معرفی و دانلود کتاب چگونه استخدام شویم؟ راهکارهای کاربردی برای استخدام موفق

عکس جلد کتاب چگونه استخدام شویم؟ راهکارهای کاربردی برای استخدام موفق
قیمت:
13000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه استخدام شویم؟ راهکارهای کاربردی برای استخدام موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه استخدام شویم؟ راهکارهای کاربردی برای استخدام موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه استخدام شویم؟ راهکارهای کاربردی برای استخدام موفق

احمدرضا نخجوانی در کتاب چگونه استخدام شویم؟ راهکارهای کاربردی برای استخدام موفق با زبانی ساده به شما می‌آموزد که برای موفقیت در یک مصاحبه کاری و یافتن شغل مورد علاقه‌تان باید از چه دستورالعمل‌هایی پیروی کنید. با خواندن این کتاب شگفت‌انگیز نه تنها الگویی مناسب برای شیوه مصاحبه کردن می‌یابید؛ بلکه نکات شگرف و حیاتی برای داشتن یک زندگی منظم و هدفمند را می‌آموزید.

درباره کتاب چگونه استخدام شویم:

در جستجوی شغل مناسبی هستید که با روحیات‌تان سازگار باشد؟ به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اید و برای ورود به بازار کار از شما سابقه کار می‌خواهند؟

احمدرضا نخجوانی با تکیه بر سال‌ها تجربه موفق در زمینه مدیریت شرکت‌های بزرگ، در کتاب چگونه استخدام شویم پاسخ تمام این پرسش‌های مأیوس کننده را به همراه راهکارهای شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد. شما با رعایت نکاتی که در این کتاب ذکر شده است، موفقیت‌تان را در زمینه کاری و حتی زندگی شخصی تأمین می‌کنید.

این کتاب کم‌حجم و کاربردی در 5 فصل تنظیم شده است. نخجوانی ابتدا دربارۀ مفروضات اولیه برای استخدام شدن در سازمان‌ها صحبت می‌کند و سپس در فصل دوم از چگونگی یافتن سازمان مناسب برای استخدام شدن نکاتی را ذکر می‌کند. در ادامه مباحثی در زمینه ویژگی‌های مطلوب و ایده‌آل فرد مصاحبه‌شونده و ترفند‌های کلامی و فیزیکی برای روز مصاحبه مطرح می‌گردد و در نهایت پیشنهادهایی مؤثر و سودمند جهت موفقیت شغلی پس از استخدام شدن و یافتن شغل مورد علاقه را ارائه می‌دهد.

خواندن کتاب چگونه استخدام شویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر در جستجوی شغل ایده‌آلتان هستید و فکر می‌کنید بدون داشتن آشنا و اصطلاحا پارتی نمی‌توانید وارد بازار کار شوید و شغل مورد علاقه‌تان را تصاحب کنید، این اثر شگفت‌انگیز را از دست ندهید.

با احمدرضا نخجوانی بیشتر آشنا شویم:

مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شاتل، احمدرضا نخجوانی، سال 1352 در تهران متولد شد. این کارآفرین برتر، تحصیلات خود را در زمینه علوم اقتصادی ادامه داد و پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد اسلامی، راهی کشور فرانسه شد و توانست مدرک دکتری رشته مدیریت را از دانشگاه لیون اخذ نماید. نخجوانی حین فعالیت‌هایش در این حوزه، علاقه‌اش به صنعت هوانوردی را پیگیری کرد و توانست مدرک خلبانی CPL, PPL و IP با موفقیت دریافت کند و اکنون به طور رسمی با مدارس هوانوری همکاری دارد.

