معرفی و دانلود کتاب کانسلیم: روشی متفاوت برای کسب سود در بازار سهام

عکس جلد کتاب کانسلیم: روشی متفاوت برای کسب سود در بازار سهام
قیمت:
۵۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کانسلیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کانسلیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کانسلیم: روشی متفاوت برای کسب سود در بازار سهام

یک راهنمای کاربردی و پرطرفدار، درباره‌ی اصول خرید موفق سهام. ویلیام جی اونیل که از موفق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین افراد حاضر در بازار سهام است، در کتاب کانسلیم (CAN SLIM)، یک روش سرمایه‌گذاری ابتکاری که بر رشد قابل‌توجه سهام در موسسات مختلف متمرکز شده را شرح داده است. اگر به تازگی به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار سهام افتاده‌اید و یا اگر در این حرفه باسابقه‌اید اما به دنبال کسب سود بیشتر هستید، این اثر می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

درباره‌ی کتاب کانسلیم

ورود به دنیای سرمایه‌گذاری و بقا در آن، به طوری که سودی که از این سرمایه‌گذاری‌ها کسب می‌کنیم، بر زیان‌های آن‌ها بچربد، چالش‌های زیادی را همراه خود دارد. سرمایه‌گذاری هم مانند هر کار دیگری به دانش و مهارتی نیاز دارد که در صورت تسلط بر آن‌ها و استفاده‌ی به‌جا، می‌توان بر مشکلات این راه غلبه کرد و سود بیشتری به دست آورد. از این رو در صورتی که قصد شروع سرمایه‌گذاری در بازار سهام را دارید و یا مدتی‌ست در این زمینه فعالید و به دنبال روش‌های جدیدی هستید که در خریدهای خود از آن‌ها استفاده کنید، بهتر است از منابع آموزشی‌ای استفاه کنید که توسط حرفه‌ای‌ترین‌ها در این حوزه تهیه شده باشند. بنابراین قادر خواهید بود تجربیات آن‌ها را نیز به کار ببرید. کانسلیم (CAN SLIM)، یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری است که توسط ویلیام جی اونیل (William J. O'Neil)، از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران آمریکایی، ابداع شده است. به کارگیری این روش به شما کمک می‌کند تا با شناخت علل رشد قابل‌توجه سهام کمپانی‌های مطرح دنیا، بتوانید بهترین سهم‌های موجود در بازار را خریداری کنید و سود بیشتری کسب کنید. کتاب کانسلیم، ترجمه‌ای از کتاب How To Make Money In Stocks: A Winning System in Good Times or Bad از ویلیام جی اونیل است که این روش سرمایه‌گذاری به صورت کامل در آن توضیح داده شده است.

اگر حتی مقدار کمی با بازارهای مالی آشنا باشید، می‌دانید که پیش‌بینی رفتار بازار کار پیچیده‌ای است و نمی‌توان به راحتی الگوی نوسانات آن را تشخیص داد. از روش‌هایی که در مسیر تحلیل و شناخت بازار به کار برده می‌شود، ارزیابی پیشینه‌ی سهام‌های موفق گذشته است که به شما کمک می‌کند تا ببینید هر سهم پیش از رشد قابل‌توجهی که داشته، از چه ویژگی‌ها و خصوصیاتی برخوردار بوده است. بنابراین با شناخت ویژگی‌های هر شرکت در دوران پیش از رشد عظیم سهم آن، قادر خواهید بود زمان رشد سهام سایر موسسات و شرکت‌ها را نیز پیش‌بینی کنید. کتاب کانسلیم، با ارائه‌ی جزئیات متد کانسلیم به شما کمک می‌کند تا دید خوبی از چگونگی رشد در بازار سهام به دست آورید.

