معرفی و دانلود کتاب کراتوکونژیکتیویت عفونی یا بیماری چشم صورتی در گاو

عکس جلد کتاب کراتوکونژیکتیویت عفونی یا بیماری چشم صورتی در گاو
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کراتوکونژیکتیویت عفونی یا بیماری چشم صورتی در گاو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کراتوکونژیکتیویت عفونی یا بیماری چشم صورتی در گاو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کراتوکونژیکتیویت عفونی یا بیماری چشم صورتی در گاو

بیماری پینک آی (Pink eye in cattle)، که به کراتوکونژیکتیویت عفونی معروف است، یکی از مهمترین بیماریهای گاوهای پرواری در ویرجینیا است. این بیماری بسیار واگیراست و باعث التهاب قرنیه و ملتحمه چشم و نیز ایجاد اولسری به صورت یک فرورفتگی در قرنیه می‌شود. بیماری پینک آی در بهار افزایش می‌یابد، در تابستان به حداکثر می‌رسد و در زمستان کاهش می‌یابد. شدت این بیماری از خفیف تا شدید می‌باشد و تقریباً در 2 درصد موارد باعث کوری خواهد شد.

بیماری پینک آی یکی از مهمترین موارد اقتصادی برای تولیدکنندگان است و به خاطر کاهش وزن، کاهش تولید و هزینه‌های درمان ناشی از این بیماری سالانه تقریباً 150 میلیون دلار خسارت به تولیدکنندگان تحمیل می‌شود. حیوانات مبتلا همچنین به طور قابل توجهی در هنگام فروش دچار نزول قیمت می‌شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کراتوکونژیکتیویت عفونی یا بیماری چشم صورتی در گاو
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات21
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های دامپزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کراتوکونژیکتیویت عفونی یا بیماری چشم صورتی در گاو

برای دریافت کتاب کراتوکونژیکتیویت عفونی یا بیماری چشم صورتی در گاو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.