در بخشی از کتاب چگونه استخدام شویم می‌خوانیم:

یک‌سری اشتباهات وجود دارد که گاه متقاضیان به آن دچار می‌شوند و باید همه‌ی تلاش خود را به کار بندند که از آن فاصله بگیرند. رعایت نکردن همه‌ی مواردی که در صفحات پیشین گفته‌ام، از جمله‌ی این اشتباهات است. با این حال، موارد دیگری نیز وجود دارد که چون در جلسات مصاحبه رخ می‌دهد، به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنم:

ممکن است بحث اصلی مصاحبه را گم کنیم و مصاحبه‌گر را نیز به دنبال خود بکشانیم. نتیجه‌ی این اشتباه، حسرتی‌ست که پس از جلسه‌ی مصاحبه به سراغ ما خواهد آمد که ای‌کاش، درباره‌ی فلان موضوع صحبت شده بود. دوباره این موضوع، نشان می‌دهد که مدیریت جلسه تا چه اندازه می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.

ممکن است طی گفت‌و‌گو، هیجان‌زده یا عصبانی شویم. اگر به دام چنین موضوعی بیفتیم، احتمال مردود شدن در مصاحبه بسیار افزایش می‌یابد. مصاحبه‌گر نیز ممکن است از این شگرد برای آزمودن متقاضی استخدام، استفاده کند تا اطمینان یابد متقاضی، در آینده اگر با مشتری یا همکاران دچار چالش شود، تا چه اندازه می‌تواند رفتار و گفتار خود را مدیریت کند.

ممکن است بسته به مسایل روز کشور، ناخواسته وارد مسایل سیاسی شویم. حتا چه بسا مصاحبه‌گر به عمد، این کار را انجام دهد تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی ما داشته باشد. در چنین مواردی باید متقاضی استخدام درنهایت بی‌طرفی و با احتیاط، خود را از بحث بیرون بکشد.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل اول: مفروضات اولیه پیش از استخدام
فصل دوم: چگونه سازمان مطلوب را انتخاب کنیم؟
فصل سوم: جذابیت‌های متقاضی استخدام
فصل چهارم: توصیه‌های مهم برای جلسه‌ی مصاحبه‌ی استخدام
فصل پنجم: توصیه‌هایی برای پس از استخدام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه استخدام شویم؟ راهکارهای کاربردی برای استخدام موفق
نویسنده
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-964-442-985-9
موضوع کتابکتاب‌های آزمون‌های استخدامی
قیمت نسخه الکترونیک
13000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه استخدام شویم؟ راهکارهای کاربردی برای استخدام موفق

سپیده سلمانی پور
۱۴۰۱/۹/۷
کل کتاب رو تو ۱ روز خوندم و تونستم چیزای مفیدی یاد بگیرم خیلیی خیلیی توصیه میشه واسه افرادی که تازه میخوان وارد کار بشن و استرس و نگرانی دارن واسه مصاحبه‌های اولیه تو این کتاب یاد میگیرین قبل مصاحبه چیکار کنین تو خوده مصاحبه چیا بگین و چیا نگین حتی چجوری لباس بپوشیم و زبان بدنتون چجوری باشه حتی بعد مصاحبه هم نکاتی میگه که به نظرم خیلی مهمه در کل ارزش خوندن داره و من دوست داشتم کتابشو
عمران صدوقی
۱۴۰۱/۴/۲۷
این کتاب مراحل پیش از استخدام، حین استخدام وپس از استخدام بهت توضیح میده و ویژگی وجذابیتهایی که یک متقاضی باید داشته باشه رو میگه
saeid bahrami
۱۴۰۱/۲/۹
خووب بود. منتظران مصاحبه و استخدام حتما مطالعه‌ش کنن
میثم عجم
۱۴۰۱/۱/۱۳
من انتخاب می‌کنم این کتاب رو و به بقیه هم پیشنهاد میدم
Elaaaa §
۱۴۰۰/۵/۱۱
عالی بود👌👌کوتاه و مفید پیشنهاد میکنم بخونید
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب چگونه استخدام شویم؟ راهکارهای کاربردی برای استخدام موفق

برای دریافت کتاب چگونه استخدام شویم؟ راهکارهای کاربردی برای استخدام موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.