معرفی و دانلود کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - شیمی

عکس جلد کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - شیمی
قیمت:
۱۱,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - شیمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - شیمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - شیمی

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - شیمی، نوشته‌ی سعید مرادپور، ازجمله کتب کمک آموزشی در زمینه‌ی یادگیری درس شیمی است. در این کتاب انواع تمرینات کلاسی و پاسخنامه‌ی آن‌ها ارائه شده است که خیال دانش‌آموزان را از جهت پاسخ‌دهی به سوالات دشوار کتاب درسی راحت خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - شیمی

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - شیمی دارای بخش‌های مختلفی از جمله درسنامه و پاسخ به سوالات کتاب درسی است. در هر فصل از کتاب، ابتدا درسنامه ارائه شده و در ادامه، پاسخ تشریحی نمونه سوالات و تمرین‌های کتاب قرار گرفته‌اند. این کتاب کمک درسی می‌تواند مخاطبان را از خواندن چندین‌باره‌ی کتاب درسی بی‌نیاز کند و حجم زیادی از مطالب را در زمان اندک به او بیاموزد.

کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - شیمی تألیف سعید مرادپور از سوی انتشارات خیلی سبز منتشر شده و در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفته است.

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - شیمی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به تمام دانش‌آموزان مقطع دوازدهم رشته ریاضی و کنکوری‌هایی که قصد دارند در امتحانات و آزمون‌های درس شیمی پیشرفت کنند، پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مولکول‌ها در خدمت تندرستی
فصل 2: آسایش و رفاه در...
فصل 3: شیمی، جلوه‌ای از هنر
فصل 4: شیمی، راهی به سوی...
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - شیمی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات121
زبانفارسی
شابک978-622-230-510-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - شیمی

برای دریافت کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - شیمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.