معرفی و دانلود کتاب پا به پا چهارم ابتدایی: کتاب جامع تیزهوشان

برای دانلود قانونی کتاب پا به پا چهارم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پا به پا چهارم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پا به پا چهارم ابتدایی: کتاب جامع تیزهوشان

کتاب پا به پا چهارم ابتدایی، شامل یک مجموعه‌ی کاربردی مشتمل بر درسنامه و سوال است که به‌صورت هدفمند مقدمات آشنایی شما را با کلیه‌ی مباحث کتاب‌های درسی پایه چهارم ابتدایی آشنا می‌گرداند و پاسخنامه‌های تشریحی آن هرگونه ابهام درباره‌ی کتاب‌های درسی را در ذهنتان برطرف خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب پا به پا چهارم ابتدایی

این کتاب کمک‌آموزشی مطالب کتاب درسی را از سطح آسان تا دشوار دربرمی‌گیرد و از طریق تست‌های موضوعی و تألیفی شما را با مطالب درس‌های ریاضی، علوم تجربی، مطالعات اجتماعی و هدیه‌های آسمان نوشته آشنا می‌گرداند. به این ترتیب خواهید توانست میزان تسلط خود بر مباحث درسی را با پاسخگویی به تست‌ها و خواندن پرسش‌های تشریحی بسنجید و مطالب درسی را عمیق‌تر بیاموزید. برای یادگیری بهتر هر مبحث، پیشنهاد می‌شود ابتدا درسنامه را به‌طور دقیق مطالعه کنید، سپس تست‌زنی را آغاز کنید. درمجموع کتاب پا به پا چهارم ابتدایی یک مجموعه‌ی آموزشی با هدف تقویت هوش کودکان است.

تدوین محتوای این اثر با جزئیات و نظرات کارشناسانه به انجام رسیده و حاصل همکاری بهناز اسعدی، شوکت فرامرزی، روح پرور عشیری و راضیه وارسته است. این کتاب از سوی انتشارات پویش اندیشه خوارزمی که در زمینه‌ی انتشار کتاب های کمک‌آموزشی با ساختار مفید و متفاوت اهتمام می‌ورزد، منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

کتاب پا به پا چهارم ابتدایی مناسب چه کسانی است؟

این اثر برای دانش‌آموزان پایه‌ی چهارم ابتدایی نوشته شده و به آمادگی آن‌ها برای آزمون تیزهوشان کمک می‌کند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

فهرست مطالب کتاب

ریاضی
علوم تجربی
مطالعات اجتماعی
هدیه‌های آسمان
پاسخنامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پا به پا چهارم ابتدایی: کتاب جامع تیزهوشان
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات385
زبانفارسی
شابک978-600-98011-1-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پا به پا چهارم ابتدایی

نسرین مالکی
۱۴۰۳/۲/۴
خوب بود و من چون کتاب رو توی هیچ کتابفروشی ندیدم اومدم اینجا دانلودش کردم ولی واقعیش بهتره
داریوش سرابندی
۱۴۰۲/۹/۲
عالی و کامل هست و بسیار کتاب خوب و کار آمدی هست
محمد مهدی پندار
۱۴۰۲/۹/۹
عالی کامل و کاربردی
اباذر ثاقبی زاده
۱۴۰۲/۸/۸
بسیار عالی و مفید
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب پا به پا چهارم ابتدایی

برای دریافت کتاب پا به پا چهارم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.