معرفی و دانلود کتاب چشم‌های آبی او

عکس جلد کتاب چشم‌های آبی او
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چشم‌های آبی او و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چشم‌های آبی او و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چشم‌های آبی او

کتاب چشم‌های آبی او به قلم مهسا عرب عامری، داستان عاشقانه دخترکی است که در یک روز پدر و مادرش را از دست می‌دهد و در میان این همه اندوه نور امیدی برایش روشن می‌شود.

در بخشی از کتاب چشم های آبی او می‌خوانیم:

چشمان آبی رنگش باز شد به من خیره ماند لب‌هایش را تکان داد اما نتوانست حرفی بزند. دستش را روی دستم گذاشت و دوباره تلاش کرد.

- ت،،، رانه،،، م،،، ، ما،،، مانم

نتوانست ادامه دهد، آب دهانش را قورت داد، چشم به لب‌هایم دوخت چه بگویم ترنم؟ که آتشی درون قلبم شعله‌ور شده چه بگویم ترنم که دیگر نه مادری هست نه پدری.

چه بگویم که دیگر صدای محراب را نمی‌شنویم. اتاق برادرم سوخت و خاطرات ما هم خاکستر شد. ترنم دلم خون است. حرف برای گفتن زیاد دارم اما کو زبانی که قادر به گفتن این همه درد باشد؟ کو گوش‌هایی که توان شنیدن داشته باشد؟ در اتاق باز شد عمویم در چهارچوب ایستاد، ترنم نگاهش را به صورت عمو دوخت.

عمو به کمک من شتافت و ترنم را نوازش کرد. شباهت عمو خلیل به پدر زیاد بود انگار وجودش مرهمی برای زخم‌های ترنم شد که چشمانش را بست و آرام گرفت.

ساعت‌ها گذشت و ترنم با داروهایی که خورده بود همچنان خواب بود هر از گاهی چشمانش را باز می‌کرد با وجود عمو دوباره آرام می‌گرفت و می‌خوابید. از پنجره به بیرون خیره شدم هوا تاریک شده بود دلم می‌خواست با صدای بلند گریه کنم تا سبک شوم.

درد بزرگی در سینه‌ام سنگینی می‌کرد. به حیاط بیمارستان رفتم جایی خلوت در گوشه‌ای از حیاط به درختی که در آن جا بود تکیه زدم و تا می‌تونستم با صدای بلند گریه کردم برایم مهم نبود که مردم چه جوری به من نگاه می‌کردند و هرکدام با ترحم از کنارم رد می‌شدند، چشمم باز نمی‌شد مدت زیادی در تنهایی خود زار زدم دلم برای خانواده‌ام تنگ شده بود اما چاره نداشتم شاید اگر ترنم نبود من هم خودم را کشته بودم.

اما الان ترنم به من نیاز دارد. از روی زمین برخاستم لباسم را که غرق خاک بود تکان دادم و به سمت سالن به راه افتادم جانی برایم نمانده بود اما باید روی پایم بایستم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چشم‌های آبی او
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آذرفر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات159
زبانفارسی
شابک978-622-6333-58-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چشم‌های آبی او

نیلوفر ل
۱۳۹۹/۶/۱۶
اصلا به جزییات توجه نشده بود و خیلی سرسری تموم شد. اصلا هیچ احساس خاصی تو داستان رد و بدل نشد و هیچ چالش خاصی که خواننده رو درگیر کنه توی داستان وجود نداشت به جز یه فوت پدر و مادر و یه تجاوز که تو چند صفحه فیصله پیدا کرد. هرچند قلم نویسنده خیلی تمیز و خوب بود.
زهرا مالکی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
داستان خوبی بود فقط‌ ای کاش نویسنده محترم کمی به قانون جامعه ما دقت می‌کرد
اینکه فرزندان صغیر حتما باید قیم داشته باشند اگر نداشته باشند اداره سرپرستی مسولییت اونارو قبول می‌کنه دیگه اینکه اونا به اون سرعت نمی‌تونستند ملک پدری رو بفروشند
آرمیتا رضایی
۱۳۹۹/۳/۱۱
مهشرررر بود دوست داشتم رمانشو اما حیف که پولیه 🥺😔☹️
سمیرا
۱۴۰۰/۲/۲
بد نبود من فقط برای سرگرمی‌ خوندم چیز خاصی نداشت
Mahya Marjani
۱۳۹۹/۷/۱۷
کاملا مثل سناریوهای فیلم‌های هندی!!!!
سیما خمسه
۱۴۰۱/۲/۱۷
به نظر من خسته کننده بود
niloofar karimi
۱۳۹۸/۱۱/۱
عالی بودواقعا خیلی خوب
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب چشم‌های آبی او

برای دریافت کتاب چشم‌های آبی او و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.