معرفی و دانلود کتاب گام به گام ششم ابتدایی - هدیه‌های آسمان

عکس جلد کتاب گام به گام ششم ابتدایی - هدیه‌های آسمان
قیمت:
۶,۳۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام ششم ابتدایی - هدیه‌های آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام ششم ابتدایی - هدیه‌های آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام ششم ابتدایی - هدیه‌های آسمان

کتاب گام به گام ششم ابتدایی - هدیه‌های آسمان، نوشته‌ی زینب پرهیزکاری و لولاو مرادی یک مجموعه‌ی درسنامه‌محور است که برای یادگیری بهتر مطالب کتاب درسی و نکات کلیدی آن تدوین شده. این اثر پاسخ تمامی تمارین کتاب هدیه‌های آسمان را در بر می‌گیرد که می‌تواند منبعی قابل اعتماد برای دسترسی به پاسخ‌‌های صحیح باشد.

درباره‌ی کتاب گام به گام ششم ابتدایی - هدیه‌های آسمان

این کتاب یک مجموعه‌ی کاملاً آموزشی به همراه آزمون‌های نوبت اول و دوم است که به یادگیری مؤثر و جمع‌بندی هرچه بهتر مطالب کتاب درسی کمک می‌کند. در هر درس آیات و احادیث کتاب به طور کامل بررسی شده که تا جای ممکن کمترین ابهامی در ذهنتان باقی نماند. از دیگر ویژگی‌های کتاب باید به ارائه‌ی پاسخ کلیه‌ی سؤالات بخش‌های «ارزشیابی»، «تدبر کنیم» و «ایستگاه فکر» اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود در بخش پرسش‌ها ابتدا برداشت خود را از هر سؤال یادداشت کنید و در پایان آن را با پاسخ‌های کتاب مقایسه نمایید تا یادگیری منسجم‌تری داشته باشید و به شکل عمیق‌تری مطالب کتاب را بیاموزید.

در مجموع کتاب گام به گام ششم ابتدایی - هدیه‌های آسمان یک اثر باکیفیت، کاربردی و مناسب برای یادگیری این درس است که با کمک آن می‌توانید در امتحانات پایان هر نیمسال به شکل موفق عمل کنید. تدوین این اثر، حاصل همکاری مشترک زینب پرهیزکاری و لولاو مرادی است که نشر خیلی سبز آن را منتشر کرده است.

کتاب گام به گام ششم ابتدایی - هدیه‌های آسمان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی ششم کمک می‌کند بتوانند درک عمیق‌تری از این درس داشته باشند و امتحانات خود را در این درس با موفقیت پشت سر بگذارند.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: یکتا
درس 2: بهترین راهنمایان
درس 3: سرور آزادگان
درس 4: باغ سری
درس 5: شتربان با ایمان
درس 6: سیمای خوبان
درس 7: دست در دست دوست
درس 8: دوران غیبت
درس 9: جهان دیگر
درس 10: آداب زندگی
درس 11: راه تندرستی
درس 12: سفرهای با برکت
درس 13: عید مسلمانان
درس 14: راز موفقیت
درس 15: حماسه‌آفرینان ...
درس 16: زیارت
درس 17: دانش‌آموز نمونه
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام ششم ابتدایی - هدیه‌های آسمان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات57
زبانفارسی
شابک978-622-230-515-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام ششم ابتدایی - هدیه‌های آسمان

حسینی
۱۴۰۲/۹/۲۵
خیلی راضی هستم و توصیه می‌کنم می‌تونه به بچه‌ها در درک درس خیلی کمک کنه درس نامه خوبی داره و آخر کتاب ارزشیابی نوبت اول و دوم با جواب داره که بچه‌ها می‌تونن خودشون رو بسنجن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام ششم ابتدایی - هدیه‌های آسمان

برای دریافت کتاب گام به گام ششم ابتدایی - هدیه‌های آسمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.