معرفی و دانلود کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم

عکس جلد کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم
قیمت:
۲۹,۱۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم

اگر می‌خواهید فقط با 13 قانون و 7 روش متوجه راه‌های کنترل ذهن گردید و در تشخیص زبان بدن استاد شوید، کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم برای شماست. دنیل اسپید در این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه با دیدن نشانه‌ها، نیت دیگران را تشخیص دهید و نگذارید هیچ‌کس جز خود شما، مهار زندگی‌تان را در دست بگیرد.

درباره‌ی کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم

ذهن شما دقیقاً از زمانی که از خواب برمی‌خیزید، به‌نوعی مدیریت و کنترل می‌شود؛ آن هم توسط کسانی که ممکن است آن‌ها را نشناسید. رسانه‌ها، کتاب‌ها، فیلم‌ها، موسیقی، تبلیغات، فضای مجازی، خانواده، دوستان،‌ همکاران و همه‌ی افرادی که روزانه با آن‌ها در ارتباط هستید، ذهن شما را کنترل می‌کنند. در بعضی مواقع شما متوجه این نوع از کنترل ذهن هستید و خیلی سریع بر اوضاع مسلط می‌شوید. اما در بیشتر اوقات، این کنترل ذهن بدون آن‌که متوجه آن باشید در جریان است. حتی زمانی که تصمیم به خواندن کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم (How To Analyze People) می‌گیرید، ذهن خودتان را در کنترل دنیل اسپید (Daniel Spade) قرار داده‌اید!

تا این‌جا به نظر می‌رسد که بیشتر کارهای ما تحت‌تأثیر ذهن دیگران است؛ اما اوضاع وقتی پیچیده می‌شود که با افراد کنترل‌گر روبه‌رو می‌شوید و آن‌ها ذهن شما را دست‌کاری می‌کنند. در این صورت چه کار باید کرد؟ قسمت مهمی از کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم، به این موضوع اختصاص دارد. فرقی ندارد که آن شخص کنترل‌گر پدر و مادر شما باشد یا حتی فرزندتان. آن‌ها بعضی اوقات می‌خواهند از شما برای رسیدن به اهداف خودشان استفاده کنند و برای همین، از تکنیک‌های کنترل‌گری استفاده می‌کنند. افرادی که به این روش‌ها و تکنیک‌ها آگاه هستند، فریب نمی‌خورند. دنیل اسپید 13 قانون را به شما آموزش می‌دهد که با استفاده از آن‌ها، دیگر بعید است کسی بتواند بر تصمیم‌های شما مسلط شود.

معرفی و دانلود کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم

اگر با روانشناسی تاریک آشنا باشید، می‌دانید که کنترل ذهن و دستکاری آن در این شاخه از روانشناسی قرار می‌گیرد. بعضی از افراد فکر می‌کنند روانشناسی تاریک یک عبارت برساخته است و هیچ واقعیتی در دنیای بیرون ندارد. اما با نگاه به اطرافتان و روابط افراد با هم، متوجه می‌‌شوید که افراد زیادی در حال دستکاری و کنترل ذهن مردم هستند. مخصوصاً حکومت‌ها از ابعاد گسترده‌ی روانشناسی تاریک برای فریب مردم بهره می‌برند. اگر می‌خواهید تحت‌تأثیر عوامل مختلف قرار نگیرید، به سراغ کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم بروید.

البته دنیل اسپید تأکید دارد که اگر روش‌های کنترل ذهن در دست افراد کنترل‌گر باشد، نتیجه زیان‌بار خواهد بود. اما اعمالی چون مدیتیشن، هیپنوتیزم، تصویرسازی و... نیز هستند که زندگی ما را بهتر می‌کنند. برای مثال در مراقبه شما ذهن را از افکار خالی می‌کنید تا به آرامش و صلح برسید. این روش کنترل ذهن به آرامش، تفکر مثبت و خلاقیت بیشتر منجر می‌شود.

