معرفی و دانلود کتاب کالبدشناسی حباب‏ های بازار سهام

عکس جلد کتاب کالبدشناسی حباب‏ های بازار سهام
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کالبدشناسی حباب‏ های بازار سهام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کالبدشناسی حباب‏ های بازار سهام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کالبدشناسی حباب‏ های بازار سهام

دکتر گئورگی کومارومی، استادیار رشته مالی دانشکده کسب و کار دانشگاه اروپای مرکزی واقع در بوداپست و استاد دانشگاه رشته مالی در دانشگاه بین‌المللی کسب و کار مجارستان است. وی درس‌های مختلف مالی را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تدریس می‌کند. او در حال حاضر بر روی پروژه تحقیقاتی با عنوان «نقش و اهمیت اقتصادی بورس سهام در مجارستان بین سال‌های 1864 تا 2005» مشغول به کار است که توسط صندوق تحقیقات علمی مجارستان  (OTKA) حمایت مالی می‌شود. علاقه‌مندی‌های تحقیقاتی او همچنین شامل جنبه‌های رفتاری و تجربی تصمیم‌گیری‌های مالی است.

«ما می‌دانیم حباب‌ها وجود دارند، اما حتی نمی‌توانیم وجودشان را اثبات کنیم (شاخص‌های ما چنین قابلیتی ندارند). می‌دانیم که حباب‌ها در شرایط خاص «می‌ترکند»، اما هنوز نتوانسته‌ایم شرایط لازم و کافی آن را تعریف کنیم.»

اقتصاددانان، اغلب اصطلاح «حباب بازار سهام» را برای تأیید تحلیل خود از بازار یا در توضیح رویدادهای گذشته و حال به کار می‌گیرند. این اصطلاح، بخشی از واژگان حرفه آنها و یکی از تعابیر رنگارنگ و تأثیرگذار مورد استفاده در علم اقتصاد است. اما حباب دقیقاً چیست؟
در واقع هیچ نظریه اقتصادی واحدی نیست که بتواند حباب‌های بازار سهام را توجیه کند.
برخی از مطالعات پیشین به این پرسش‌ها پرداخته‌اند و از دهه 1990 به بعد با تعداد روزافزون مقالات و مطالعات علمی و شبه‌علمی با موضوع تغییرات قیمت بازار سهام مواجه هستیم. اما از طیف وسیع تحقیقات به عمل آمده نتایج متناقض و نه چندان باثباتی بیرون آمده که بعضا حتی وجود خود حباب‌ها را زیرسؤال می‌برد. مولف این کتاب، کوشیده است به نقطه ضعف‌ نظریه‌های اصلی بپردازد.

فهرست مطالب کتاب

معرفی مجموعه کتاب‌های مؤسسه تحلیلگران مالی رسمی/حرفه‌ای/خبره هند (ICFAI)
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: وجوه مختلف حباب‌ها
فصل دوم: کالبدشناسی حباب بازار سهام
فصل سوم: مورد مجارستان، 2003-1996
فصل چهار: جمع‌بندی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کالبدشناسی حباب‏ های بازار سهام
نویسنده
مترجممریم ذوالفقار روشن
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات143
زبانفارسی
شابک978-600-7106-55-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کالبدشناسی حباب‏ های بازار سهام

Seyed Masoud
۱۳۹۷/۸/۱۴
اگر در بورس هستید و میخواهید علم خودتان را بالا ببرید و استراتژیهای خوبی در بورس طراحی کنید پس باید با حباب‌های بازار سهام اشنا بشید و انها رو نادیده نگیرید. این کتاب بهترین کتاب برای شناخت حباب‌های بازار سهام هستش و حتما انرا بخوانید.
shadi alaei
۱۳۹۹/۵/۲۳
کتاب یه مقدار پیچیده نوشته شده میتونست ساده تر باشه فرمول‌های ریاضی درباره ارزش ذاتی هم نوشته شده که حتی توی تحلیل بنیادی کاربردی نداره
Ali Kalantar
۱۳۹۹/۲/۶
واقعا ترجمه افتضاح و به هم ریخته بود، 30 درصد کتاب رو به زور خوندم فهمیدم وقتم هدر رفته گذاشتم کنار!!
Immortal 🌿⁦
۱۳۹۹/۴/۲۷
متاسفانه بد ترجمه شده، من که نمیتونم مطالب رو بفهمم, امیدوارم بقیه بتونن!
مهدی حق شناس
۱۴۰۱/۴/۲۳
متاسفانه کتاب شیوایی لازم را نداره و من نتونستم باهاش ارتباط بگیرم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب کالبدشناسی حباب‏ های بازار سهام

برای دریافت کتاب کالبدشناسی حباب‏ های بازار سهام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.