معرفی و دانلود کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها

عکس جلد کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها

علی هاشمی طاهری در کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها مهم‌ترین و کلیدی‌ترین مباحث درس زبان انگلیسی پایه‌ی دوازدهم را با ساده‌ترین بیان ممکن در اختیار دانش‌آموزان رشته‌های انسانی، ریاضی و تجربی قرار می‌دهد. علاوه بر این، نمونه‌سؤال‌هایی برای سنجش میزان یادگیری دانش‌آموزان در این کتاب ارائه شده است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها

به دنبال کتابی می‌گردید که از طریق آن بتوانید دروس کتاب انگلیسی 3 را مرور و جمع‌بندی کنید؟ دیگر نگران نباشید‍! انتشارات گل‌واژه با کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها در کنار شماست تا بتوانید امتحانات نهایی درس انگلیسی را با موفقیت پشت‌سر بگذارید.

علی هاشمی طاهری در کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها تمامی واژه‌های ضروری کتاب زبان انگلیسی 3 را در قالب مثال تدریس می‌کند. در ابتدای هر درس، درس‌نامه‌ای قرار گرفته که بهترین گزینه برای دوره کردن دروس انگلیسی است. بعد از آن نمونه‌سؤالاتی قرار دارد که برای شما به مثابه‌ی سنگ محکی عمل می‌کند. پس از پاسخ دادن به سؤالات هر درس، می‌توانید با مراجعه به پاسخ‌های تشریحی هر آزمون، مشکلات و نقاط ضعف خود را پیدا کنید.

کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها برای چند گروه از مخاطبان کاربردی است:

  • نزدیک امتحانات است. درس‌های‌‌تان را به‌خوبی نخوانده‌اید و به دنبال منبعی هستید که بتوان با کمک گرفتن از آن، مهم‌ترین مباحث کتاب زبان انگلیسی 3 را آموخت.
  • میانه‌ی سال تحصیلی است و شما نیاز به کتابی کمک‌درسی برای تمرین کردن دارید.
  • میانه‌ی سال تحصیلی است و می‌خواهید خلاصه‌ی همه‌ی دروس کتاب زبان انگلیسی 3 را در دست داشته باشید.

با استفاده از کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها قادر خواهید بود متداول‌ترین اشکال پرسش‌های امتحانی را از نظر بگذرانید، مهم‌ترین تمرینات کتاب درسی را در اختیار داشته باشید، با استفاده از نمونه‌سؤال‌های منتخب آزمون‌های سراسری نوبت اول و دوم خود را بسنجید.

کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها را علی هاشمی طاهری نوشته و انتشارات گل‌واژه -ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌درسی و کنکور- آن را در دسترس دانش‌آموزان در سراسر کشور قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ

گروه انتشاراتی گل‌واژه کتاب‌های متعددی را جهت افزایش بازدهی دانش‌آموزان و تثبیت مطالب درسی ذیل مجموعه‌ی گلبرگ به انتشار رسانده‌ است که جملگی در چند بخش مشترک‌اند:

- بخش درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که در مجموعه‌ی گلبرگ منتشر شده‌اند، درسنامه‌ای حاوی مفاهیم و نکات آموزشی کتاب درسی را در بر می‌گیرند. اگر احساس می‌کنید نیاز به مرور دوباره‌ی درس‌ها دارید، از بخش درسنامه استفاده کنید.

- آزمون پایان درس: پس از درسنامه در هر کتاب، آزمونی قرار دارد که با پاسخ دادن به آن می‌توانید مطمئن شوید که درس را یاد گرفته‌اید. اگر در مفاهیم آموزشی ضعفی داشته باشید، با آزمون دادن مفاهیم آموزشی را مرور می‌کنید. در نهایت این‌که از طریق سؤالات پایان هر درس، با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا می‌شوید.

- پاسخ‌های تشریحی: در پایان هر آزمون، پاسخ تشریحی هر سؤال قرار گرفته است. این قسمت به یک درسنامه‌ی جامع شباهت دارد.

- آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: برای آن‌که بتوانید در امتحانات نوبت اول و دوم بهترین نتیجه را به دست آورید و همچنین با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا شوید، قسمت حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که پیش از شرکت در آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم باید چندین و چند بار قسمت درسنامه و پاسخ‌های تشریحی را مطالعه کنید.

کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم در هر سه رشته (ریاضی و فیزیک، انسانی و تجربی) می‌‌توانند برای موفقیت در آزمون‌های نهایی درس انگلیسی 3 از کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها بهره ببرند.

فهرست مطالب کتاب

Lesson 1: Sense of Appreciation
Lesson 2: Look up
Lesson 3: Renewable Energy
پاسخ‌های تشریحی
مرور در شب‌های امتحان
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانانگلیسی
شابک978-600-3376-95-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها

برای دریافت کتاب گلبرگ انگلیسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.