معرفی و دانلود کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم!

عکس جلد کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم!
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم!

پائول چک از مربیان اسبق تیم بوکس ارتش ایالات متحده بوده است که در کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم! به شما می‌آموزد چگونه با توجه به نیازها، توانایی‌ها و متناسب با برنامه‌ی منحصربه‌فرد زندگی خود به ورزش بپردازید، عادات غذایی‌تان را اصلاح کنید، رژیم غذایی متعادلی داشته باشید و سبک زندگی سالم‌تری را در پیش بگیرید.

درباره‌ی کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم!

کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم! (!How to Eat, Move and be Healthy) با تأکید بر تفاوت‌های فردی، به هر شخص کمک می‌کند تا در برخورد با مقوله‌ی رژیم، ورزش و سلامتی برنامه‌ی غذایی، ورزشی و در کل، برنامه‌ی زندگی متناسب با خودش را بیابد. این کتاب، نیازهای مختص به شخص شما را شناسایی می‌کند و به شما می‌آموزد که چگونه مسائلی را که مانع می‌شوند تا بهترین نسخه‌ی خود باشید، برطرف کنید و بر احساسات بدی که به شما هجوم می‌آورند، مسلط شوید. پائول چک (Paul Chek)، ورزشکار، درمانگر عصبی-عضلانی و متخصص ورزش‌های اصلاحی، در این کتاب، خواننده را با یک دستورالعمل چهارمرحله‌ای که امتحان خود را پس داده و بر روی هزاران نفر آزمایش شده است، همراه می‌کند تا به او کمک کند به بهترین اندامی که برایش ممکن است، دست یابد و تصویر مطلوبی از خودش داشته باشد. او بر این باور است هر کسی با اجرای این چهار مرحله در زندگی شخصی خود، می‌تواند به تمام اهداف خود برسد:

  1. پر کردن پرسشنامه‌ها؛
  2. نوشتن یک برنامه‌ی غذایی شخصی‌سازی شده برای خود؛
  3. طراحی یک برنامه‌ی تمرینی با تمرکز بر نیازهایتان؛
  4. تنظیم یک سبک زندگی سالم‌تر مطابق با برنامه‌ی روزانه‌تان.

کاهش وزن، رسیدن به تناسب‌اندام، تغییر سبک زندگی و تغییر در الگوی تغذیه از دستاوردهای این کتاب است. پائول چک در طول این مسیر، با ارائه‌ی راهکارهای عملی، قدم به قدم همراه شماست. با خواندن این اثر، با تکنیک‌ها و رازهایی آشنا می‌شوید که تا پیش از این، صرفا در دسترس دانشجویان و مراجعان پائول چک قرار داشت.

کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم! به ترجمه‌ی گلناز فائزی و به کوشش انتشارات مبانی به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم!

  • این اثر «کتاب مقدس تغییر و تغذیه» است. (.Eric Serrano M.D)
  • کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم! بهترین اثری است که تابه‌حال خوانده‌ام. من متقاعد شده‌ام که در هیچ‌جایی مگر در کتاب مقدس چنین اطلاعات خارق‌العاده‌ای که تغییردهنده‌ی زندگی هستند، وجود ندارد. (مت بانکز - مربی شخصی در ایالات متحده‌ی آمریکا)

کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به همه‌ی کسانی که قصد دارند متناسب با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فیزیکی خود به وزن ایده‌آلشان دست یابند، تغذیه‌ی خود را اصلاح کنند و سبک زندگی سالم‌تری داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم! می‌خوانیم

این وزنه و ترازو بهتون نمیگه که چقدر چربی و عضله که هر دو برای سامتی بدن ضروری هستند رو سوزوندین یا از دست دادید. خیلی از بیماران و مراجعین به من گفتند که به خاطر افزایش وزنی که پیدا کردند، از انجام برنامه‌های فعالیت بدنی منصرف شدند. وقتی از اون‌ها خواسته شد در مورد برنامه‌شون توضیح بدن، بدیهی هست که عضله‌سازی حرف اول رو میزنه و چون عضله چگالی بیشتری نسبت به چربی داره، بنابراین باعث افزایش وزن میشه. بعد این افراد با خودشون فکر می‌کنند که چاق شدند و همه‌شون مرتکب یک اشتباه مشترک میشن و در نتیجه تصمیم میگیرن که کالری دریافتی رو کاهش بدن!

کاهش کالری معمولا کار وحشتناکیه. پاسخ بدن به محدود کردن کالری این هست که تعداد آنزیم‌هایی که باعث چربی‌سوزی میشن رو کاهش و تعداد آنزیم‌های ذخیره‌کننده چربی رو افزایش میده. بدن خیلی زود با تغییر تولید هورمون مواجه میشه و سرعت سوخت‌وساز رو کم می‌کنه تا بتونه با کاهش سطح سوخت زنده بمونه. هرچقدر بیشتر فعالیت بدنی کنید، استرس بیشتری به بدن گرسنه‌تون وارد می‌کنید و سرعت سوخت‌وساز بدن کاهش پیدا می‌کنه. برای اینکه زنده بمونید، تیروئید سوخت‌وساز رو پایین میاره. اگر مطابق با نوع رژیم غذایی الگوی اولیه‌تون غذا بخورید، در صورت مصرف مقادیر کافی چربی، دیگه لازم نیست زیاد غذا بخورید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تقدیر و تشکر
پیشگفتار
فصل 1: اگر انیشتین پزشک شما بود
فصل 2: چجوری از برنامه‌های این کتاب استفاده کنیم
فصل 3: رژیم «بی‌رژیم»
فصل 4: شما همونی هستید که می‌خورید
فصل 5: شما مجبور نیستید خودتون رو درگیر کنید!
فصل 6: تمرین‌های انرژی‌زا
فصل 7: رفتن به ناحیه مرکزی تنه 115
فصل 8: تمرینات بدنی کارآمد
فصل 9: ملاحظات ویژه
فصل 10: همه چی رو کنار هم بگذاریم
فصل 11: آیا استرس روی سلامت تاثیر میزاره؟
فصل 12: آیا به موقع به رختخواب میرید؟
فصل 13: هیچ وقت مصرف کالری رو قطع نکنید
فصل 14: آیا سیستم گوارش‌تون سالمه و درست کار می‌کنه؟
ضمیمه
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم!
نویسنده
مترجمگلناز فائزی
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات252
زبانفارسی
شابک978-622-6882-58-3
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم!

برای دریافت کتاب چه چیزهایی بخوریم، تحرک داشته باشیم و سلامت باشیم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.