معرفی و دانلود کتاب کانسلیم

کانسلیم (C-A-N-S-L-I-M)، ترکیبی از حروف اول تمام عباراتی‌ست که فاکتورهای اصلی رشد به حساب می‌آیند. اولین فاکتور، درآمد سه‌ماهه‌ی هر سهم در حال حاضر است. آیا این درآمد با توجه به معیارهای صنعت کافی‌ست؟ میزان رشد سالانه‌ی درآمد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ این فاکتور به شما کمک می‌کند منشأ رشدهای عظیم سهام را بهتر بیابید. از طرفی توجه به زمان خرید سهم نیز بسیار تاثیرگذار است؛ بنابراین باید بر زمان ارائه‌ی محصولات جدید، ظهور مدیران جدید و بروز پیشرفت‌های جدید شرکت‌ها نیز تمرکز کنید. وضعیت عرضه و تقاضا برای این شرکت چگونه است؟ سهام شما از کدام نوع است؟ پیشگام یا پسرو؟ سهام از نظر حمایت نهادی در چه شرایطی قرار دارد؟ بازار چه جهتی را در پیش خواهد گرفت؟ با یادگیری و استفاده از متد کانسلیم، پاسخی برای تمام این سوالات کلیدی در خرید سهام را خواهید یافت و می‌توانید با پیش‌بینی درست اوضاع بازار، سود بیشتری را به دست آورید.

شرکت مدیریت فناوری بورس تهران این راهنمای جامع و پرطرفدار برای خرید سهام را به فارسی برگردانده و انتشارات بورس آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب کانسلیم

  • آینده نگری، نوآوری و رویکرد منظم اونیل در سرمایه‌گذاری در بازار سهام، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران نسل‌های آینده را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. (Yale Hirsch, ویراستار Stock Trader’s Almanac و نویسنده‌ی Let’s Change the World Inc.)
  • کتاب کانسلیم یک راهنمای ویژه در حوزه‌ی مالی و مملو از استراتژی‌های مفید و کاربردی برای سرمایه‌گذاری‌ست. (David Callaway سردبیر ارشد MarketWatch)
  • این کتاب برای هر سرمایه‌گذاری که به دنبال کسب سود از خرید سهام باشد، بسیار مناسب خواهد بود. (Larry Kudlow مجری The Kudlow Report)

کتاب کانسلیم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این راهنمای خرید سهام را به تمام مبتدیان این حوزه و تمام افرادی که قصد شروع فعالیت به عنوان یک سرمایه‌گذار را دارند و نیز افرادی که با وجود سابقه‌ی فعالیت به دنبال کسب سود بیشتر هستند، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب کانسلیم: روشی متفاوت برای کسب سود در بازار سهام می‌خوانیم

به‌طورکلی من خیلی طرفدار سفارش‌های توقف زیان نیستم. به نظر من سهام خود را به‌دقت بررسی کرده و به‌صورت پیشگیرانه قیمت دقیقی را که در آن می‌خواهید سهم خود را فروخته و زیان خود را متوقف کنید، مشخص سازید. اگر از سوی دیگر شما به‌دقت سهام خود را دنبال نمی‌کنید و یا از آن دسته از سرمایه‌گذاران هستید که نمی‌توانند برای فروش سهام و توقف زیان خود تصمیم‌گیری کنند، بهتر است از سفارش‌های توقف زیان برای حفظ پول خود استفاده کنید. اگر از چنین سفارش‌هایی استفاده کرده‌اید و قبل از رسیدن سهم به قیمت تعیین‌شده، آن را فروخته‌اید حتماً سفارش فوق را لغو سازید زیرا با رسیدن سهم به قیمت تعیین‌شده، شما سهامی را که ندارید می‌فروشید و این موضوع برای شما مشکل‌ساز خواهد بود.

