معرفی و دانلود کتاب کولاک

عکس جلد کتاب کولاک
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کولاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کولاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کولاک

یک متر برف روی زمین! اصلاً چنین چیزی چطور ممکن است؟ در کتاب کولاک اثر جان روکو، جان، خانواده‌اش و بقیه‌ی همسایه‌ها چند روز است که نمی‌توانند از خانه‌ی خود بیرون بیایند؛ چون برف آنقدر سنگین بوده که همه‌ی خیابان‌ها بسته‌ شده‌اند. با این وضع، آن‌ها باید چه کار کنند؟ این اثر به شما می‌آموزد که کمک به دیگران و فداکاری چقدر می‌تواند نجات‌بخش باشد. گفتنی‌ست کتاب نامبرده نامزد جایزه کتاب تصویری ورمونت بوده است.

درباره‌ی کتاب کولاک

فرض کنید روزی از خواب بیدار شوید و ببینید زمین از برف سفید سفید است. احتمالاً در اول کار خوشحال می‌شوید، چون می‌توانید با دوستانتان برف‌بازی کنید و از مدرسه هم خبری نیست؛ اما بعد، از پدر یا مادر خود می‌شنوید که برف آنقدر سنگین بوده که هیچ‌کس حتی نمی‌تواند از خانه خارج شود. این خبر قطعاً قسمت ناراحت‌کننده‌ی ماجرا است.

کتاب کولاک (Blizzard) به قلم جان روکو، درمورد جان و آشنایان اوست؛ وقتی 5 روز متوالی در برف گیر کرده بودند و نمی‌توانستند از خانه بیرون بیایند.

در سال 1978 وقتی برف شروع شد، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد چنین اتفاقی بیفتد؛ اما دو روز پشت هم برف بارید و همه‌ی معابر و خیابان‌ها را مسدود کرد. حالا خانواده‌ی جان و دیگر همسایه‌ها چه باید می‌کردند؟ جان تصمیم گرفت که خود وارد عمل شود؛ اما در این شرایط سخت، چه کاری از دست او برمی‌آید؟ آیا او در مأموریت خود موفق می‌شود؟

جوایز و افتخارات کتاب کولاک

- نامزد جایزه کتاب تصویری ورمونت در سال 2016
- نامزد جایزه انتخاب خوانندگان جوان پنسیلوانیا در سال 2017

نکوداشت‌های کتاب کولاک

- کتاب ساده و طنزآمیز جان روکو نشان می‌دهد که گاهی اوقات قهرمان قصه خود شمایید. (Publishers Weekly)

- این کتاب پر از تصاویر رنگارنگ و زیباست. روکو با استفاده از متن‌های کوتاه و عکس‌، منظره‌ای از یک شهر زنده و جادویی را به نمایش می‌گذارد. کتاب کولاک بهترین کتابی است که می‌توانید شب‌های تابستانی، قبل از خواب، مطالعه کنید. (starred review)

کتاب کولاک مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مصور برای رده‌ی سنی 3 تا 7 سال طراحی شده و به‌ نگارش درآمده است.

با جان روکو بیشتر آشنا شویم

جان روکو (John Rocco) نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودک است و بیش‌تر با طراحی کتاب‌های سریالی پرسی جکسون و المپیک شناخته می‌‌شود. خلاقیت او در نوشتن و تصویرپردازی، آن چیزی است که او را از دیگران متمایز می‌کند.

روکو به واسطه‌ی کتاب‌هایی که طراحی کرده، به جوایز و افتخارات زیادی دست یافته است؛ به عنوان مثال جایزه‌ی بهترین کتاب تصویری Borders Original Voices برای کتاب «گرگ! گرگ!». همچنین کتاب او به نام «Blackout» به بهترین کتاب سال نیویورک‌تایمز تبدیل شد و توانست جایزه‌ی Caldecott Honor در سال 2012 را از آن خود کند.

در بخشی از کتاب کولاک می‌خوانیم

فردای آن روز، آنقدر برف باریده بود که نمی‌توانستیم در ورودی را باز کنیم. برای همین، از پنجره بیرون رفتیم. توی آن پودر یخ‌زده فرومی‌رفتیم و می‌خندیدیم. اما راه رفتن سخت بود؛ انگار روی شن روان راه می‌رفتیم. حتی برای سورتمه‌مان هم زیادی عمیق بود. وقتی به خانه برگشتیم، خیس و یخ‌زده و خسته بودیم. همگی کنار آتش نشستیم و وقتی شکلات گرم با شیر می‌خوردیم، پاهایمان مورمور می‌شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کولاک
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-600-462-253-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کولاک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کولاک

برای دریافت کتاب کولاک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.