معرفی و دانلود کتاب ورود فیل‌ها ممنوع!

عکس جلد کتاب ورود فیل‌ها ممنوع!
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ورود فیل‌ها ممنوع! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ورود فیل‌ها ممنوع! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ورود فیل‌ها ممنوع!

به نظر شما اگر از یک فیل به عنوان حیوان نگهداری کنید، همه‌چیز برایتان عادی خواهد بود؟ کتاب ورود فیل‌ها ممنوع! نوشته لیزا منچاو درباره پسرکی است که یک فیل کوچولو، به عنوان حیوان خانگی دارد. این کتاب پرفروش و محبوب در عرصه بین المللی در سال 2016 برنده جایزه شارلوت هاک شد.

درباره کتاب ورود فیل‌ها ممنوع!

این داستان پسرکی را به تصویر می‌کشد که از یک فیل کوچک به عنوان حیوان خانگی نگه‌داری می‌کند. آن دو با هم بسیار صمیمی هستند، از هم مراقبت می‌کنند و هر روز با هم به گردش می‌روند. یک روز پسرک تصمیم می‌گیرد فیلش را به باشگاه حیوانات خانگی ببرد تا آن جا دیگر حیوانات خانگی و بچه‌های دیگر حسابی خوش بگذرانند. اما قبل از اینکه پسرک و فیلش وارد باشگاه حیوانات شوند با تابلویی رو به رو می‌شوند که روی آن نوشته شده: ورود فیل‌ها ممنوع!

پسرک و فیل غمگین در خیابان به راه می‌افتند آن‌ها با بچه‌های دیگر آشنا می‌شوند که نتوانسته‌اند وارد باشگاه حیوانات خانگی شوند. پس همگی با هم یک تصمیم جسورانه و متفاوت می‌گیرند.

کتاب ورود فیل‌ها ممنوع! (Strictly No Elephants) داستانی آموزنده و گیرا دارد که به کودکان ارزش نوع‌دوستی و پرهیز از تبعیض را آموزش می‌دهد. تصاویر کتاب به خودی خود روایت‌گر بخشی از داستان هستند به همین دلیل کودکانی که هنوز سواد خواندن و نوشتن ندارند هم می‌توانند تا حدودی موضوع کتاب را دریابند. این کتاب تاکنون به یازده زبان در سراسر دنیا ترجمه و منتشر شده است و حتی نمایش‌هایی موزیکال نیز بر اساس آن به اجرا در آمده است. از دیگر ویژگی‌های این اثر آن است که برای یک نشست بلند خوانی با کودکان مناسب است.

افتخارات کتاب ورود فیل‌ها ممنوع!

- برنده جایزه شارلوت هاک (NCTE Charlotte Huck Honor Book) در سال 2016
- نامزد جایزه منتخب کودکان برای بهترین تصویرگری (CBC childrens choice book award) در سال 2016
- نامزد نهایی جایزه Cyblis برای کتاب داستانی تصویری در سال 2106

نکوداشت‌های کتاب ورود فیل‌ها ممنوع!

- شیرین و تایید کننده. (Kirkus Reviews)
- دلگرم کننده. (نشریه بوکلیست)
- داستانی هوشمندانه و روشنی بخش. (نیویورک تایمز)

کتاب ورود فیل‌ها ممنوع! مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب برای کودکان 3 تا 7 ساله آموزنده و سرگرم‌کننده خواهد بود.

با لیزا منچاو بیشتر آشنا شویم:

نویسنده آمریکایی رمان‌ها و داستان‌های کوتاه فانتزی لیزا منچاو تا کنون آثر بسیاری برای کودکان، نوجوانان و حتی جوانان منتشر کرده است. او بیشترین شهرتش را به خاطر سریال سه گانه Thétre Illuminata که مجموعه‌ای در ژانر فانتزی است، به دست آورد. منچاو تا کنون افتخارات و جوایز بسیاری کسب کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: نامزد دریافت جایزه اسطوره پوشی در سال 2010، نامزد دریافت جایزه آندره نورتون در سال 2009 و در نهایت دریافت جایزه شارلوت هاک در زمینه ادبیات کودکان.

در بخشی از کتاب ورود فیل‌ها ممنوع! می‌خوانیم:

من هر روز فیل کوچولویم را می‌برم گردش.
او هم موقع گردش همیشه حواسش به هست.
فیل من از شکاف بین موزاییک‌های پیاده رو زیاد خوشش نمی‌آید.
من هم همیشه بر می‌گردم و کمکش می‌کنم.
همه‌ی دوست‌ها همین کار را می‌کنند. به همدیگر توی رد شدن از شکاف بین موزاییک‌ها کمک می‌کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ورود فیل‌ها ممنوع!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-114-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ورود فیل‌ها ممنوع!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ورود فیل‌ها ممنوع!

برای دریافت کتاب ورود فیل‌ها ممنوع! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.