معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - ریاضی

عکس جلد کتاب گام به گام هشتم - ریاضی
قیمت:
۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام هشتم - ریاضی

کتاب گام به گام هشتم - ریاضی اثری کمک آموزشی به تألیف مشترک محمدرضا محمدی و سمیه خادمان است. این کتاب مجموعه‌ای از درسنامه‌های جامع و دقیق و نمونه سوالات امتحانی را در برمی‌گیرد و به شما کمک می‌کند درس ریاضی را بهتر و عمیق‌تر یاد بگیرید. همچنین با ارائه‌ی پاسخ تمامی تمرینات کتاب ریاضی پایه هشتم، خیالتان را از بابت سوالات دشوار این درس راحت می‌کند.

درباره‌ی کتاب گام به گام هشتم - ریاضی

کتاب گام به گام هشتم - ریاضی درسنامه‌های مفصل و کاربردی و پاسخ تمرینات کتاب درسی را به شما ارائه می‌دهد و با تألیف نمونه سوالات امتحانی نوبت اول و دوم تسلط شما را بر درس ریاضی پایه هشتم بالا می‌برد. این کتاب با همکاری محمدرضا محمدی و سمیه خادمان تهیه و تدوین شده و در دسترس دانش‌آموزان پایه هشتم قرار گرفته است.

درسنامه‌های کتاب گام به گام هشتم - ریاضی با طبقه‌بندی فصل به فصل و درس به درس، مفصلاً به مطالب ارائه شده در کتاب درسی می‌پردازد. این درسنامه‌ها نکات مهم هر فصل را مشخص می‌کنند و مثال‌هایی کاربردی با رسم شکل و نمودار در اختیار شما می‌گذارند. همچنین پاسخ کلیه‌ی فعالیت‌ها، کار در کلاس و تمرین‌ها را به صورت مفصل و جزئی ارائه می‌دهند. در پایان هر فصل نمونه سوالات امتحانی از دل مباحث آن تألیف شده است که صفر تا صد نکات موجود در کتاب را تحت پوشش قرار می‌دهد.

در نهایت، نمونه سوالات امتحانی نوبت اول و دوم تألیف شده است و در پایان کتاب گام به گام هشتم - ریاضی قرار گرفته که به جمع‌بندی و ارزیابی کامل آموخته‌های شما کمک می‌کند. پاسخنامه‌ی مفصل این آزمون‌ها تمامی نکات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد. در صورت نیاز می‌توانید به جدول بارم‌بندی امتحانات پایان ترم مراجعه کنید. این جدول به تفکیک فصل طراحی شده تا با اهمیت هر کدام از این فصول و سهمشان در امتحانات آشنا شوید.

کتاب گام به گام هشتم - ریاضی ذیل مجموعه کتاب‌های گام به گام دروس هشتم به کوشش انتشارات خیلی سبز به انتشار رسیده است.

کتاب گام به گام هشتم - ریاضی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی هشتم که قصد دارند ریاضی را عمیق و راحت بیاموزند و در امتحانات نمرات خوبی کسب کنند، توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: عددهای صحیح و گویا
فصل 2: عددهای اول
فصل 3: چندضلعی‌ها
فصل 4: جبر و معادله
فصل 5: بردار و مختصات
فصل 6: مثلث
فصل 7: توان و جذر
فصل 8: آمار و احتمال
فصل 9: دایره
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام هشتم - ریاضی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات170
زبانفارسی
شابک978-622-230-517-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام هشتم - ریاضی

محمد
۱۴۰۳/۲/۴
بعنوان معلم ریاضی خدمتتون میگم کتابه جامع و کاملیه و البته بهتر دانش آموزان بهش دسترسی نداشته باشند. تنها راه بهتر شدن در درس ریاضی حل مسئله و فکر کردن به سواله
محمدعلی صحبتی
۱۴۰۳/۱/۶
کتاب عالی است و کمک خیلی خوب برای مطالعه است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام هشتم - ریاضی

برای دریافت کتاب گام به گام هشتم - ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.