معرفی و دانلود کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم

عکس جلد کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم
قیمت:
۱۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم

داستانی پرمعنا و تکان دهنده از عشق. سیسیلیا آهرن، نویسنده محبوب ایرلندی در کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم روزهایی را به تصویر کشیده که هالی، بعد از مرگ همسرش سپری می‌کند. اثری دلنشین که به خوانندگان امید هدیه می‌دهد و برای آهرن نامزدی جایزه بهترین نویسنده تازه‌وارد را به ارمغان آورد.

درباره کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم:

بیشتر افراد عشق خود را در دوران بزرگسالی پیدا می‌کنند، اما زوج کتاب پی نوشت: هنوز دوستت دارم (PS, I love you) در نوجوانی با هم آشنا می‌شوند. این دو نفر در یک مدرسه درس می‌خواندند و دوستی آن‌ها خیلی زود به عشق و سپس ازدواج تبدیل شد. هالی و جری زوج خوشبختی بودند و هیچ‌کس نمی‌توانست آن‌ها را جدا از هم تصور کند، تا زمانی که مرگ جری در سی سالگی به زندگی مشترکشان پایان داد. هالی بعد از این اتفاق از هم پاشید. تنها چیزی که به او در گذراندن آن روزهای سخت و تلخ کمک کرد نامه‌هایی بود که همسرش برای او به جا گذاشته بود: ده یادداشت عاشقانه سرشار از خاطرات، تسلی، عشق، شوخی و البته واقع‌بینی که پایان هر کدام نوشته شده پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم.

این بسته نامه با هماهنگی‌های جری، چند ماه بعد از مرگش به دست به هالی می‌رسد. او باید در هر ماه، یک پاکت را باز کند و همانطور که نامه‌ها با گذشت زمان باز می‌شوند هالی آرام آرام شفا می‌گیرد. او با کمک دوستانش، خانواده پرجمیعت و شلوغش و همینطور افرادی که به او تکیه دارند می‌آموزد که زندگی همچنان ادامه دارد. او یاد می‌گیرد که بخندد، بر ترس‌هایش غلبه کند و در این راه دنیایی را کشف می‌کند که هرگز از وجودش خبر نداشت.

جوایز و افتخارات کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم:

- نامزد جایزه بهترین نویسنده تازه وارد در سال 2004
- برنده جایزه کتاب Irish Post در سال 2005
- جزء پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز

اقتباس سینمایی از کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم:

در سال 2007 فیلمی به کارگردانی ریچارد لاگراونیس از رمان حاضر اقتباس شد.

کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این داستان پرکشش و جذاب به علاقه‌مندان آثار عاشقانه پیشنهاد می‌شود.

درباره سیسیلیا آهرن بیشتر بدانیم:

سیسیلیا آهرن (Cecelia Ahern) نویسنده پرفروش ایرلندی است. او در رشته روزنامه‌نگاری درس خوانده و اولین رمان خود یعنی پی نوشت: هنوز دوستت دارم را در بیست و یک سالگی تالیف کرده است. کتاب‌های «با عشق؛ رزی» و «اگر اکنون می‌توانستی مرا ببینین آثار دیگر آهرن هستند که به زبان فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم می‌خوانیم:

«گفت‌وگو دربارۀ مرگ. آسون نیست. ما از زندگی‌مون راحت حرف می‌زنیم. اینکه چطور زندگی می‌کنیم یا چطور می‌شه بهتر زندگی کنیم. ولی گفت‌وگو دربارۀ مرگ اغلب چیز عجیبیه و خوب هم بهش پرداخته نمی‌شه. تنها آدمی که ترجیح می‌دم باهاش دربارۀ سوگ و ماتم گفت‌وگو کنم هالیه. هالی، لطفاً بهمون بگو مرگ چه تأثیری روت گذاشت.»

گلویم را صاف می‌کنم. «هفت سال پیش، سرطان شوهرم جری رو ازم گرفت. تومور مغزی داشت. سی سالش بود.»

مهم نیست چندمین بار است این را می‌گویم. هر بار از گفتنش بغضم می‌گیرد. این قسمت از داستان هنوز داغ است، هنوز آتشش درونم شعله‌ور است. سریع نگاهی به شارون می‌اندازم تا دل‌گرم شوم. او هم به‌طور اغراق‌آمیزی چشم‌غره می‌رود و خمیازه می‌کشد. لبخند می‌زنم. من از پسش برمی‌آیم.

«اینجاییم که دربارۀ مصیبت حرف بزنیم. چی می‌تونم بهتون بگم؟ فقط مختص من که نیست، شتریه که در خونۀ همه می‌خوابه. همه‌تون خوب می‌دونین مصیبت و ماتم یه ماجرای پیچیده‌ست. غم رو نمی‌شه کنترل کرد. بیشتر وقت‌ها اونه که کنترلمون می‌کنه. شما فقط می‌تونین تعیین کنین چطور باهاش کنار بیاین.»

کیارا می‌گوید: «می‌گی که تو این تجربه تنها نیستی ولی تجربۀ هرکس منحصربه‌فرده و می‌تونیم از همدیگه یاد بگیریم. هیچ مصیبتی راحت نیست. اما فکر نمی‌کنی اینکه تو و جری با هم بزرگ شدین فقدانش رو شدیدتر می‌کنه؟ یادمه از همون بچگی، هالی رو نمی‌شد بدون جری تصور کرد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم
نویسنده
مترجمسارا پالیدی
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات380
زبانفارسی
شابک978-622-7585-72-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم

M.rezaei
۱۴۰۲/۳/۲۷
کتاب بسیار زیبا با نثر روان و ترجمه عالی بود. موضوع کتاب در مورد خانمی است که همسرش بر اثر سرطان فوت کرده و نامه‌هایی از همسرش به جای مانده که هر ماه یکی از آن‌ها را می‌خواند و... در مسیر داستان با افراد دیگری آشنا می‌شود که بیماری لاعلاج دارند و به آن‌ها کمک می‌کند مرگ را راحت تر بپذیرند و به نحوی نگرانی آن‌ها بابت بازماندگان را کم می‌کند. بسیار کتاب جذابی است توصیه میکنم حتما مطالعه بفرمایید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم

برای دریافت کتاب پی‌نوشت: هنوز دوستت دارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.