معرفی و دانلود کتاب چرخه موفقیت: سه اصل اساسی برای تحقق اهداف در کسب‌ و‌ کار و زندگی

برای دانلود قانونی کتاب چرخه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرخه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرخه موفقیت: سه اصل اساسی برای تحقق اهداف در کسب‌ و‌ کار و زندگی

کتاب چرخه موفقیت شرحی است از شکست‌ها و موفقیت‌های یک بازیکن سابق لیگ ملی فوتبال آمریکا در دوره‌ی بازنشستگی. مارکز اوگدن که خودْ راوی کتاب است، با روایتِ رویدادهای زندگی واقعی‌اش، نقشه‌ی عملی و دقیقی برای رسیدن به موفقیت ترسیم می‌کند.

درباره‌ی کتاب چرخه‌ی موفقیت

کتاب چرخه‌ی موفقیت (The Success Cycle) از زبان یک بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایالات متحده‌ی آمریکا نوشته شده و به شرح شکست‌ها و موفقیت‌های او می‌پردازد. مارکز اوگدن (Marques Ogden) در این کتاب از راز موفقیتش با مخاطب سخن می‌گوید. شاید برای رسیدن به موفقیت، بهترین روش این باشد که به زندگی افراد موفق بنگریم و وجوه مشترک روش‌های زندگی آن‌ها را سرمشق خود قرار دهیم. این‌گونه خواهیم فهمید که چرا برخی افراد بارها و بارها موفقیت را تجربه می‌کنند، درحالی‌که عده‌ای دیگر در حسرت یک‌بار تجربه‌ی آن زندگی را به پایان می‌رسانند.

مارکز اوگدن شخصی بود که در سن کم به موفقیت نسبتاً چشمگیری در بازی فوتبال رسید و پس از بازنشستگی، شرکت ساخت‌وسازی راه‌اندازی کرد که در مدت زمان کوتاهی به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ساخت‌وساز تبدیل شد. اما پس از مدتی اوضاع از دست مارکز خارج شد و با خرج کردن افراطی سرمایه‌اش خود را به کام نابودی کشاند. اما او در نهایت، به لحظه‌ای در زندگی‌اش رسید که با حقیقت مواجه شد و تصمیم نهایی خود را گرفت. مارکز اوگدن در اوج بیچارگی فهمید که می‌خواهد سخنران شود و داستان زندگی‌اش را برای همگان تعریف کند.

معرفی و دانلود کتاب چرخه موفقیت

کتاب چرخه‌ی موفقیت مانند رمان جذابی که شخصیت اصلی‌اش مارکز اوگدن باشد، خواننده را با فرازونشیب زندگی این بازیکن و سخنران همراه و در لحظه‌ی مناسب از مخاطب دعوت می‌کند تا اولین قدم را به سوی موفقیت بردارد. نویسنده با مثال آوردن از زندگی افراد برجسته، انسان‌ها را در مسیر دشوار و پرپیچ‌وخم موفقیت همراهی می‌کند و طرد شدن‌های مکرر از سوی دیگران را پله‌ای برای شکوفایی می‌داند.

مارکز اوگدن به مخاطبانش توصیه می‌کند که فارغ از کسب‌وکاری که به آن مشغولند، باید خود و محصولشان را به بهترین نحو به دیگران عرضه کنند و در این راه از تلاش و ممارست دست برندارند. او درباره‌ی سه موضوع اصلی در سخنرانی‌هایش حرف می‌زند که آن سه موضوع، رهبری، پشتکار و تحول هستند. اوگدن در ادامه‌ی کتاب چرخه‌ی موفقیت، از اهمیت تخصیص زمان به شکست، یادگیری و کشف صحبت می‌کند. این نویسنده زمان رسیدن به موفقیت را سه تا پنج سال در نظر می‌گیرد و سه شرط اصلیِ نیل به هدف را جاه‌طلبی، سخت‌کوشی و انگیزه می‌داند.

کتاب چرخه‌ی موفقیت به خوانندگان کمک می‌کند تا در ابتدا انگیزه و دلایل خود را برای شروع کار بیابند و سپس در مسیر رسیدن به هدف، اقدامات لازم را به عمل آورند. این کتاب توسط انتشارات اندیشه آگاه به چاپ رسیده است. میرحمید صالحیان، فروغ شفائیان‌فرد و رؤیا حسین‌زاده پیغان ترجمه‌ی این اثر را بر عهده داشته‌اند.

