معرفی و دانلود کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS

عکس جلد کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS
قیمت:
۲۱۰۰۰ ۱۸,۹۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS

معرفی سیستم عامل آی‌او‌اس، آموزش نحوه‌ی راه‌اندازی موبایل و تبلت، بهینه‌سازی حافظه‌ی داخلی و افزایش عملکرد دستگاه تنها برخی از موضوعاتی هستند که در کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS به آن‌ها پرداخته شده است. محبوبه خوانی مجموعه‌ای از اطلاعات کاربردی را در زمینه‌ی تنظیمات گوشی موبایل و تبلت آیفون، در این اثر به شما عرضه کرده که بدون شک در بسیاری از موارد برایتان سودمند خواهند بود.

درباره‌ی کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS

حضور تکنولوژی و فناوری‌های نوین، به‌خصوص گوشی‌های هوشمند، زندگی امروزی بشر را دستخوش تحولات بنیادین کرده‌اند. درعین‌حال، تأثیرات غیرقابل‌انکاری بر روش‌های زندگی، عادات روزمره و نوع ارتباطات انسان‌ها گذاشته‌اند. در جهان کنونی، دیگر نمی‌توان زندگی را بدون حضور پرقدرت گوشی‌های موبایل تصور کرد. در حال حاضر، شناخت گوشی‌های موبایل یا تبلت‌ها، همچنین آشنایی با طیف متنوع کارکردهای آن‌ها به نوعی تخصص بدل شده تا جایی که حیطه‌ی جدیدی به نام کارشناسی گوشی‌های موبایل و تبلت پدید آمده است. برای این‌که از زوایای این حوزه، شناختی دقیق داشته باشید و اطلاعات خود را در مورد سیستم عامل موبایل‌ها و تبلت‌ها افزایش دهید، تهیه و خواندن کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS را به شما توصیه می‌کنیم. محبوبه خوانی هر آن‌چه را در این مورد باید بدانید، در کتاب حاضر به شما می‌آموزد.

نویسنده طی بخش‌های متعدد کتاب، ابتدا مخاطبان را با سیستم عامل IOS آشنا کرده و سپس نحوه‌ی راه‌اندازی اولیه‌ی دستگاه را برای خوانندگان شرح داده است. در ادامه نیز شیوه‌ی تنظیم پس‌زمینه برای آیفون یا آیپد، تنظیم امنیت اطلاعات در سیستم عامل IOS، روش جلوگیری از نصب برنامه‌های ناخواسته و مراحل ایجاد بک‌آپ برای دستگاه آیفون را بررسی کرده و آموزش داد.

محبوبه خوانی در بخش‌های دیگری از کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS، برگرداندن سیستم به تنظیمات کارخانه، چگونگی مدیریت مخاطبhن در دستگاه آیفون، تنظیم اینترنت و هات‌اسپات در آیفون، وصل کردن دستگاه آیفون به سیستم عامل ویندوز، شیوه‌ی مدیریت فایل‌ها و نصب برنامه‌های گوناگون برای دستگاه آیفون و موضوعاتی از این قبیل را شرح داده است.

بخش‌های دیگر کتاب به مخاطبان نشان می‌دهد که چطور می‌توان حافظه‌ی داخلی آیفون را بهینه‌سازی کرد و سرعت عملکرد دستگاه را افزایش داد. همچنین مراحل ساخت حساب کاربری اپل را نیز موبه‌مو برای خوانندگان مطرح می‌کند. بعد از مطالعه‌ی این کتاب، نه‌تنها با کارکردهای دستگاه آیفون خود کاملاً آشنا خواهید شد، بلکه نکته‌های مهمی را نیز در مورد برخی از کاربردهای پیچیده‌ی آن خواهید آموخت.

این راهنمای آموزشی را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و در اختیارتان قرار داده است.

کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان حوزه‌ی تکنولوژی و افرادی که مایل‌اند اطلاعات خود را در رابطه با گوشی‌های هوشمند و سیستم عامل آی‌او‌اس افزایش بدهند، بهتر است حتماً به سراغ کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS رفته و از آموزه‌های آن برخوردار شوند.

در بخشی از کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS می‌خوانیم

نکته اول: بروزرسانی کردن سیستم عامل آیفون

به روز نگه داشتن سیستم عامل IOS یکی از اصلی‌ترین روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی خود در مقابل هکرها محافظت کنید. هکر‌ها اغلب به دنبال نقص‌های امنیتی در کدگذاری اپل می‌باشند تا از آن برای دسترسی به اطلاعات شخصی شما استفاده کنند. همواره سعی کنید که آخرین و جدیدترین نسخه از سیستم عامل IOS را در آیفون خود نصب کرده و از آن استفاده کنید چرا که اپل با به روزرسانی سیستم عامل IOS تغییرات امنیتی را در آن اعمال می‌کند که به موجب آن‌ها دسترسی افراد سودجو به اطلاعات کاربر بسیار دشوارتر از قبل می‌شود. برای به روزرسانی جدیدترین نگارش IOS اپلیکیشن تنظیمات (Setting) را باز کنید و از قسمت General گزینه Software Update را انتخاب کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مؤلف
سیستم عامل IOS
روش انجام تنظیمات برای راه‌اندازی اولیه دستگاه آیفون
تنظیمات تصویر پس زمینه در آیفون و آیپد
روش انجام تنظیمات نور صفحه نمایش در آیفون
روش انجام تنظیمات برای افزایش امنیت اطلاعات در سیستم عامل IOS
انجام تنظیمات لازم برای جلوگیری از نصب برنامه‌های ناخواسته
روش ایجاد فایل پشتیبان (BACKUP) از دستگاه آیفون
روش برگرداندن سیستم عامل IOS به حالت کارخانه
مدیریت مخاطبین در آیفون و همگام‌سازی با حساب کاربری ICLOUD
روش انجام تنظیمات اینترنت در آیفون
روش به اشتراک گذاشتن اینترنت گوشی آیفون
روش ایجاد ارتباط دستگاه آیفون با سیستم عامل ویندوز
روش مدیریت فایل‌ها در آیفون
اپلیکیشن FILES در 11 IOS
روش نصب برنامه‌های آیفون
روش حذف برنامه‌های آیفون
روش اتصال آیفون به تلویزیون
فعال‌سازی و استفاده از اسکنر اثر انگشت آیفون و آیپد
روش‌های مؤثر در بهینه‌سازی حافظه داخلی آیفون
روش‌های مؤثر در افزایش سرعت عملکرد آیفون
مراحل ساخت حساب کاربری اپل (APPLE ID)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات133
زبانفارسی
شابک978-600-124-956-3
موضوع کتابکتاب‌های سیستم عامل
قیمت نسخه الکترونیک
۲۱۰۰۰ ۱۸,۹۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS

برای دریافت کتاب کارشناس نرم افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های IOS و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.