معرفی و دانلود کتاب چه کسی مرا گم کرده است؟ (مشی زندگی)

عکس جلد کتاب چه کسی مرا گم کرده است؟ (مشی زندگی)
قیمت:
16000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چه کسی مرا گم کرده است؟ (مشی زندگی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چه کسی مرا گم کرده است؟ (مشی زندگی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چه کسی مرا گم کرده است؟ (مشی زندگی)

کتاب چه کسی مرا گم کرده است؟ (مشی زندگی) نوشته‌ی حسن شریفی، مجموعه‌ای برگزیده از حکایات کوتاه و سخنان جذاب، سازنده، مفرح و امید‌بخش بزرگان است.

هدف از گردآوری این کتاب که برگرفته از مطالب آموزنده‌ی دنیای مجازی می‌باشد، ترویج سخنان نیک و تأثیرگذار، به منظور سوق دادن بیش از پیش زندگی خوانندگان عزیز به سمت و سوی حقیقت، معنویت، آرامش، عشق و امید است.

این مجموعه در راستای تداوم بقای سخنان حکیمانه و آموزنده، در قالب جملات انرژی‌بخش، پیام‌های زندگی‌ساز و امیدبخش بزرگانی گردآوری شده است که با دمیدن امید و نشاط به روح، موسیقی روانی انسان را دلنشین کرده، زندگی را معنا می‌بخشد و می‌توان آیین‌های خودیابی، باورهای صحیح، رازهای موفقیت، آرامش، نشاط و امید را در آن‌ یافت.

در بخشی از کتاب چه کسی مرا گم کرده است؟ (مشی زندگی) می‌خوانیم:

ده فرمان زندگی
1- دعا لاستیک یدک نیست که هرگاه مشکل داشتی از آن استفاده کنی. بلکه مانند فرمان یک اتومبیل است که راه به راه، درست هدایت می‌کند.
2- می‌دانی چرا شیشۀ جلوی ماشین آنقدر بزرگ است ولی آینۀ عقب آنقدر کوچک؟ چون گذشته به اندازۀ آینده اهمیت ندارد. بنابراین همیشه به جلو نگاه کن و ادامه بده.
3- دوستی مثل یک کتاب ارزشمند است. چند ثانیه طول می‌کشد که آتش بگیرد ولی سال‌ها طول می‌کشد تا نوشته شود.
4- تمام چیزها در زندگی موقتی هستند. اگر خوب پیش می‌روند از آن‌ها لذت ببر، چون برای همیشه دوام نخواهند داشت؛ و اگر بد پیش می‌روند هم نگران نباش، چون باز هم برای همیشه دوام نخواهند داشت.
5- دوست‌های قدیمی طلا هستند، دوستان جدید الماس. اگر یک الماس بدست آوردی طلا را فراموش نکن چون برای نگهداشتن الماس همیشه به پایۀ طلا نیاز داری!
6- اغلب وقتی امیدت را از دست می‌دهی و فکر می‌کنی که این آخر خط است، خدا از بالا به تو لبخند می‌زند و می‌گوید: «آرام باش عزیزم، این فقط یک پیچ تند است نه پایان راه.»
7- وقتی خدا مشکلات تو را حل می‌کند تو به توانایی‌های او ایمان داری. پس این را بدان که وقتی خدا مشکلات تو را حل نمی‌کند، او به توانایی‌های تو ایمان دارد.
8- شخص نابینایی از حکیمی پرسید: «ممکن است چیزی بدتر از، از‌ دست دادن بینایی باشد؟»
او جواب داد: «بله، از دست دادن بصیرت.»
9- وقتی شما برای دیگران دعا می‌کنید، خدا می‌شنود و اجابت می‌کند، پس بعضی وقت‌ها که شما شاد و خوشحال هستید و همه ‌چیز عالیست، یادتان باشد که کسی برای شما دعا کرده است.
10- نگرانی، مشکلات فردا را دور نمی‌کند بلکه تنها آرامش امروز را دور می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل اول: زندگی معنوی، مشی زندگی
فصل دوم: امیدواری، قدرت اندیشه
فصل سوم: عشق، عاطفه، ارتباط
فصل چهارم: فرهنگی، اجتماعی
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چه کسی مرا گم کرده است؟ (مشی زندگی)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-600-289-161-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
16000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چه کسی مرا گم کرده است؟ (مشی زندگی)

عادل ش
۱۳۹۷/۷/۲۷
سلام کتاب خوبیه ولی بعضی از داستانها قدیمیه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چه کسی مرا گم کرده است؟ (مشی زندگی)

برای دریافت کتاب چه کسی مرا گم کرده است؟ (مشی زندگی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.