معرفی و دانلود کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم: چه شغل‌هایی در فضای باز سراغ داری؟

عکس جلد کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم: چه شغل‌هایی در فضای باز سراغ داری؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم: چه شغل‌هایی در فضای باز سراغ داری؟

اگر بخواهید بیشتر زمان خود را در طبیعت و فضای باز بگذرانید، مشاغل مرتبط زیادی وجود دارند که می‌توانید در آینده به سراغ آن‌ها بروید. کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم، توسط کرن براون نوشته شده تا کودکان را با مشاغلی آشنا کند که در فضای باز انجام می‌شوند. این کتاب مصور با بیانی شیوا تمام اطلاعات مورد نیاز کودکان را به صورت داستانی روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم

شاید شما هم به فعالیت‌هایی که در فضای باز انجام می‌شوند علاقه‌ی بیشتری داشته باشید و دلتان بخواهد روز خود را در هوای آزاد بگذرانید. کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم (That's a Job: I Like Outdoors)، مناسب افرادی‌ است که فعالیت در فضای باز و طبیعت را به فعالیت در فضاهای بسته و آپارتمان‌ها ترجیح می‌دهند. مشاغلی که باید برای انجام آن‌ها زمان خود را در فضاهای باز بگذرانید، کاملاً در این کتاب توضیح داده شده‌اند و می‌توانید با خواندن کتاب با شغل‌هایی آشنا شوید که شاید پیش از این از وجود آن‌ها بی‌خبر بوده‌اید. کرن براون (Carron Brown) در این راهنمای مشاغل، کارهایی که احتمالاً انجام آن‌ها برای شما جذاب باشد را به شکل داستانی توضیح داده است. در هر بخش از کتاب، برای یک روز کاری همراه افرادی هستیم که مشاغلی که به عهده دارند، در فضای باز انجام می‌شوند.

پیش از هر چیزی، داشتن اراده‌ی قوی و علاقه به طبیعت و ماجراجویی، مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که برای کار در فضای باز به آن‌ها احتیاج دارید. اگر روحیه‌ی ماجراجویانه‌ای داشته باشید و به طبیعت اهمیت بدهید، حتماً از مشاغلی که مرتبط با فضای باز، طبیعت یا محیط زیست هستند لذت خواهید برد. پس اگر این ویژگی‌ها را در خود می‌بینید، بهتر است با مشاغلی که به علایق‌تان نزدیک‌ترند بیشتر آشنا شوید. با خواندن کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم، درباره‌ی 25 شغل که در فضای باز انجام می‌شوند اطلاعاتی به دست می‌آورید. مثلاً اگر به این‌ که در آینده آتش‌نشان محیط زیست شوید علاقه داشته باشید، با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که باید چه آموزش‌هایی ببینید، چه مسیری را دنبال کنید و آیا این شغل مناسب شماست یا نه.

در کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم، علاوه بر توضیحاتی که درباره‌ی مشاغل مختلف می‌خوانید، با بدترین و بهترین بخش هر شغل هم آشنا می‌شوید. همچنین در پایان کتاب، مشاغل مختلف بر اساس ویژگی‌های فردی و مهارت‌ها و علایق گروه‌بندی شده‌اند و می‌توانید بهتر متوجه شوید که چه مشاغلی برای شما مناسب‌ترند.

این کتاب توسط میترا امیری ترجمه شده و انتشارات پرتقال آن را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب کار و بار

مجموعه کتاب‌های کار و بار (That's a Job)، به صورت مصور و با لحنی ساده و کودکانه تهیه شده‌اند تا راهنمای شغلی کاملی برای کودکان باشند. در این مجموعه، مشاغل متفاوت به صورت موضوعی دسته‌بندی شده‌اند و در هر کتاب، کودک با مشاغلی آشنا می‌شود که درباره‌ی یک موضوع خاص هستند. «من حیوانات را دوست دارم» و «من ورزش را دوست دارم»، از کتاب‌های این مجموعه هستند که به فارسی ترجمه‌ شده‌‌اند و به ترتیب اطلاعاتی از مشاغل مرتبط با حیوانات و مشاغل مرتبط با ورزش ارائه می‌کنند. تصاویر جذاب و بیان ساده‌ی اطلاعات کاربردی در رابطه با شغل‌های مختلف، از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه کتاب هستند.

کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مصور آموزشی برای آشنایی کودکان 9 تا 12 ساله با مشاغل تهیه شده است.

در بخشی از کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم: چه شغل‌هایی در فضای باز سراغ داری؟ می‌خوانیم

وسایلمان را برمی‌داریم و به دیدن شاگردهایمان می‌رویم که با اشتیاق همراه با پدر و مادرشان منتظر ما هستند. حواسمان هست که بچه‌ها لباس‌های گرم پوشیده باشند و کفش‌های اسکی‌شان را درست به پا کرده باشند. پدر و مادرها می‌روند و من درس را با بازی ساده‌ی «از من تقلید کن» شروع می‌کنم. کار را با حرکات کششی شروع می‌کنم که بچه‌ها بدنشان را گرم کنند و آن‌ها هم هر حرکتی که من انجام می‌دهم، انجام می‌دهند.

بعد چند حرکت اولیه‌ی اسکی را نشانشان می‌دهم، مثل حرکت برف‌روب که کمک می‌کند سرعتمان را کنترل کنیم یا متوقف شویم. بعد از این که بچه‌ها مهارت‌های لازم را یاد گرفتند، همگی با تله‌اسکی به بالای شیب می‌رویم.

با بچه‌ها صف می‌بندیم. من جلوی صف می‌ایستم و همکارم انتهای صف. آرام‌آرام اسکی می‌کنیم و به جای این که صاف و مستقیم کل شیب را برویم پایین، کلی به مسیر پیچ‌وتاب می‌دهیم. چون این‌طوری آرام‌تر و مطمئن‌تر است. من عقبکی اسکی می‌کنم تا همکارم و بچه‌ها را ببینم و اگر کسی افتاد کمکش کنم. چندین و چند بار شیب را اسکی می‌کنیم و خیلی زود بچه‌ها اعتمادبه‌نفس پیدا می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
زیست‌شناس دریایی
سفرنامه‌نویس
زمین‌شناس
دیرینه‌شناس
محوطه‌ساز
مدیر خزانه‌ی گیاهان
مأمور محیط‌ زیست
جنگل‌بان
آتش‌نشان محیط‌ زیست
مدیر اردوگاه
مدیر ساخت‌وساز
مربی اسکی
بوم‌شناس
راهنمای تورهای ماجراجویانه
کشاورز
محیط‌بان
نجات‌غریق
مربی موج‌سواری
هماهنگ‌کننده‌ی جست‌وجو و نجات
مهندس کشتی‌رانی
مربی قایق‌رانی
مهندس راه و ساختمان
گیاه‌شناس
نقشه‌بردار
تکنسین برق
این شغل راست کار خودت است!
باز هم هست...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم: چه شغل‌هایی در فضای باز سراغ داری؟
نویسنده
مترجممیترا امیری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-622-274-357-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب علمی و آموزشی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم

برای دریافت کتاب کار و بار: من فضای باز را دوست دارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.