معرفی و دانلود کتاب چروکس کله غازی: داستانی درباره تنهایی، ته نشینی و موز

عکس جلد کتاب چروکس کله غازی: داستانی درباره تنهایی، ته نشینی و موز
قیمت:
۳۲,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چروکس کله غازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چروکس کله غازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چروکس کله غازی: داستانی درباره تنهایی، ته نشینی و موز

کتاب چروکس کله غازی، نوشته‌ی متیو گری گوبلر داستان هیولایی تنهاست که خودش را در آب‌گذری کنار یک سطل زباله مخفی کرده و تمام روزهایش به خیالات می‌گذرد. او از تمام روزهای سال فقط یک روز میان پوست موزها پنهان می‌شود و از مخفیگاهش بیرون می‌آید تا در رژه‌ی سالانه شرکت کند. اما مشکل اینجاست که امسال یک نفر سطل زباله را خالی کرده... این کتاب به معضل انزوا و تنهایی در کودکان پرداخته و ازجمله پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز است.

درباره‌ی کتاب چروکس کله غازی

چروکس کله‌غازی واقعا یک هیولای عجیب‌و‌غریب است. البته بیشتر از دیگران خودش این‌طور فکر می‌کند. او سه تار مو بیشتر ندارد، پوستش سبز است و دست و پاهایش تابه‌تاست. تازه تعداد دندان‌هایش هم به‌زور به‌ انگشت‌های یک دست می‌رسد. پس دلیل کافی برای غمگین و تنها بودن دارد. او در خانه‌اش که زیر زمین است و وسایل آن را از آشغال‌های سطل زباله‌ی مجاور ساخته، زندگی می‌کند. او آنقدر تنهاست که یک‌روز مجبور می‌شود برای خودش یک آدمک آب‌نباتی بسازد تا به او لبخند بزند... اما این کار هم خوشحالش نمی‌کند. در کتاب چروکس کله غازی (Rumple Buttercup)، نوشته‌ی متیو گری گوبلر (Matthew Gray Gubler) با شخصیتی آشنا می‌شوید که خودش را از همه‌ی لذت‌های زندگی محروم کرده. حتماً می‌پرسید چرا؟ چون او متفاوت است و حدس می‌زند همه از او بترسند و نخواهند با او دوست شوند. اما حتی تابه‌حال با آن‌ها حرف نزده که مطمئن شود این فکرش تاچه‌حد درست است. متأسفانه در دنیای چروکس کله‌غازی بیشتر اتفاقات در ذهن به‌وقوع می‌رسند. زندگی چروکس به‌تنهایی سپری می‌شود تا صبحِ روزِ رژه‌ی سالانه...

این کتاب به‌شکلی هنرمندانه به ویژگی انزواطلبی و دوری از جمع که ممکن است کودکان در محیط مدرسه و خانواده دچارش شوند، توجه نشان داده و نویسنده در روند داستان سعی در ارائه‌ی راه‌حلی برای اینگونه گره‌های عاطفی داشته است. کتاب چروکس کله غازی ترجمه‌ی میترا امیری است که نشر پرتقال آن را منتشر کرده و در دسترس علاقمندان قرار داده.

جوایز و افتخارات کتاب چروکس کله غازی

  • کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز
  • برگزیده‌ی جایزه‌‌ی کتاب سال فوربس

کتاب چروکس کله غازی مناسب چه کسانی است؟

اگر بین 7 تا 12 سالتان است و به‌خاطر ویژگی‌های متفاوتتان در جمع احساس تنهایی می‌کنید، حتماً این کتاب را بخوانید.

با متیو گری گوبلر بیشتر آشنا شویم

متیو گری گوبلر هم داستان می‌نویسد، هم کارگردان و نقاش و بازیگر است! تازه شعبده‌بازی هم می‌داند. این اولین کتاب متیوست که با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان روبه‌رو شده.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چروکس کله غازی: داستانی درباره تنهایی، ته نشینی و موز
نویسنده
مترجممیترا امیری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات124
زبانفارسی
شابک978-600-462-746-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چروکس کله غازی

الهه حسن زاده اول
۱۴۰۲/۹/۲۴
داستان سرگرم کننده‌ای داره جدا از شخصیت بانمکش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چروکس کله غازی

برای دریافت کتاب چروکس کله غازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.