سرمایه‌گذار باتجربه‌ای که از نمودارها استفاده کرده و رفتار بازار را تشخیص می‌دهد، می‌تواند در زمان رسیدن بازار به حداکثر خود چند سهم پیشگام را شناسایی کند که خرید آن‌ها عاقلانه است. در چنین مواقعی سهام ضعیف و عقب‌افتاده تمایل زیادی به رشد و افزایش قیمت پیدا می‌کنند. اگر مشاهده کردید که در بازار یکسری سهم‌های ضعیف شروع به افزایش پیدا کردند، این مسأله نشانه بسیار خوبی برای پایان روند افزایشی بازار است.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول سامانه‌ای موفق: C-A-N-S-L-I-M
فصل ۱: درآمد سه‌ماهه هر سهم در حال حاضر؛ آیا این درآمد سه‌ماهه کافی است؟
فصل ۲: رشد سالانه درآمد؛ به دنبال رشدهای عظیم باشید
فصل 3: محصولات جدید، مدیریت نو، پیشرفت‌های جدید؛ در زمان مناسب سهم را بخرید
فصل 4: عرضه و تقاضا؛ سرمایه کوچک با تقاضای بالا
فصل 5: پیشگام یا پسرو؛ سهام شما در کدام دسته است؟
فصل 6: حمایت‌های نهادی؛ یک حمایت کوچک اثرات بزرگی در بردارد
فصل 7: جهت بازار؛ چگونه آن را تشخیص دهیم؟
بخش دوم: از همان ابتدا باهوش باشید
فصل 8: پیدا کردن کارگزار مناسب و باز کردن حساب
فصل 9: اگر خرید یا زمان آن اشتباه بود، کی سهم را بفروشیم؟
فصل 10: چه وقت سهم را فروخته و سود خود را کسب کنید؟
فصل 11: آیا شما باید سبدی متنوع داشته باشید، برای بلندمدت سرمایه‌گذاری کنید، با ودیعه بخرید یا فروش استقراضی انجام دهید؟
فصل 12: آیا باید اختیار معامله، سهام خارج بورس، عرضه اولیه و... را بخرید؟
بخش سوم: سرمایه‌گذاری مانند افراد حرفه‌ای
فصل 13: چگونه می‌توانید با داشتن صندوق سرمایه‌گذاری مشترک یک‌میلیون دلار پول داشته باشید؟
فصل 14: مثال‌هایی از بزرگ‌ترین برندگان بازار بورس بین 1953 تا 1993
فصل 15: چگونه نمودارها را مانند معامله‌گران حرفه‌ای تفسیر کرده و انتخاب و زمان‌بندی سهام را بهبود بخشیم؟
فصل 16: چگونه با خواندن اخبار مالی سود کنیم؟
فصل 17: هنر تحلیل و واکنش به اخبار
فصل 18: چگونه بهترین گروه‌های صنعتی، زیرگروه‌ها و بخش‌های بازار را انتخاب کنیم؟
فصل 19: بهبود مدیریت پورتفوهای نهادی و صندوق‌های بازنشستگی
فصل 20: هیجده اشتباه متداول که بیشتر سرمایه‌گذاران مرتکب می‌شوند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کانسلیم: روشی متفاوت برای کسب سود در بازار سهام
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپیانتشارات بورس
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات263
زبانفارسی
شابک978-600-5959-38-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کانسلیم

فاضل نصرتی
۱۴۰۳/۱/۱۶
بسیار کتاب خوبی هست به همه توصیه میکنم حتماً بخونید. چند وقت پیش نمایشگاه کیش برقرار بود خریدم چون که نمی‌دونستم نسخه EPUBش هم موجوده همین که فهمیدم EPUBش هم خریدم گفتم اول چاپی رو میخونم بعد نسخه الکترونیکی معمولاً من دو بار کتاب رو میخونم چون با یک دفعه درست متوجه نمیشم. به هرحال باید بگم اگر میخواهید تو بازار سرمایه موفق عمل کنید و ماندگار باشید این چنین کتابا رو حتماً باید بخونید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کانسلیم

برای دریافت کتاب کانسلیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.