معرفی و دانلود کتاب وندنامه - جلد دوم

عکس جلد کتاب وندنامه - جلد دوم
قیمت:
19200 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وندنامه - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وندنامه - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وندنامه - جلد دوم

کتاب وندنامه - جلد دوم نوشته‌ی سید محمدرضا طباطبایی دربرگیرنده وندهای فعال زبان انگلیسی است که ساز و کار واژه‌سازی این زبان را تشکیل می‌دهند.

پیشوند (prefix) حرف یا گروهی از حروف است که در ابتدای یک کلمه ظاهر می‌گردد و معنی اصلی آن را تغییر می‌دهد. پسوند (suffix) حرف یا گروهی از حروف است که معمولا به انتهای یک کلمه افزوده می‌گردد تا وضعیت گرامری و دستوری مقتضی و مناسب با آن را در جمله تغییر دهد.

اسم‌ها، فعل‌ها، صفت‌ها، و قیدها همگی اغلب مستعد استفاده از پیشوندها و پسوندهای مختلف هستند، بنابراین آشنایی با آن‌ها یادگیری کلمات را آسان‌تر می‌نماید. در این کتاب برای هر وند، معادل‌های فارسی آن و تعدادی واژه‌های ساخته شده با آن وند و برابرهای فارسی آن‌ها ارائه گردیده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وندنامه - جلد دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات448
زبانفارسی
شابک978-600-289-107-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی، کتاب‌های دیکشنری و لغت نامه
قیمت نسخه الکترونیک
19200 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب وندنامه - جلد دوم

jahan b
۱۴۰۰/۴/۲۹
بهترین راه برای داشتن دایره لغات
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب وندنامه - جلد دوم

برای دریافت کتاب وندنامه - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.