معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه - سوال - دهم و یازدهم - رشته تجربی: جلد اول

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه - سوال - دهم و یازدهم - رشته تجربی: جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه - سوال - دهم و یازدهم - رشته تجربی: جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه - سوال - دهم و یازدهم - رشته تجربی: جلد اول

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه - سوال - دهم و یازدهم - رشته تجربی: جلد اول منبع کمک‌آموزشی مناسبی برای کنکوری‌هاست. این کتاب تست‌های مهم کنکورهای سال‌های گذشته و تست‌های تألیفی را در هفت فصلِ جداگانه ارائه می‌دهد که به کسب درصد بالا در کنکور، کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه - سؤال - دهم و یازدهم - رشته‌ی تجربی: جلد اول

برای قبولی در کنکور و رسیدن به نتیجه‌ی دل‌خواه کافی است فرایند به‌درستی طی شود و پس از آن منابع مناسب در اختیار دانش‌آموز قرار بگیرد. فرایند صحیح شامل برنامه‌ریزی دقیق، زمان‌بندی و پیش‌بینی‌های لازم است. منابع نیز معلم، کلاس و کتاب خوب را شامل می‌شود. کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه - سؤال - دهم و یازدهم - رشته‌ی تجربی: جلد اول به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا تست‌های هر فصل را به‌صورت جداگانه در اختیار داشته باشند و مطالب کنکوریِ فیزیک پایه را جمع‌بندی کنند.

انتشارات خیلی سبز پیش‌تر کتاب‌های فیزیکِ دهم و یازدهم را به‌صورت جداگانه منتشر کرده بود، اما هدف از تألیف این کتاب، گردآوری مطالبِ این دو پایه و تمرکز بر مباحث کنکوری است. منبع تست‌های این کتاب کنکورهای سراسری داخل و خارج ایران است، همچنین بخشی از پرسش‌ها تألیفی و برگرفته از تمرین‌ها و مثال‌های کتاب درسی‌اند. برای فهم بهتر، آدرسِ هر تست جلوی آن آورده شده است. تست‌های بدون آدرس، به دستِ مؤلفین و به‌منظور پوشش دادن خلأهای کنکور نوشته شده‌اند. تعداد زیادی تست‌های رنگی در کتاب وجود دارد که به‌طور حتم در کنکور خواهند آمد. برای دست‌یابی به درصدِ بالاتر در کنکور، روی آن‌ها تمرکز کنید.

هر فصل از کتابِ حاضر، دارای سه بخش است: تست‌های آموزشی و استاندارد، تست‌های آزمونک‌ها و آزمون جامع و تست‌های سری Z که در رده‌ی تست‌های سخت قرار می‌گیرند.

این کتاب تألیف مشترک رضا سبزمیدانی، نوید شاهی، پگاه اسدی، ایمان سلیمان‌زاده و جمال خم‌خاجی است که انتشارات خیلی سبز آن را منتشر کرده است. جلد پاسخ این کتاب نیز توسط همین انتشارات به چاپ رسیده.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه - سؤال - دهم و یازدهم - رشته‌ی تجربی: جلد اول مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم و یازدهم رشته‌ی تجربی برای کسب موفقیت در کنکور، از این کتاب بهره می‌برند.

(این کتاب حجمی بیش از 20 مگابایت دارد. لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: فیزیک و اندازه‌گیری
فصل 2: ویژگی‌های فیزیکی مواد و فشار
فصل 3: کار، انرژی و توان
فصل 4: دما و گرما
فصل 5: الکتریسیته‌ی ساکن
فصل 6: جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم
فصل7: مغناطیس و القای الکترومغناطیسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه - سوال - دهم و یازدهم - رشته تجربی: جلد اول
نویسنده، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات281
زبانفارسی
شابک978-600-412-529-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه - سوال - دهم و یازدهم - رشته تجربی: جلد اول

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه - سوال - دهم و یازدهم - رشته تجربی: جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.