کتاب چرخه‌ی موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای هرکس که هدفی در زندگی دارد و راه رسیدن به آن را دشوار می‌بیند، نوشته شده است. علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی مدیریت کسب‌وکار و کارآفرینان نیز از مطالعه‌ی این کتاب الهام خواهند گرفت.

در بخشی از کتاب چرخه موفقیت: سه اصل اساسی برای تحقق اهداف در کسب‌ و‌ کار و زندگی می‌خوانیم

در حرفه‌ی سخنرانی همکارانی دارم که از داشتن یک یا دو سخنرانی در ماه بسیار خوشحال و راضی هستند. برخی نیز به من می‌گویند که اگر بتوانند 3000 تا 5000 دلار در ماه دربیاورند، برایشان رضایت‌بخش است. بسیار خب، خوب است که آن‌ها می‌دانند چه می‌خواهند و هدف ماهانه‌ی خودشان را دارند. اما از نظر من، اهداف ماهانه‌ خیلی بزرگ‌تر از این‌ها هستند؛ بنابراین اگر خودم را با آن‌ها مقایسه می‌کردم، بدون اینکه بدانم هدفشان چیست و برای چه چیزی تلاش می‌کنند، هر ماه از هدفی که خودم داشتم کوتاه می‌آمدم و به‌شدت ناامید می‌شدم. واقعیت این است که اکثر رقبایتان به شما نمی‌گویند که قصد دارند در هر ماه چه چیزی به‌دست بیاورند یا چقدر وقت مازاد روی کارهایشان صرف می‌کنند؛ بنابراین هرگز نخواهید دانست که چرا آن‌ها این‌قدر راضی هستند و همیشه میزان رضایت آن‌ها باعث تعجبتان خواهد شد و احساس می‌کنید که شکست‌خورده‌اید یا کوتاهی کرده‌اید. بنابراین، روی خود، دلیل و اهدافتان تمرکز کنید؛ روی اینکه چه چیزی برای برند خاص شما مفید است و چه چیزی مناسب آن نیست.

در فصل‌های قبل، به اهمیت «خنگ‌بودن» اشاره کردم. اطرافتان را با افراد باهوش پر کنید و از آن‌ها بیاموزید. این موضوع با این مورد که روی رقبایتان تمرکز کنید متفاوت است. آن‌ها مربی‌تان هستند، کسانی که رقیب شما نیستند؛ زیرا از قبل در کاری که شما قصد انجامش را دارید موفق بوده‌اند. این افراد هستند که مسیر را برایتان روشن می‌کنند. بنابراین هوشمندانه است که خودتان را با افرادی که در صنعت کاری‌تان موفق بوده‌اند هماهنگ کنید. آن‌ها رقیب شما نیستند و به شما آموزش می‌دهند، شما را هدایت می‌کنند و برای رسیدن به موفقیت تشویقتان می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
بخش اول: لحظه‌ی تغییر زندگی
فصل اول: پیشینه‌ی داستان
فصل دوم: آغاز
بخش دوم: نحوه‌ی دست‌یابی به موفقیت
فصل سوم: دعوت به اقدام
فصل چهارم: چرخه را دنبال کنید
بخش سوم: جاه‌طلبی
فصل پنجم: تعیین هدف
فصل ششم: بیرون ‌آمدن از حاشیه‌ی امن
فصل هفتم: نقشه‌ی راه موفقیت
بخش چهارم: انگیزه
فصل هشتم: دلیل شما چیست؟
فصل نهم: چشم‌انداز شما چیست؟
فصل دهم: انگیزش در مقابل الهام
بخش پنجم: سخت‌کوشی
فصل یازدهم: 9 صبح تا 5 عصر نه، بلکه 95 ساعت کار درست است
فصل دوازدهم: روی خودت تمرکز کن، نه رقابت
فصل سیزدهم: تیم قدرت خود را بسازید
فصل چهاردهم: منابع چندگانه‌ی درآمد
بخش ششم: تکرار چرخه
فصل پانزدهم: اهداف جدید تعیین کنید
فصل شانزدهم: غذای آماده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرخه موفقیت: سه اصل اساسی برای تحقق اهداف در کسب‌ و‌ کار و زندگی
نویسنده
مترجممیرحمید صالحیان، رویا حسین زاده پیغان، فروغ شفائیان فرد
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-622-93339-7-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرخه موفقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چرخه موفقیت

برای دریافت کتاب چرخه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.