معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان 2 - دوازدهم

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان 2 - دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان 2 - دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان 2 - دوازدهم

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان 2 - دوازدهم، مجموعه تستی جامع و کاربردی با محوریت دروس حسابان پایه‌ی دوازدهم است. در این کتاب بیش از 1400 تست متنوع به‌همراه پاسخ تشریحی مفصل آورده شده است. رسول محسنی‌منش، علی شهرابی، سروش موئینی و کوروش اسلامی مولفان این کتاب هستند.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان 2 - دوازدهم

اگر می‌خواهید مباحث حسابان دوازدهم را به‌شکل هدفمند جمع‌بندی کنید و در حل تست‌های کنکور سراسری ریاضی، موفقیت و دقت عمل بیشتری داشته باشید، این کتاب می‌تواند برایتان مفید باشد. کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان 2 - دوازدهم، یک مجموعه تست راهبردی و متشکل از پنج فصل است. در هر فصل درسنامه‌هایی کوتاه و تست‌هایی با موضوعات توابع، مثلثات، مشتق، کاربردهای مشتق و... ارائه شده که دارای پاسخ‌نامه‌ی کلیدی و تشریحی هستند و شما را در فهم بهتر مباحث یاری می‌کنند.

از ویژگی‌های کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان 2 - دوازدهم باید به درسنامه‌هایی همراه با نمودار و جدول‌های آموزشی، تست‌های طبقه‌بندی‌شده و آزمون‌های فصلی استاندارد اشاره کرد. به بیان دیگر توضیحات کتاب و بیان نکات هر مبحث نیاز دانش‌آموزان را به یادگیری کاربردی دروس حسابان برطرف می‌نماید تا آمادگی لازم را برای موفقیت در کنکور رشته ریاضی پیدا کنند. این کتاب نوشته‌ی رسول محسنی منش، علی شهرابی، سروش موئینی و کوروش اسلامی‌ست که از سوی انتشارات خیلی سبز منتشر شده است.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان 2 - دوازدهم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی ریاضی که خود را برای کنکور آماده می‌کنند پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان 2 - دوازدهم
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات453
زبانفارسی
شابک978-622-230-246-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان 2 - دوازدهم

اژین برائی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
درسنامه و تست‌های خوبی دارد حتما استفاده کنید
عباس مهاجر
۱۴۰۲/۹/۹
حال به هم زن‌ترین برنامه‌ای که دیدم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان 2 - دوازدهم

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان 2 - دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.