معرفی و دانلود کتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک با همکاری مشترک مصطفی کارگریان مروستی و سهیلا بابائی تألیف شده است. این کتاب درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل، آزمون‌های جامع و پاسحنامه‌ی تشریحی را در برمی‌گیرد و برای بالا بردن سطح آمادگی شرکت در امتحانات پایان سال و نهایی بهترین گزینه محسوب می‌شود.

درباره‌ی کتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

تمامی مطالب کتاب درسی آمار و احتمال پایه‌ی یازدهم به طور خلاصه و دقیق در کتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک جمع‌آوری شده است. این کتاب با همکاری مصطفی کارگریان مروستی و سهیلا بابائی به تألیف رسیده است و کسب نمره‌ی عالی در امتحانات پایان ترم و نهایی درس آمار و احتمال را برای دانش‌آموزان رشته‌ی ریاضی و فیزیک پایه‌ی یازدهم تضمین می‌کند.

کتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک نیز ساختاری مشابه دیگر کتاب‌های مجموعه گلبرگ نشر گل واژه دارد. به صورت فصل به فصل طراحی شده و درسنامه‌ها را با آزمون‌های مختلف همراه می‌کند تا تنوع سوالات را به شما نشان بدهد، فهم دقیق‌تر و عمیق‌تری از مطالب کتاب درسی ارائه کند و سطح آمادگی شما را برای شرکت در آزمون‌های پایان ترم بالا ببرد.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل واژه

نشر گل واژه مجموعه کتابی آموزشی با نام گلبرگ منتشر کرده است که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را شامل می‌شوند. این کتاب‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان پایه‌ها و رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا سریع‌تر به مرور دروس بپردازند و با سوالات متنوع تألیفی و منتخب آزمون‌های پایانی سال‌های اخیر آشنا شوند. این کتاب‌ها برای آمادگی صددرصدی دانش‌آموزان در آزمون‌های پایانی و نهایی طراحی شده است و ساختار کلی آن‌ها شامل بخش‌های زیر می‌شود:

درسنامه: بخش درسنامه موضوع درس‌ها را به طور خلاصه اما کامل توضیح می‌دهند و با مثال‌ها و نکات مهم به شما در مرور و جمع‌بندی کلی یاری می‌رسانند. این بخش با بیانی ساده و شیوا و رویکرد امتحانی نوشته شده است و با استفاده از آن می‌توانید به مطالب آموخته‌شده از کتاب درسی، جهت بدهید.

سوالات امتحانی یا موضوعی: بخش سوالات امتحانی ماهیت تمرینی دارد و ترکیبی از سوالات تألیفی و امتحانات سال‌های اخیر است. این بخش تنوع سوالات برآمده از مطالب دروس را در اختیار شما قرار می‌دهد. با مطالعه‌ی این بخش مطالب آموخته‌شده را تکرار می‌کنید و عمق می‌بخشید.

آزمون‌های پایان فصل: در پایان هر فصل یا هر درس، یک آزمون پایانی در نظر گرفته شده است که تمامی مطالب فصل مربوطه را یکجا برای شما مرور و جمع‌بندی می‌کند. این بخش نقاط ضعف شما را مشخص می‌کند، انواع سوالات امتحانی را به شما نشان می‌دهد و با بارم‌بندی دقیقی سطح آمادگی شما را بالا می‌برد.

آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: در پایان کتاب‌ها، چند نوبت آزمون جامع برای هر دو نوبت اول و دوم آورده شده است که یک ارزیابی کلی از آموخته‌هایتان انجام می‌دهد و شما را با الگوی آزمون‌های پایانی و نهایی آشنا می‌کند تا با تسلط کامل در جلسات امتحانات حاضر شوید.

پاسخ‌های تشریحی: برای هر آزمون در کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه پاسخنامه‌ی تشریحی دقیقی تألیف شده است که شیوه‌ی پاسخگویی مدنظر مصححان را به شما نشان می‌دهد.

کتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک منبع مناسبی برای دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با مبانی ریاضیات
فصل دوم: احتمال
فصل سوم: آمار توصیفی
فصل چهارم: آمار استنباطی
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-600-337-743-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.