معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم
قیمت:
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم، حاصل همکاری نیما سپهری و مهدی براتی، شامل تست‌های تألیفی درس به درس، کنکورهای سال‌های گذشته و پاسخنامه‌ی تشریحی کامل آن‌هاست و هر آنچه برای کسب موفقیت در آزمون سراسری لازم دارید، به شما آموزش می‌دهد. این کتاب جدیدترین سبک سؤالات و احتمالی‌ترین پرسش‌های کنکور را نیز تحت پوشش دارد.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم

نیما سپهری و مهدی براتی در کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم، با زبان طنز همیشگی‌شان، کلمه به کلمه‌‌ی کتاب درسی شیمی دهم را در قالب پرسش‌های چهارگزینه‌ای و نکات کنکوری طراحی کرده‌اند. در طراحی این سؤالات، جدیدترین سبک‌ها و ریزترین نکات نیز از قلم نیفتاده‌اند. با مطالعه و مرور این کتاب، خیالتان از بابت درس شیمی دهم کاملاً راحت می‌شود.

در ساختار کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم، تست‌ها به صورت سری درآمده و طوری طراحی شده‌اند که با مطالعه‌ی هر مبحث کوچکی از کتاب درسی، بتوانید دانش خودتان را محک بزنید. تست‌های سری A، پرسش‌های چهارگزینه‌ای هستند که برای کسب درصد کامل در کنکور ضروری‌اند. سپس یک آزمون جامع در مقابل شما قرار می‌گیرد که کل فصل را پوشش می‌دهد. در نهایت هم تست‌های سری Z هستند. تست‌هایی که شما را برای سؤالات سخت‌ترِ احتمالی آماده می‌کند.

اگر وقت کافی برای حل تمام پرسش‌های چهارگزینه‌ای فصل به فصل را نداشتید، تست‌های واجب و مهم‌تر را برایتان علامت زده‌اند تا مستقیم به سراغ آن‌ها بروید. پاسخنامه‌ی تشریحی کادرهای جذابی دارد که تمام نکات کتاب درسی و کنکور را به شما آموزش می‌دهد. کنکورهای سال‌های 1400 و 1401 نیز به همراه پاسخ‌هایشان در آخر کتاب ضمیمه شده‌اند.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم را انتشارات خیلی سبز ذیل مجموعه کتاب‌های پرسش‌های چهار گزینه‌ای منتشر کرده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است. لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در نسخه‌ی وب، موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی می‌توانند از این کتاب برای کسب درصد بالا در کنکور سراسری استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: کیهان، زادگاه الفبای هستی
تست‌های سری A
آزمون جامع فصل
تست‌های سری Z
پاسخنامه‌ی کلیدی
پاسخنامه‌ی تشریحی (+کادرهای آموزشی)
فصل 2: ردپای گازها در زندگی
تست‌های سری A
آزمون جامع فصل
تست‌های سری Z
پاسخنامه‌ی کلیدی
پاسخنامه‌ی تشریحی (+کادرهای آموزشی)
فصل 3: آب، آهنگ زندگی
تست‌های سری A
آزمون جامع فصل
تست‌های سری Z
پاسخنامه‌ی کلیدی
پاسخنامه‌ی تشریحی (+کادرهای آموزشی)
کنکور 1400 و 1401
تست‌های کنکور سراسری
پاسخنامه‌ی کنکور سراسری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات579
زبانفارسی
شابک978-622-2306-73-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم

محمد مهدی علی قاسمی
۱۴۰۳/۱/۱۶
کتاب خوبیه اگر که حوصله خوندن درسنامه رو ندارید اگر هم که درسنامه بلند دوست دارید می‌تونید مبتکران استفاده کنید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.