دنیل اسپید در کتاب خود از مثال‌های زیادی بهره می‌برد تا شما را با تکنیک‌های کنترل ذهن آشنا کند. آگاهی از این تکنیک‌ها باعث می‌شود که مهار زندگی خود را در دست بگیرید و به دیگران اجازه ندهید که شما را تحت‌تأثیر قرار دهند. نویسنده‌ی کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم، سعی کرده با تقسیم کردن موارد پیچیده به چند بخش ساده و قابل‌فهم، شما را با مفاهیم روانشناسی تاریک، ان‌ال‌پی، شناخت زبان بدن و... آشنا کند. نمودارها و تصاویر کتاب نیز منابع خوبی برای درک بهتر موضوع کنترل ذهن و تکنیک‌های آن هستند.

کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم به‌ همت انتشارات ادیبان روز و با ترجمه‌ی دکتر محسن قلی‌زاده کیسمی به انتشار رسیده است.

کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم برای کسانی است که می‌خواهند در ارتباط با دیگران موفق عمل کنند و نگذارند که کسی کنترل زندگی آن‌ها را در دست بگیرد.

در بخشی از کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم می‌خوانیم

پژوهش جالبی که دانشگاه UCLA انجام داد نشان می‌دهد که تنها 7 درصد ارتباط انسان به‌طور کلامی انجام می‌شود. این نشان می‌دهد که کلام ما خیلی کمتر ازآنچه فکر می‌کنیم در ارتباطاتمان مؤثرند. مخصوصاً وقتی می‌فهمیم که 55 درصد از مکالماتمان، بر طبق این پژوهش، از زبان بدنمان نشأت می‌گیرند درحالی‌که 38 درصد بقیه، به تُن صدای ما مربوط است. این بدین معنی است که اگر شما بتوانید آن 55 درصدی که بدون کلام بیان می‌شود را رازگشایی کنید، شما در روابط بین شخصی به‌طور معناداری از دیگران جلو هستید.

تلنت اسمارت، یکی از منابع پیشروی هوش احساسی، آزمایشی انجام داد که در آن تقریباً یک میلیون فرد شرکت داشتند. نتیجه خیره‌کننده این آزمایش نشان داد که کسانی که در پله‌های بالایی قرار می‌گرفتند، کسانی بودند که هوش احساسی بالاتری داشتند. در حقیقت می‌توان گفت که 90 درصد آن‌ها. در میان مهارت‌های کلیدی که این افراد داشتند، توانایی رمزگشایی‌شان برای نشانه‌های غیرکلامی ارتباط بود.

قبل از اینکه بخواهیم آن هفت استراتژی تحلیل رفتار غیرکلامی را بیاموزیم، بهتر است چیزی را در ذهن نگه‌ داریم. از تمرکز زیاد و اغراق در این کار بپرهیزید و به یاد داشته باشید که بدن شما هم مثل تمام افراد دیگر نشانه‌هایی را از خود نشان می‌دهد. آرام باشید و به‌طور طبیعی رفتار طرف مقابله‌تان را زیر نظر بگیرید، بدون اینکه زیاد از حد نکته‌جو باشید و نشانه‌های دریافتی را اغراق کنید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل یک: سیزده قانون کنترل و دست‌کاری ذهن
فصل دوم: فکر می‌کنم دارم کنترل می‌شوم
فصل سوم: بخش تاریک کنترل‌گری و دست‌کاری ذهنی
فصل چهارم: هفت روش تحلیل زبان بدن
فصل پنجم: مقابله با کنترل شدن در زندگی
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم
نویسنده
مترجممحسن قلی زاده کیسمی
ناشر چاپیانتشارات ادیبان روز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-622-7592-39-9
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم

عاطفه
۱۴۰۳/۱/۸
برای پی بردن به شخصیت افراد و نحوه رفتار با ان ها بسیار کمک کننده است وتوصیه میشه و نکته‌ای بودن این کتاب و توضیح اضافه و خسته کننده‌ای اصلا نداره
سید یاسین بنی هاشمی
۱۴۰۳/۱/۱۹
اگه دوست دارید شخصیت و اخلاق رفتار هر ادمی که می خواهید تجزیه تحلیل کنید به شما پیشنهاد می کنم که این کتاب را حتما مطالعه کنید
حسین شیری
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
یک کتاب عالی در زمینه شناخت دیگران
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم

برای دریافت کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.