403) یک فایل MP3 تلفظ واژگان برای این واژه‌نامه ارائه خواهد شد تا زبان‌آموزان بتوانند با استفاده از آن به‌راحتی با تلفظ کلمات آشنا شوند. این فایل MP3 را می‌توانید در همین برنامه به صورت رایگان دانلود و گوش کنید.

کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Family and Friends (Book 3) برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی زبا‌ن‌آموزانی که می‌خواهند تمام واژگان کتاب‌های درسی Family and Friends را بیاموزند، توصیه می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Family and Friends (Book 3)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات111
زبانانگلیسی
شابک978-622-5744-21-9
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Family and Friends (Book 3)

برای دریافت کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Family and Friends (Book 3) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.