معرفی و دانلود کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد پاسخ)

عکس جلد کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد پاسخ)
قیمت:
84000 تومان - 8.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد پاسخ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد پاسخ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد پاسخ)

اگر می‌خواهید در ماراتن کنکور سراسری برنده باشید، بهترین کار این است که آزمون‌هایتان را تحلیل و اشتباهات پرتکرار خود را بررسی کنید. کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد پاسخ) پاسخ‌نامه تشریحی آزمون‌هایی است که در کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال) منتشر شده است و شما را برای ارزیابی علمی خودتان آماده می‌کند.

درباره کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد پاسخ)

شرکت در آزمون‌های آمادگی پیش از کنکور یکی از ضروری‌ترین کارهایی است که شما را برای موفقیت در کنکور سراسری آماده می‌کند. اما چیزی که اهمیت این آزمون‌ها را بالاتر می‌برد، بررسی پاسخنامه تشریحی و رفع اشکالات است.

کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد پاسخ) از مجموعه کتاب‌های چند کنکور خیلی سبز این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که آزمون‌های خود را با ریز جزییات پاسخ‌های آن بررسی و رفع اشکال کنید. با داشتن این کتاب می‌توانید دلایل پاسخ اشتباه خود را پیدا کرده و شیوه درست پاسخ‌دهی به سوالات را به خاطر بسپارید.

بهتر است بدانید تمام 12 کنکوری که از سال 1396 تا 1402 در کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال) وجود دارد، کاملا با دروس نظام جدید مطابقت داده شده است. بنابراین همه پاسخ‌های تشریحی موجود در کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد پاسخ) نیز به‌روز شده و طبق دروس نظام جدید ارائه شده است.

کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد پاسخ) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه داوطلبان شرکت در کنکور سراسری علوم انسانی مفید و کاربردی است.

لطفاً در نظر داشته باشید که این کتاب صرفاً شامل پاسخ‌نامه‌ی تشریحی است و پرسش‌ها در کتاب دیگری با عنوان «چند کنکور رشته ریاضی (جلد سؤال)» آمده‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد پاسخ)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات252
زبانفارسی
شابک978-622-230-008-1
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
84000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد پاسخ)

برای دریافت کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد پاسخ) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.