معرفی و دانلود کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 پایه دهم ریاضی

عکس جلد کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 پایه دهم ریاضی
قیمت:
۷۰۰۰۰ ۴۹,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 پایه دهم ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 پایه دهم ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 پایه دهم ریاضی

کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 پایه دهم ریاضی به همت پیمان فضلی تألیف شده است و درسنامه‌های دقیق، بسته‌های تمرین مرحله‌ای متناسب با نیازهای شما و آزمون‌های گام به گام را در برمی‌گیرد. با مطالعه‌ی این کتاب درس هندسه 1 پایه دهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک را به خوبی یاد می‌گیرید و برای شرکت در آزمون‌های سراسری آماده می‌شوید.

درباره‌ی درباره‌ی کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 دهم ریاضی

کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 پایه دهم ریاضی توسط پیمان فضلی به تألیف رسیده است. این کتاب با درسنامه‌ی کامل و جامع، بسته‌های تمرین و آزمون متناسب با سطح دانش هر دانش‌آموز، درس هندسه 1 پایه دهم رشته‌ی ریاضی را آموزش می‌دهد و شما را برای شرکت در آزمون‌های پیشرفت تحصیلی و کنکور سراسری این رشته آماده می‌کند.

در گام اولِ این کتاب با یک سنجش آغازین دانسته‌های پیشینتان را مرور می‌کنید. پس از آن با توجه به تعداد پاسخ‌های درست، بنا بر دستورالعمل نقشه‌ی راه تنظیم‌شده، پیش می‌روید. در درسنامه‌ها نکات و تذکرهای لازم را می‌خوانید و وارد بسته‌های تمرینی می‌شوید. اگر کاملاً بر مطالب مسلط باشید، از بسته‌های تمرین 2 و 3 عبور می‌کنید و مستقیماً به سراغ آزمون پایانی می‌روید. در غیر اینصورت با توجه به درصد پاسخگویی‌تان بنا بر دستورالعمل نقشه‌ی راه قدم برمی‌دارید. در آزمون پایانی خودتان را می‌سنجید و نقاط ضعفتان را پیدا می‌کنید. سپس در بخش آزمون غنی‌سازی، با پرسش‌های غیرمعمول و دشوار آزمون‌ها آشنا می‌شوید. در کنار این موارد، آزمون‌های تجمیعی و جامعی تعبیه شده است که آموخته‌های شما را مورد ارزیابی کلی قرار می‌دهد.

بد نیست اشاره کنیم که پاسخنامه‌ی دقیق و شناسنامه‌ی سوالات کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 پایه دهم ریاضی نیز دید بهتری نسبت به اهمیت مباحث مختلف کتاب درسی هندسه 1 و الگوی طراحی سوالات به شما می‌دهد.

کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 پایه دهم ریاضی ذیل مجموعه کتاب‌های گل پلاس و به کوشش انتشارات گل واژه روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است.

کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 دهم ریاضی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک و داوطلبین شرکت در آزمون سراسری کنکور مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 پایه دهم ریاضی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات274
زبانفارسی
شابک978-600-337-282-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۷۰۰۰۰ ۴۹,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 پایه دهم ریاضی

برای دریافت کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته هندسه 1 پایه دهم ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.